سباستین مقامات از رفتن به میانجیگری پنج شنبه به سعی کنید به حل و فصل اختلاف

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 9:48 PM EDT May 27, 2020سباستین — حماسه از شورای شهر ادامه خواهد داد روز ش

توسط ABTINNEWS در 9 اردیبهشت 1399

سباستین — حماسه از شورای شهر ادامه خواهد داد روز شنبه هنگامی که هر دو طرف سر به میانجیگری را امتحان کنید و حل و فصل اختلافات خود را.

شهردار اد Dodd, شهرستان, مدیر پل کارلایل و دادستان شهرستان مانی چند لحظه بعد آخرین جمعه واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر اعضای شورای چارلز Mauti, Damien Gilliams و پاملا parris در گفت سه تجاوز دولت آفتاب قانون زمانی که آنها خود را مخفی, جلسه, مارس 22 در تالار شهر.

طرح دعوی در دادگاه به دنبال یک دستور به توقف سه اعضای شورا از شلیک چند لحظه بعد, Carlisle و شهر کارمند جانت ویلیامز و جایگزینی داد با Gilliams به عنوان شهردار.

در جلسه روز شنبه با Indian River County, 19th مدار قاضی دادگاه جانت Croom, Gilliams' وکیل کریگ Rappel تلاش برای گرفتن صلاحیت از طرح دعوی در دادگاه منتقل Indian River County Court اما حرکت بود را تکذیب کرد.

Gilliams همچنین در زمینه خود طرح دعوی در دادگاه صبح روز دوشنبه در برابر داد و کارلایل ادعا, در میان چیزهای دیگر آنها نه حق دارند به اعلام اورژانس شهرستان به دلیل رمان coronavirus بدون شورای شهر رضایت.

► سوالات حقوقی معطل: آیا سباستین شورای شهر واقعا دیدار روز چهارشنبه? آیا آن آتش 3 شهرستان مقامات ؟

"تا آنجا که ما می دانیم آقای Rappel مشتری فکر می کند که او شهردار گفت:" وکیل Jonathan Barkett که نشان دهنده Dodd کارلایل و چند لحظه بعد در طرح دعوی در دادگاه. "تا آنجا که دستور می رود و بدانند که ما نیاز به انجام به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

از روز دوشنبه شنوایی انجام شد به صورت الکترونیکی از طریق زوم وکلای Barkett و Rappel قاضی برای چند دقیقه خاموش شدن صفحه نمایش به بحث در مورد این موضوع.

زمانی که آنها بازگشت وکلای توافق کردند که هر عمل گرفته شده در مارس 22 جلسه از درجه اعتبار ساقط و آنها را واسطه خود و پرونده های حقوقی از 1 تا 5 بعد از ظهر پنج شنبه.

"آنها در حال نشستن در سالن شهر" Rappel گفت: با اشاره به Dodd کارلایل میبرند. "مشتری من نیست ساخته شده است هر گونه مطالبات که او شهردار. شده اند وجود دارد هیچ قطعنامه یا هر چیزی را امضا کرده است."

► مطلب: 'قفل او را' شعارهای تنظیم صحنه برای سباستین سوال: چه کسی شهردار ؟

ورو بیچ وکیل مایکل کسلر نمایندگی Mauti. Parris در گفت: او بدون وکیل در دعوی و خواسته برای یک فرمت برای به دست آوردن مشاوره.

اما Mauti و parris در توافق به قبول میانجیگری تنظیم. آن هنوز نامشخص است که آیا میانجیگری جلسه روز شنبه را می توان به صورت الکترونیکی.

Gilliams گفت: این مهم و مهم "آیا برای مشق شب خود را" قبل از پر کردن پرونده های حقوقی.

"منشور ما است" منشور Gilliams گفت. "متوقف کردن بازی بازی ها و بیایید پایین به این شهر کسب و کار و قرار دادن همه چیز پشت سر ما است."

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن