'عظیم الجثه تلاش برای تست تمام فلوریدا و خانه های پرستاری COVID-19 آهسته لجستیکی و ارتباطات و چالش های

رایان میلز و ملانی Payne ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:36 PM EDT 29 مه سال 2020اجرای یک دولت برنامه ای برای ارس

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

اجرای یک دولت برنامه ای برای ارسال coronavirus آزمون به بسیاری از فلوریدا خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک شده است خدشه دار لجستیکی و ارتباطات چالش تاخیر طولانی مدت مورد نظر تست در مراقبت از سالمند در مراکز ایالت با توجه به رهبران صنعت.

بسیاری از امکانات که قرار بود به در حال حاضر دریافت تست لوازم هنوز در انتظار آنها است. و رهبران برخی از امکانات در بالای دولت در حمل و نقل لیست متوجه نبودند که قرار بود به گرفتن آزمون.

برای دیگران, آنها وارد, با هشدار روز جمعه از آخر هفته روز یادبود گفت: کریستن نزدیک سخنگوی فلوریدا مراقبت های بهداشتی در ارتباط است. او یک تماس از یک مرکز رهبری که نگران بود آزمون مجبور به بازگشت در سه روز اما بسیاری از کارکنان در کار نبود.

برخی از ارائه دهندگان که درخواست نیست تست کردم به هر حال به آنها گفت: Steve Bahmer, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت LeadingAge فلوریدا, یک انجمن به نمایندگی از حدود 250 عمدتا غیر انتفاعی تسهیلات مراقبت دراز مدت در دولت است.

آزمون برای دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان و در حال اجرا برای تعیین حضور COVID-19 نه آنتی بادی با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت. این اداره گفته است که ارسال 4,000 کیت های آزمایش روزانه به استثنای روزهای یکشنبه و تعطیلات.

Bahmer به نام دولت را تلاش برای تست همه در دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان "عظیم الجثه تلاش است."

"مدیریت یک پروژه از این اندازه است که فوق العاده به چالش کشیدن و اعضای ما در حال تجربه برخی از چالش های آن," او گفت:. "ما در حال پیشرفت ولی کمی پر از دست انداز در خارج از دروازه."

اما فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط گفت: فلوریدا, خانه های پرستاری متعهد به تست همه کارکنان و ساکنان در عرض دو هفته. وقتی پرسیده شد که اگر که جدول زمانی امکان پذیر شد, باب Asztalos های پاسخ اضطراری هماهنگ کننده مراجعه خبرنگار به وزارت بهداشت.

مراقبت دراز مدت ارائه دهندگان خدمت دولت آسیب پذیر ترین جمعیت. حدود 85 درصد از فلوریدا COVID-19 مرگ و میر شده است در میان کسانی که 65 ساله و مسن تر و تقریبا نصف شده است در ارتباط با تسهیلات مراقبت دراز مدت.

ادامه مطلب: DeSantis' 'ضربت سخت زدن یک مول' رویکرد با شکست مواجه ضعیف در خانه های سالمندان

پس از همه گیر آغاز شد 3,604 افرادی که زندگی می کنند و یا کار در یکی از فلوریدا خانه های سالمندان و یا به کمک امکانات زندگی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 یا در حدود 1 ٪ از دولت کل مراقبت دراز مدت جمعیت, با توجه به وزارت بهداشت شماره منتشر شد جمعه. اما دولت نمی گزارش چگونه بسیاری از 322,921 دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان که در واقع تست شده برای ویروس.

همانطور که از اواسط ماه مارس تنها در حدود 10 درصد از فلوریدا در دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان بوده و تست شده برای این ویروس با توجه به پالم بیچ پست تجزیه و تحلیل.

این مهم است که همه ساکنان و کارکنان در حال آزمایش برای ایجاد یک پایه است که این ویروس به سرعت ویروس را گسترش و در نهایت به صرفه جویی در زندگی رهبران صنعت گفت.

"ما شده است هل دادن برای گسترش آزمایش برای یک زمان بسیار طولانی" Bahmer گفت. "ما اعتقاد از همان ابتدا که تنها راه برای به دست آوردن اسلحه خود را در اطراف محدوده موضوع و در نهایت پیش از آن است که برای تست همه کارکنان و همه ساکنان است."

که گرفتن تست شده

فلوریدا, وزارت بهداشت در تلاش برای کشتی COVID-19 تست لوازم به دولت در دراز مدت مراقبت از ارائه دهندگان شروع به بی سر و صدا در اواسط ماه مارس تنها چند روز پس از کاخ سفید به شدت توصیه می شود در مارس 11 که فرمانداران سراسر کشور آزمون تمام ساکنان خانه سالمندان و کارکنان در عرض دو هفته.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نیست دستور تست در خانه های سالمندان. در مارس 15 کنفرانس خبری در دورال او خواست تسهیلات مراقبت دراز مدت به خود را تست و یا به ارسال کارکنان خود را به راه رفتن تا سایت با توجه به سان سنتینل.

اما دو روز قبل از آن در مارس 13, فلوریدا آژانس برای مراقبت های بهداشتی دولت که مجوز خانه های سالمندان و زندگی کمک امکانات شروع به استفاده از این ایالت وضعیت اضطراری سیستم پایگاه داده به درخواست تسهیلات رهبران اگر آنها تا به حال این قابلیت به اداره COVID-19 آزمون به ساکنان و کارکنان خود به خود اگر آزمايشات ارائه شده توسط دولت با توجه به LeadingAge فلوریدا.

که اطلاعات اجازه دولت به منظور توسعه یک "محل دو شاخه شدن استراتژی" Bahmer گفت که در آن امکانات است که می تواند اداره آزمون خود را دریافت و آنها را در پست الکترونیکی در حالی که بقیه امکانات خواهد بود آزمایش در محل توسط تیم از وزارت بهداشت و فلوریدا گارد ملی.

در یک ایمیل به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا, فلوریدا وزارت بهداشت گفت: گروه هدف همراه با ahca صحبت و فلوریدا بخش مدیریت اضطراری است "برای حمایت از تاسیسات در بهترین راه برای خاص که تسهیلات است." تست ارائه می شوند بدون پرداخت هزینه به امکانات.

مدیران در دراز مدت مراقبت از امکانات را وادار می تواند کارکنان را به آزمایش می شود اما در حال حاضر ساکنان. ساکنان آینده از بیمارستان نیاز به آزمایش می شود.

'تضاد' حمل و نقل از آزمون

در 22 مه روز جمعه قبل از آخر هفته روز یادبود وزارت بهداشت منتشر شده یک لیست از 167 تسهیلات مراقبت دراز مدت است که به حمل شود تست کیت بین مارس 21 و 27 مه.

این لیست شامل حمل و نقل تاریخ برای آزمون همراه با تاریخ — دو یا سه روز بعد — زمانی که "تسهیلات باید کشتی نمونه است." آزمون باید حمل به سرعت برای اطمینان از آنها "باقی می ماند و عملی" Bahmer گفت.

از 167 امکانات در لیست حمل و نقل تنها 86 دریافت کرده بود تست کیت از سه شنبه یا فقط بیش از نیمی از, با توجه به وزارت بهداشت ، گروه گفت: تحویل بیش از 20 ، 000 کیت.

در یک ایمیل بخش آن گفت: "همچنان به کار مجدانه در تضمین این که کارکنان و ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات در فلوریدا در حال آزمایش سرعت و به طور موثر است."

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدا به خبرنگاران رسیده به چند تا از این امکانات که تست عرضه شد قرار است به حمل با توجه به لیست. تنها یکی از مدیران مرکز تماس دریافت کرده بود تست لوازم.

برخی از مدیران متوجه نبودند که حتی در لیست.

"من شنیده ام چیزی در مورد من گرفتن هر چیزی در پست" گفت: Eric ساجد مدیر در رنسانس ارشد, زندگی تسهیلات زندگی کمک در ساحل Vero که تا به حال یک عضو هیات تست مثبت برای COVID-19. با توجه به دولت لیست رنسانس را تست عرضه شد قرار است به حمل مارس 21.

ساجد گفت: او شده است صحبت به وزارت بهداشت "هر روز هفته." او روز پنجشنبه گفت او انتظار یک تیم برای رسیدن در خود مرکز "هر روز در حال حاضر" به آزمون خود را از ساکنان و کارکنان در فرد است.

اشلی هاج مدیر در سندی ریج مرکز توانبخشی و درمانی در میلتون در نزدیکی Pensacola گفت: او می دانست که او پرستاری در خانه بود در بالای دولت لیست اما از صبح روز پنج شنبه او را دریافت نکرده هر تست لوازم یا نه. او تسهیلات تا به حال یک عضو هیات تست مثبت برای COVID-19 اما هیچ ساکنان با توجه به دولت گزارش.

"من با ارسال یک ایمیل از, اما من بدست یک پاسخ," او گفت:. "این یک کمی دلسرد کننده است."

ملودی Guilano یک مدیر در روستای محل بازنشستگی یک پورت شارلت تسهیلات زندگی کمک این تسهیلات را دریافت نکرده هر تست لوازم همانطور که از پنج شنبه صبح. پانزده ایجاد کرد ساکنان محل و دو تن از اعضای هیات آزمایش مثبت برای COVID-19 و یک شهروند کرده و با توجه به وزارت بهداشت ،

Guilano نبود او آگاه تسهیلات در لیست هر دو. روستای محل تست عرضه شد قرار است به حمل مارس 21.

"خوب این یک تعطیلات تا شاید آنها فقط به تاخیر افتاد" او گفت:.

بلوط جواد در دانشگاه فلوریدا یک جامعه بازنشستگی در گینسویل شد همچنین قرار است به تست لوازم حمل, on May 21, اما آنها وارد نشده بود که از صبح روز پنج شنبه در گفت Nickie Doria سخنگوی مرکز.

او گفت: تسهیلات رهبران بوده اند در تماس با دیگر امکانات در سراسر کشور. این محموله از تست لوازم به نظر می رسد "شده است بسیار ناهماهنگ" Doria گفت.

"ما در حال حرکت در با ما طرح خود را در رابطه با ما Alachua County Health Department," او گفت:. "ما شده است بسیار سپاسگزار و شانس به منابع محلی است که موثر بوده است برای ما در زمان نیاز است." با توجه به وزارت بهداشت گزارش یک شهروند در بلوط جواد آزمایش مثبت برای COVID-19.

نزدیک فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط سخنگوی گفت: دولت قصد گسترش آزمایش در طول یک هفته دو پنجره. پنجره ای است به احتمال زیاد تمدید, او گفت:.

"وزارت بهداشت است که ظاهرا کنار هم قرار دادن یک برنامه جدید" نپ گفت. "اما ما لازم نیست که برنامه به روز نشده است."

William Boyd مدیر صفحه توانبخشی و مرکز بهداشت و درمان در فورت مایرز دریافت COVID-19 تست کیت شنبه بعد از ظهر روز بعد از برنامه ریزی شده تاریخ کشتی و فقط یک روز قبل از وزارت بهداشت و درمان گفت: این کیت باید حمل به عقب.

صفحه تا به حال 16 ساکنان مرگ از COVID-19 با توجه به آخرین گزارش بیشترین مرگ و میر گزارش شده در هر Lee County دراز مدت مراقبت از تاسیسات است. وزارت بهداشت گزارش می دهد که 64 ساکنان و 45 کارکنان آزمایش مثبت برای ویروس.

بوید گفت که 161 کارگران در میان 200-عضو ستاد در حال حاضر آزمایش شده است. آنها را دریافت و از طریق آزمون خود پزشکان و درمانگاه و برخی از آنها آزمایش شده توسط وزارت بهداشت در خانه سالمندان است.

هر ساکن تست شده بوید گفت. او گفت: در حال حاضر 98 ساکنان حدود نیمی از آنها تعداد معمول "از آنجا که ما شده اند در نظر گرفتن هر گونه پذیرش."

گارد ملی تست در خانه های سالمندان

تست انجام شد در محل سهشنبه در آرلینگتون ناپل یک جامعه بازنشستگی در ذغال سنگ شهرستان با توجه به امی اسنایدر تسهیلات administrator.

هنگامی که در مواجهه با ahca صحبت, اسنایدر گفت: تسهیلات کارکنان ندارد قابلیت انجام COVID-19 تست خود را. او گفت که او نمی خواهید به خطر کشیدن تسهیلات پزشکی و مدیر و مدیر پرستاری و خط مقدم پرستاران از شغل خود به انجام تست.

او گفت: ترکیبی از وزارت بهداشت و پرستاران از اعضای گارد ملی و county پزشکان تنظیم جداول خارج برای تست تسهیلات حدود 200 نفر پرسنل. آنها داخل آمد به آزمون حدود 65 ساکنان.

آرلینگتون ناپل نیست به هر حال مثبت COVID-19 موارد هنوز و اسنایدر که توصیف خودش را به عنوان "خرافی" و مردد به "ظروف سرباز یا مسافر با چیزهایی که نیستند شکسته گفت:" او کمی عصبی که هر تست مثبت می تواند به او صدمه دیده و سطح نیروی انسانی. اما او گفت که این تست لازم است.

"این احتمالا باید اتفاق افتاده کمی پیش از آن در بازی," او گفت:.

بنتلی مرکز مراقبت در ناپل که تا به حال هفت بيماران و 14 کارکنان شما با COVID-19 شده تست ساکنان و کارکنان با کمک وزارت بهداشت و گارد ملی پنی اسمیت, تسهیلات, مدیر اجرایی گفت: در یک ایمیل. سه ساکنان تسهیلات فوت کرده اند از این ویروس با توجه به دولت گزارش روز پنج شنبه.

"مشترک تست شده و در حال اجرا هموار برای ما" اسمیت گفت.

در اوایل ماه مه در محل اعتصاب تیم از پالم بیچ شهرستان در بخش بهداشت و درمان و گارد ملی آزمایش ساکنان و کارکنان در Hamlin محل بوینتون بیچ خانه سالمندان گفت: الن Aperen تسهیلات مدیر اجرایی. آنها صحنه را در یک پوشش پاسیو و کارکنان آورده ساکنان را در صندلی چرخدار.

"من فقط اطلاع یک روز که ما با داشتن تست. همه کارکنان ما و همه ما ساکنان" Aperen گفت.

هیچ یک از خانه سالمندان اعضای هیات آزمایش مثبت برای COVID-19. تسهیلات تا به حال پنج ساکنان منتقل شده به بیمارستان ها که تست مثبت با توجه به دولت گزارش.

Aperen گفت: یک تست تیم بود انتظار می رود بعد از ظهر جمعه به آزمون مجدد ساکنان و کارکنان.

"به نظر من بخشی از وظایف ما به آزمایش می شود هر زمان که ممکن است برای حفاظت از ساکنان ما و خانواده های ما کارگران شرکت" او گفت:.

جنیفر Iavarone مدیر در سولاریس زندگی ارشد شمال ناپل گفت: او گفت: ahca صحبت که تسهیلات را باید توانایی تست ساکنان و اعضای هیات اما سایت نمی شد در وزارت بهداشت اولیه لیست حمل و نقل. او گفت که او انتظار دارد که او مرکز خواهد شد در یک لیست به روز شده به زودی.

او گفت: حدود 30 از اعضای هیات رفته اند به صورت داوطلبانه تست سایت به آزمایش می شود و 11 ساکنان تست شده اند یا به این دلیل که آنها از یک بیمارستان یا به این دلیل که آنها نشان دادن علائم.

هیچ یک از ساکنان دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 اما سه نفر از کارکنان داشته باشد.

Iavarone گفت: او آزمایش شده خودش است. او موفق به دریافت یک سواب بینی و گفت: آن را بسیار عمیق و "کاملا ناراحت کننده است."

"من هنوز بر این باورند که جهانی تست لازم است," او گفت:. "من اعتقاد دارم که آن را منجر به شناسایی سریع موارد. بنابراین ما می توانیم درمان سریع ما می توانیم بلافاصله منزوی کردن هر کسی که ما ممکن است شناخته شده اند مثبت است اما بدون علامت است و ما می توانیم جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"و این که هدف ما این است که پیش از این."

'تکرار مجدد می گذرد لازم است'

در دراز مدت مراقبت از رهبران صنعت و مراقبت از سالمند طرفداران گفت: به نفع همه ساکنان و اعضای هیات تست شده اما این پایان داستان است. سازگار مجدد نیز نیاز به بخشی از دولت استراتژی برای محافظت از مردم در خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک.

"وجود دارد بهره مند شوند در درک دامنه از وضعیت فعلی گفت:" Bahmer از LeadingAge فلوریدا. اما "این است که نمی دور در هر زمان به زودی پس از تکرار مجدد است برای رفتن به لازم است."

Brian Lee رئیس سابق فلوریدا در دراز مدت مراقبت از مسوولان برنامه در گروه سالمند و امور در حال حاضر سر از غیر انتفاعی خانواده ها برای مراقبت بهتر به نام دولت یک بار تست پروتکل "محزون می خوانی ناکافی است."

آن را به یک تصویر لحظهای در زمان, او گفت:. خانه سالمندان کارمند می تواند آلوده در مدت کوتاهی پس از تست گفت: "ما فقط شروع همه را دوباره و دوباره."

"اگر شما می خواهید به کاملا steamroll منحنی, اگر شما می خواهید برای فروکش کردن این بحران شما رو به یک نورد تست پروتکل که مقاوم و مداوم از ساکنان و کارکنان در هر زمان" لی گفت. "و تقریبا کارکنان نیاز به آزمایش می شود در همه زمان ها هر زمان که آنها می آیند و خاموش تغییر است."

لی است که اصرار دولت فدرال و مقامات به استفاده از ده ها میلیون دلار از آنها جمع آوری کرده ام در خانه سالمندان جریمه برای خرید مولکولی نقطه از مراقبت های سریع تست ماشین آلات برای همه خانه های سالمندان. آنها را می توان خریداری شده بدون هیچ هزینه اضافی به خانه های سالمندان و یا به مالیات دهندگان ،

لی اشاره کرد که Abbott Laboratories, فروش توستر-اندازه دستگاه تست برای حدود $4,500. شده اند وجود دارد سوال در مورد دقت آن.

ادامه مطلب: 'تعویض بازی:' FDA اجازه ابوت آزمایشگاه های قابل حمل 5 دقیقه coronavirus تست به اندازه یک توستر

ادامه مطلب: Coronavirus تست های غول پیکر انجام می دهد بالا-سیم عمل به وعده در مقابل واقعیت

اگر تمام خانه های سالمندان به حال یک تست سریع ماشین آنها اساسا همه تست سریع مراکز لی گفت. کارکنان می تواند آزمایش می شود قبل از هر تغییر و اعضای خانواده که در حال حاضر مجاز به بازدید از خانه های سالمندان می تواند پیوست با عزیزان اگر آنها مورد آزمایش قرار گرفتند, او گفت:.

"این آسان است. از آن رایگان است. چرا که نه آن را انجام دهد در حال حاضر؟" لی گفت. "چه چیز دیگری ما را به از دست دادن جز برای بیشتر افرادی که در حال رفتن برای مردن اگر آنها آن را انجام دهید؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب