ویژگی های تهیه و خرید جم در بازی هی دی به چه صورت است؟

یکی از برترین بازی های موبایلی که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد، هی دی است. گیمر ها روزانه بخش زیادی از وقت

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

یکی از برترین بازی های موبایلی که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد، هی دی است. گیمر ها روزانه بخش زیادی از وقت خود را صرف این بازی جذاب می کنند و از تجربه یک عنوان در سبک شبیه سازی کشاورزی لذت می برند. این بازی ابتدا در سال 2012 میلادی بر روی سیستم عامل iOS عرضه شد و پس از کسب محبوبیت های فراوان، در سال 2013 به دست دارندگان اندروید نیز رسید. طبق آماری که در سال 2013 منتشر شد، آگاه شدیم که سوپرسل که وظیفه ساخت و انتشار این بازی را به عهده داشته است، از راه تولید بازی های خود درآمدی بالغ بر 30 میلیون دلار در ماه دارد. قطعا این مبلغ در حال حاضر بیشتر هم شده است؛ چرا که این شرکت بازی های بیشتری را هم در دسترس مخاطبانش قرار داده است.

در پست های گذشته گفتیم که در گذشته هکر هایی موفق به تقلب در بازی هی دی شده بودند. این امکان فعلا برای گیمر ها فراهم نیست و سوپرسل به سرعت آن را تشخیص داده و اکانت شما را برای مدت محدود یا همیشه خواهد بست. در چنین وضعیتی، بهترین راه برای پیشرفت در این عنوان، خرید جم خواهد بود. قبلا هم گفتیم که جم در کنار سکه از ارز های بازی هی دی به حساب می آید. جم هی دی معمولا کاربرد های فراوانی در این بازی دارند که در ادامه به سراغ آن ها خواهیم رفت.

فواید داشتن جم در بازی هی دی چیست؟

علاوه بر این که تسریع در نتیجه با خرید جم در بازی محبوب هی دی انجام می شوند، می توانید از آن ها برای خرید برخی از آیتم ها، وسایل و یا حتی سکه ها نیز بهره ببرید. پس نتیجه می گیریم که داشتن جم های زیاد در بازی هی دی و یا آثار دیگر سوپرسل فوق العاده است و شما را چند قدم به سوی اهدافتان نزدیک تر خواهد کرد.

بازی هی دی هر چند وقت یک بار جم هایی را به شما می دهد که تعداد آن ها کافی نیست. پس بهترین استراتژی این است که جم ها را از وب سایت های معتبر و مشتری مدار خریداری نمایید. وب سایت هایی چه در ایران و چه خارج از ایران وجود دارند که شما با پرداخت مبلغ و همچنین ارائه مشخصات مربوط به حساب هی دی خود، می توانید جم هایی را از آن خود کنید. تنها کافیست که این کار را انجام دهید و بعد از چند دقیقه، جم ها به حسابتان واریز خواهند شد.

 

نکته مهمی که باید مد نظرتان قرار دهید، این است که هرگز با عجله به سراغ خرید جم نروید و قبل از هر چیز، در مورد آن وب سایت و قیمت هایش تحقیق کنید. برخی از وب سایت ها معتبر نیستند و با کلاهبرداری، صرفا پولتان را از شما می گیرند. سایت های دیگری هم هستند که قیمت عجیب و بسیار بالایی را برای جم ها در نظر گرفته اند. پس برای خرید جم وقت بگذارید و سرانجام به بهترین انتخاب برسید. 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن