مقامات: 2 شمال کالیفرنیا خدمات کلیسا منابع شیوع ویروس; Newsom به طرح برنامه ای برای بازگشایی اماکن عبادت

Stefanie Dazio آسوشیتد پرسمنتشر شده 10:47 AM EDT 25 مه سال 2020لس آنجلس (AP) — به رژیم صهیونیستی است. گاوین Ne

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

لس آنجلس (AP) — به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آماده برای انتشار برنامه ریزی برای چگونه نهادهای مذهبی می تواند بازگشایی در کالیفرنیا در طول بیماری همه گیر کوروناویروس مقامات بهداشتی اعلام کرد که دو کلیسا که برگزار شد و بدون مجوز بوده است منابع از شیوع بیماری.

Mendocino County مقامات بهداشت عمومی گفت: شش نفر شرکت کننده در روز مادر در Assembly of God Church در ردوود ولی قرارداد این ویروس افزایش تعداد موارد به نه و شیوع مسئول یک سوم از عفونت های محلی.

در ضمن Butte County مقامات بهداشت گفت: دو نفر از 180 نفر است که با حضور یک روز مادر کلیسا خدمات در اوروویل باید آزمایش مثبت برای COVID-19. گفتند اخیر سنبله در محلی موارد بیشتر در اوروویل منطقه نشان می دهد افزایش جامعه گسترش یافته است.

Newsom بود و انتظار می رود به ارائه برنامه های روز شنبه در بازگشایی کلیساها.

برخی از مکان های عبادت در سراسر کشور افتتاح شد درهای خود را بیش از آخر هفته پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام این اماکن ضروری است و مراکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری منتشر شد دستورالعمل برای بازگشایی ایمان سازمان.

Newsom گرفته است محتاط تر از روش: در هفته گذشته بسیاری از استان ها در کالیفرنیا دریافت کرده بود تصویب به بازگشایی کسب و کار از جمله خرده فروشی مغازه ها و رستوران ها به عنوان مجاز در فاز دوم طرح خود را به راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی. کلیساها مجاز به بازگشایی تا طرح فاز سوم.

رویکرد خشمگین کرده است که مخالفان ادعا می کنند که در کالیفرنیا قوانین برای جلوگیری از گسترش ویروس نقض آزادی مذهبی. بسیاری از در حال حاضر اعلام کردند که با نقض دستور دولت و نگه دارید در فرد خدمات یکشنبه آینده در پنطیکاست.

یک کلیسای پنطیکاستی در سن دیگو شکایت کرد و دوباره بلافاصله خود را از دست داد درخواست خود را روز جمعه 9 مدار دادگاه تجدید نظر تایید Newsom را مبنی بر فرد خدمات. در قسمتی از حکم یک دادگاه پانل یافت که دولت اضطراری قدرت زیر پا بگذارند چه در زمان عادی خواهد بود حقوق اساسی قانون اساسی.

اقامت در خانه محدودیت باید کاسته سراسر کشور است که شاهد کاهش در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان. برخی از 47 58 شهرستانهای استان مجوز دریافت کرده اند به حرکت عمیق تر به دوم از Newsom چهار فاز بازگشایی جلسه استانداردهای دولتی برای کنترل این ویروس.

در رفت و آمد مکرر کوه جامعه از دریاچه خرس بزرگ یک جریان ثابت از بازدید کنندگان شهر متوقف در مس Q کافه در روز یکشنبه به انتخاب کنید تا برای رفتن به قهوه و محصولات پخته شده است. این شهر در سن برناردینو کانتی در شمال لس آنجلس در هفته گذشته اعلام کرد که آن را نمی خواهد اجرا Newsom ایمنی سفارشات استدلال آن را نگه داشته است COVID-19 موارد قابل کنترل شده است وجود دارد و قابل توجه اقتصادی آسیب برساند.

"آن را بسته بندی شده اما جمعیت مناسب و معقول هستند," مس Q مدیر اشلی کلمن گفت. "مردم در حال نگه داشتن فاصله خود و هر کس با پوشیدن ماسک ،

بسیاری از جنوب کالیفرنیا سواحل شد و باز تنها برای شنا کردن در حال اجرا و فعالیت های دیگر. حمام آفتاب و فعالیت های گروهی مانند والیبال ممنوع شد.

لس آنجلس waterfronts دیدم فندک جمعیت نسبت به پیش بینی در اولین آخر هفته که مقامات اعلام کرد بازگشایی مسیرهای دوچرخه و برخی ساحلی پارکینگ اداره سواحل و بندر سخنگوی نیکول Mooradian گفت.

لس آنجلس پارک مقامات بسته دسترسی به ایتون دره عمیق و باریک در شمال پاسادنا بعد از ظهر یکشنبه پس از دیدن "قریب به اتفاق جمعیت" که در پی دستورالعمل های بهداشتی

اجتماعی فاصله شیوه شده اند ذکر شده به عنوان دلیل اصلی نرخ مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان را آهسته در بسیاری از شهرستانهای استان است. مردم خواست برای حفظ خود ماسک و نگهبان خود را در حالی که با بهره گیری از به تازگی بازگشایی مسیرهای دوچرخه سواری, پیاده روی مسیرهای پیاده روی و سواحل است.

"آن را به خوبی در خارج. این بدان معنا نیست #COVID19 دور رفته است. شستن دست های خود را. اقامت 6 فوت از هم جدا. پوشیدن چهره و پوشش. هوشمند باشد. اقدامات خود را می توانید به معنای واقعی کلمه نجات زندگی" Newsom توییتی یکشنبه.

بسیاری از خانواده ها رفتند به سان فرانسیسکو بیکر ساحل برای لذت بردن از آب و هوای آفتابی و نمایش تماشایی از پل گلدن گیت. سارا استوارت, 27 گفت که ساحل رو شلوغ تر او عقب نشینی به یک تپه شن و ماسه به دور از مردم است.

"مردم در تلاش بودند سخت ترین آنها به لحاظ اجتماعی فاصله اما بیشتر و بیشتر شلوغ آن را سخت تر از آن بود که" استوارت گفت.

داوطلبان گشت دولورس پارک به ارائه ماسک و اطمینان مردم بودند ماندن در گچ "اجتماعی فاصله" دایره کشیده شده بر روی چمن به مردم نشان می دهد که در آن به نشستن. پارک دیده است بزرگ و توده های مردم در تعطیلات آخر هفته آفتابی باعث شهردار لندن نژاد به هشدار می دهند که او می خواهد آن را تعطیل اگر مردم نبودند بیشتر مسئول است.

نه همه عجله برای لذت بردن از خارج از منزل. چند صد نفر از معترضان بسیج در خارج از لس آنجلس سالن شهرستان در روز یکشنبه و در خارج از دولت و کنگره آمریکا در ساکرامنتو در روز شنبه به تقاضا که Newsom به طور کامل آسانسور خود را محدودیت در کسب و کارهای مذهبی تجمعات و فعالیت های دیگر.

لس آنجلس کانتی این ایالت با 10 میلیون نفر است و نه برنامه ریزی برای بازگشایی بیشتر به طور گسترده ای تا بعد تعطیلات تابستان, جولای 4th, به دلیل آن است که بسیار زیاد سهم دولت را coronavirus موارد و نمی تواند پاسخگویی, حتی, جدید, حالت آرام استانداردهای اضافی اجازه می دهد کسب و کار و فعالیت های تفریحی.

شهرستان شده است سخت ترین ضربه COVID-19 با بیش از 44,000 موارد و تقریبا 2,100 مرگ و میر.

کالیفرنیا نزدیک به 93,000 مورد تأیید و تقریبا 3,800, مرگ و میر, دولت بهداشت و درمان, مقامات گفت.

دولت هنوز هم از دیدن مشکل COVID-19 شعله ور شدن یو پی اس. بیش از 150 کارمند در یک کشاورز جان کارخانه بسته بندی گوشت می آمد در ورنن شهر صنعتی پنج مایلی جنوب مرکز شهر لس آنجلس قرارداد coronavirus. Imperial County, در سراسر مرز از مکزیک دیده است و خروش است. دو زندانی از کالیفرنیا موسسه برای مردان در سن برناردینو کانتی درگذشت یکشنبه از آنچه به نظر می رسد عوارض مربوط به COVID-19 افزایش مرگ و میر به نه دولت اصلاحات مقامات گفت.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

Nguyen گزارش از اوکلند, کالیفرنیا. AP عکاسان جف چیو در سان فرانسیسکو و Marcio سانچز در نیوپورت بیچ کالیفرنیا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن