Beachgoers در شهرستان سنت لوسی لذت بردن از شن و ماسه گشت و گذار به عنوان سواحل باز با برخی از محدودیت

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:42 PM EDT May 28, 2020ST. لوسی شهرستان — دانش سطحی از شناگرا

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — دانش سطحی از شناگران واکر و ماهیگیران تفننی نقطه چین Waveland ساحل, پنج شنبه صبح اولین روز سنت لوسی شهرستان سواحل شد و باز بعد از تعطیلی در پی COVID-19 نگرانی.

بیش از یک دوجین وسایل نقلیه در پارکینگ های عمومی دسترسی به ساحل در جنوب شهرستان سنت لوسی قبل از ساعت 9 صبح هنگامی که نجات غریق برنامه ریزی شده بود به وظیفه.

ساحل افتتاح شد خبر خوب برای Brigid Coughlin, 56 که گفت Waveland یکی از مورد علاقه خود را محافظت سواحل است. او قدم زدن در امتداد ساحل دریا, نزدیک به زني امواج.

"من هرگز نشستن در ساحل, بنابراین این واقعا آزار من است که آن بسته شده چرا که حتی زمانی که در آن مشغول بودیم همیشه جدا از مردم" گفت: کولین از جنسن بیچ.

کولین گفت: چیزهای مورد علاقه خود را در مورد ساحل عبارتند از "صدف و دریا شیشه ای و شاید یک دندان کوسه یا بزرگ پیاده روی, غواصی در اقیانوس است."

بیشتر: کلانتر کن ریمل '100 درصد اعتماد به نفس' 15 ساله است کسی که به کشته شدن 18 سال

سنت لوسی شهرستان و فورت پیرس باز تمام سواحل عمومی برای فعالیت های از جمله راه رفتن و دویدن ماهیگیری, گشت و گذار, شنا, غواصی, جمع آوری صدف ها قایقرانی و paddleboarding گرچه اجتماعی فاصله مورد نیاز باید رعایت شود.

حمام آفتاب است نه مجاز و نه گروه 10 یا بیشتر مردم است.

فورت پیرس ورودی پارک دولت بسته است. وزارت امور خارجه حفاظت از محیط زیست بسته تمام Florida state parks موثر مارس 23.

سنت لوسی County Sheriff کن ریمل مژه و ابرو گفت: آژانس هلیکوپتر خواهد چک کردن شهرستان و سواحل شهرستان به دریافت احساس از فعالیت های. او گفت که این هلیکوپتر می تواند به برقراری ارتباط با یک معاون در منطقه برای گزارش هر گونه بزرگ جماعت.

برای کسانی که نقض قوانین ریمل مژه و ابرو گفت: معاونان اول آموزش خواهد بود در مورد سفارش.

"در آموزش و پرورش خواهد بود این واقعیت است که ما پیشرفت فوق العاده و ما به نظر می رسد مسطح منحنی جدید (coronavirus) عفونت و اجتماعی فاصله گرفتن ابتکار عمل در حال کار" ریمل مژه و ابرو گفت.

بیشتر: پورت سنت لوسی مرد به اتهام جنایت هرزه هرزه رفتار با دختر بچه

کسانی که منطبق نیست پس از آن می تواند بازداشت و یا اخطار دریافت به نظر می رسد در دادگاه به اتهام مربوط به نقض فرماندار سفارش ریمل گفت.

"ما شهروندان بسیار کمک می کردند به ما و آنچه که ما از آنها," او گفت:. "آنچه من خواهد بود بیشتر نگران این است که شاید گذرا بازدید کنندگان از سایر استان ها که اصلا خرید به جامعه ما مانند ساکنان را به طوری که آنها ممکن است مجبور به تشویق کمی بیشتر."

اریک گیل شهرستان گفت مردم به صف شدند تا 7 صبح در Waveland در انتظار دروازه خود را باز کنید.

"کارکنان در حال اجرا بود پشت در باز کردن قفل دروازه ما به عنوان 21 مایل از خط ساحلی نزدیک به 20 ساحل دسترسی و آنها نیز مشغول به کار بودند به ارسال علائم با محدودیت های جدید," گیل گفت. "پس هر ساحل باز بود راست در 7 صبح"

Triathlete آیلین McConkie, 61, از پورت سنت لوسی و 62 ساله خواهر بتی جنکینز آمد برای شنا در Waveland.

McConkie گفت: آنها برای شنا در حدود 20 دقیقه و گفت: این احساس خوب آن را به عقب بر گردیم در آب است.

"ما نوع پری دریایی. ما فقط عشق آب و رشد در اطراف آب" McConkie گفت.

جنکینز گفت: او در سراسر خیابان زندگی می کند از Waveland و آخرین روز در ساحل بود و روز قبل از آن بسته شده است.

عالی بود به تازگی در سراسر خیابان و این باز" جنکینز گفت.

یکی دیگر از triathlete ریک Hofer, 73, استوارت گفت که او تا به حال شده است در آب به مدت شش هفته و گفت: شنا از 1000 متری در Waveland.

بیشتر: 24-سال-مرد زندانی پس از حادثه تیراندازی در پورت سنت لوسی

"این همه حق است. نه خیلی زیاد. اولین روز نمی توانید آن را فشار دهید" Hofer گفت. "احساس فوق العاده است. هنوز مطمئن شوید که آن را باهوش ترین چیزی که به انجام, اما من نمی تواند مقاومت در برابر"

در ضمن در Dollman ساحل, Joel Johnston, 59, یکی از تعداد انگشت شماری از مردم است. او برای صید ماهی پامپانو, whiting, و هر چیز دیگری گاز گرفتن.

"آن را به خوبی پشت در ساحل" او گفت:.

در فورت پیرس در ساحل جنوبی پارک جف داگلاس, 35, همسر و دو دختر امیدوار به گرفتن برخی از ورزش و هوای تازه و لذت بردن از روز.

"ما فکر کردیم که وجود دارد خواهد بود یک بیت از یک جمعیت اما هیچ" داگلاس گفت.

اندرو Ritchie, St. Lucie اقیانوس نجات رئیس گفت که او مشغول به کار بود در فلفل پارک در شمال فورت پیرس ورودی که در آن او گفت: حضور سبک تر از در یک روز معمولی.

اکثر مردم گفت: تا به حال شده است با احترام.

"ما تا به حال دو یا سه نفر که نیست بسیار خوشحال قادر به نشستن و استفاده از چتر یا صندلی خود و یا کولر" ریچی. "من فریاد زد خیلی خوب است اما من فقط گفت: این قوانین county, بنابراین من فقط اجرای آنها."

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن