Martin County COVID-19 مورد افزایش می یابد; چه خبر است و ما باید نگران است ؟ | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:42 AM EDT 22 مه سال 2020من می دانستم که من میخوام دریافت swab

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

نظر

من می دانستم که من میخوام دریافت swabbed. من فکر نمی کنم من می خواهم که swabbed.

شنبه صبح رفتم استوارت دروازه طلایی محله برای آزمایش برای COVID-19. نه این که من بیمار بود اما با توجه به اینکه افراد مبتلا به این ویروس می تواند بدون علامت — به خوبی می داند.

معدن حدود 20 خودرو در خط اما همه چیز به سرعت نقل مکان کرد. به زودی من رو به یک gowned پرستار با یک پلاستیک سپر صورت برگزاری این پلاستیک سواب او فرو waaaaay پایین حفره بینی. منظورم این است که او عملا غلغلک از زبان من. آن بود... نه ناخوشایند.

سپس من انجام شد; نتایج آزمون را تا یک هفته هیچ خبری خبر خوب این است — هیچ تماس تلفنی پیگیری معنی است که شما آن را ندارید.

گوشی من نه پله. اما بسیاری از مردم در شهرستان مارتین و در سراسر کشور اخذ شده است که تماس بگیرید.

بیشتر: انجام معاینات پزشکی داده میریزد نور در COVID-19 مرگ و میر

بیشتر: DeSantis تماس دستکاری داده ها به اتهام "nonissue"

تعداد موارد تایید شده در سطح ایالت مشخصی در طول هفته گذشته که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis منسوب به "یک کمپرسی بزرگ" از 50,000 نتایج آزمون که به همراه داشت از 1300 مثبت.

در شهرستان مارتین تعداد موارد تایید شده تیراندازی شده است تا مانند یک موشک ترک کیپ کاناورال.

پس از به طور متوسط حدود شش مورد جدید در یک روز برای یک ماه وجود دارد 25 موارد جدید در مارس 16; 45 در 18 مه; دیگر در 24 مارس 19; سپس عظیم 53 on May 20.

مقامات محلی می گویند که این یک نتیجه مستقیم افزایش تست.

در Indiantown این شهرستان داغترین نقطه داغ, فلوریدا, جامعه مرکز بهداشت ارائه شده است رایگان آزمون. و دروازه طلایی جایی که من تست کردم یکی از 12 اخیر "گسترش تست کمک رسانی حوادث" انتظار برای تست بیش از 3000 نفر گفت Renay از خواب بیدار شدن سخنگوی وزارت فلوریدا سلامت در شهرستان مارتین.

بنابراین مطمئن شوید. را تست رایگان, باز کردن آن را به جامعه و به خصوص اگر شما در حال تست در نقاط گرم شما در حال رفتن به دریافت بیشتر مثبت.

اما این لزوما به این معنا نیست که ویروس وضعیت در شهرستان مارتین است "بدتر است."

حتی به عنوان تعدادی از موارد افزایش یافته است و تعداد مرگ و میر به سختی budged. مارتین شهرستان تا به حال 8 COVID-19 مرگ و میر در دو ماه نسبت به سنت لوسی شهرستان را 28.

بستری شدن در بیمارستان را افزایش داده اند اما در یک حلزون. ممکن است بین 14 تا 21 مه وجود دارد فقط 8 جدید بستری شدن در بیمارستان.

مردم نمی انداختن مثل مگس در شهرستان مارتین.

پس از آن همه چیز خوب و درست است ؟

به خوبی...

همانطور که از نوشتن این Martin شهرستان 472 موارد تایید شده. که 35 درصد بیشتر است که سنت لوسی شهرستان (349) است که دو بار Martin شهرستان جمعیت.

و اگر Martin County آزمایش قرار گرفته است و یک درصد از جمعیت آن St. Lucie شهرستان انجام تست های بیشتر به طور کلی — 8,620 به 5,971 با توجه به پنجشنبه ارقام است.

در واقع برای چند روز این هفته در شهرستان مارتین تا به حال یکی از بالاترین تست مثبت نرخ در تمام فلوریدا. از صبح روز چهارشنبه 10.8 از تمام آزمون در شهرستان مثبت را. مقایسه کنید که به طور متوسط دولت در آن زمان (6.1 درصد) Indian River County (3.3 درصد) و سنت لوسی شهرستان (4.9 درصد).

مسئولان شهرستان ها نسبت داده شده این به تعداد منفی نتایج آزمون که تا به حال وارد شده به سیستم. برخی تست های آزمایشگاه قادر به رابط به طور مستقیم با وزارت بهداشت و درمان, پایگاه داده, گفت:, شهرستان, مدیر, Taryn Kryzda و اتفاقی که به طور کلی مثبت/منفی رای دادن.

بنابراین در راستای ارائه اطلاعات دقیق در این شهرستان تصمیم به در حال حاضر هیچ اطلاعات آن قطع آن گزارش روزانه و شهرستان خاص "داشبورد" خواهد قطع شود هر چند دولت را داده است که هنوز هم در دسترس است.

و من فکر کردم: Hmm.

می گویند بسیاری در این شماره یک کتمان حقیقت.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و متحدان خود را می خواهید به دوباره باز دولت برای کسب و کار. من در هیئت مدیره با آن است. ما نمی توانیم همه مخفی زیر تخت تا واکسن در دسترس می شود. ما باید به برخی از صورت ظاهر از عملکرد اقتصاد است.

اما کلید این آرمان نهفته در اعداد است.

اعداد باید به ما بگویید که بسیار خاص داستان است. آنها نیاز به می گویند: آن را OK. همه چیز را بدتر می شد.

اما اگر آنها بگویید یک داستان متفاوت?

این شمشیر دو لبه از تست. شما می خواهید به آزمون به عنوان بسیاری از مردم خود را به عنوان شما می توانید. اما بیشتر شما در آزمون بیشتر مثبت شما دریافت و سپس مردم می گویند "در همه این موارد! آنها هم یک مشکل واقعی!"

اما "مورد تأیید" واقعا ناقص متریک. اگر شما آزمایش هر کس در امریکا, ما می توانید میلیون ها نفر از جدید تایید موارد است. اما این بدان معنا نیست که این ویروس در حال گسترش است با سرعت بیشتری نسبت به قبل. این لزوما به این معنا نیست شما شخصا می تواند در هر خطر بیشتری از بیمار شدن.

در واقع شدند سنت لوسی و رودخانه شهرستان را به شرکت در یک آزمایش حمله رعد اسا شبیه به آنچه که اتفاق می افتد در شهرستان مارتین شاید آن جوامع را مشابه انفجار در تعدادی از موارد است.

اما ما نمی دانیم.

و مشکل اینه که این چیزی است که باعث می شود همه از این دیوانه کننده است.

مردم در شهرستان مارتین نگاهی به این اعداد و تعجب: ما باید نگران است ؟ و تنها پاسخ این است: شاید.

اگر مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان سنبله کاملا. اگر نه ؟

خوب, اجازه دهید فقط می گویند وجود دارد بدون نیاز به وحشت.

اما شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن خود را, ماسک دستی تا اعداد ناقص به عنوان آنها ممکن است شروع به گفتن آرام تر داستان است.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن