SFWMD تصویب مطالعه برای پیگیری سرگین از دریاچه اوکیچوبی به سنت لوسی رودخانه

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:56 PM EDT Jul 9, 2020باتلاق اغلب نادیده گرفته آلاينده در سنت

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

باتلاق اغلب نادیده گرفته آلاينده در سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه ها در مورد نادیده گرفته شود و نه بیشتر.

جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه توافق کردند که دوشنبه به صرف در مورد $1 میلیون دلار در طول چهار سال آینده در تلاش با بررسی زمین شناسی ایالات متحده به مطالعه و بررسی چگونگی رسوبات از جمله باتلاق حرکت از دریاچه اوکیچوبی به مصب رودخانه.

کود آلودگی در دریاچه ای تخلیه می شود مقدار زیادی از توجه است چرا که نیتروژن و فسفر در رواناب فاضالب های سطحی تغذیه سمی جلبک های سبز-آبی شکوفه در مصب.

اما از سال 2009 نزدیک به 226,000 تن از رسوب منتقل شده از دریاچه به سمت مصب Mark Perry, مدیر اجرایی, فلوریدا, اقیانوس شناسی جامعه استوارت گفت: هیئت مدیره.

حدود 150000 تن است که رسوب رفت و به سنت لوسی نزدیک به دو برابر وزن بنای یادبود واشنگتن. این 68,000 تن از رسوب که رفت به Caloosahatchee کاملا دو برابر وزن یادبود لینکلن.

هیچ کس نمی داند چقدر پهن است که در سنت لوسی رودخانه خور. برآورد اجرا از حدود 15 میلیون متر مکعب به حدود 50 میلیون متر مکعب. که به اندازه کافی پهن برای پر کردن 3.6 میلیون بزرگ کامیون کمپرسی.

خراب کردن است تا 15 پا در مکان های مختلف به خصوص که در آن آب است گسترده و عمیق و آهسته در حال حرکت به طوری که رسوب معلق می توانید قطره به رودخانه طبقه.

هنگامی که در مصب رسوب می توانید کشتن:

  • صدف با گرفتگی فیلترها با استفاده از آنها به خوراک
  • Seagrass با مسدود کردن نور مورد نیاز برای فتوسنتز

بیشتر: St. Lucie رودخانه صدف نمی تواند زنده ماندن دریاچه O تخلیه

بیشتر: با هیچ ترشحات seagrass به آرامی بازگشت به رودخانه مرداب

سرگین همچنین دارای مواد مغذی و مواد سمی است که می تواند منتشر شد به آب زده تا توسط باد و پروانه قایق. "هدیه شما نمی خواهید که در دادن نگه می دارد" این است که چگونه رسوب توضیح داده شده است توسط وینسنت Encomio, دریا, اعطای نمایندگی برای دانشگاه فلوریدا گسترش خدمات در مارتین و سنت لوسی شهرستانهای استان است.

لیزا Interlandi مدیر اجرایی باتلاقی مرکز قانون خواسته است که مطالعه گسترش به دریاچه ارزش تالاب در پالم بیچ شهرستان نیز می شود دریاچه ای ترشحات و "یک مشکل عمده با رسوب است."

بیشتر: بودجه دولت شامل پول برای هند رودخانه مرداب باتلاق حذف

این مورد در هیئت مدیره رضایت دستور کار و اعضای نمی بحث در مورد این موضوع قبل از تصویب آن است.

$1.2 میلیارد بودجه

این هیئت همچنین تصویب آزمایشی بودجه حدود 1.2 میلیارد دلار برای سال مالی 2020-21 افزایش نزدیک به 200 میلیون دلار از سال مالی جاری.

در اینجا چگونه بسیاری از پول صرف خواهد شد:

  • $734 میلیون نفر (62%): خرید زمین مرمت و عمومی این نسخهها کار میکند
  • $334.8 میلیون نفر (28%): بهره برداری و نگهداری از زمین و عمومی این نسخهها کار میکند

اینجا جایی است که بیشتر این پول را از:

  • $512.2 میلیون: دولت اعتبارات (حدود 76.7 میلیون بیش از سال گذشته)
  • $288.3 میلیون: مالیات بر املاک (حدود 1.4 میلیون بیش از سال گذشته)

افزایش درآمد حاصل از مالیات بر املاک می آید با وجود مدیره موافقت خود را برای کاهش آزمایشی نرخ مالیات برای بسیاری از منطقه 16 استان ها از جمله مارتین و سنت لوسی شهرستان در $26.75 برای هر 100.000 دلار از اموال مشمول مالیات ارزش است.

برای مثال صاحب یک خانه به ارزش $250,000 با $50,000 معافیت حیاط خواهد پرداخت $53.50. که همان صاحب خانه را پرداخت $55.90 بر اساس نرخ مالیات برای سال مالی 2019-20.

با وجود کاهش نرخ برخی از صاحب خانه ممکن است به پرداخت بیشتر مالیات در سال آینده اگر اموال خود را به تازگی ارزیابی شده است در یک مقدار بالاتر.

منطقه کارکنان تماس کاهش "رول بک" به معنی کاهش نرخ مالیات انتظار می رود برای تولید همان مقدار از درآمد که در سال گذشته به دلیل افزایش ارزش املاک و ساخت و ساز جدید.

این منطقه می توانیم به کاهش مالیات بر املاک و گفت: رئیس هیئت مدیره Chauncey Goss از Sanibel جزیره "از آنجا که مجلس قانونگذاری ایالتی در زمان مراقبت های باور نکردنی از ما. ما در شکل خوب برای این سال است."

در حالی که نورد-بازگشت نرخ مالیات موجب صرفه جویی در به طور متوسط مالکان چند دلار آن را موجب صرفه جویی زیادی از صاحبان املاک در این منطقه بسیار بیشتر است.

بیشتر: کاهش مالیات موجب صرفه جویی در کسب و کار میلیون تحقیقات می یابد

یک TCPalm تحقیقات مشابهی پیدا عقب تصویب هیات مدیره در سال 2015 را نجات داد یک ترکیب $2.1 میلیون دلار برای 15 شرکت: هفت هتل سه نرم افزار, دو, جاذبه های توریستی, دو فروشگاه های خرده فروشی و یک قند تولید.

فلوریدا قدرت و نور Co. ذخیره شده ترین: $531,550.

بودجه خواهد شد به طور رسمی مورد تایید قرار داد. 22.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن