آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره جکوزی بادی آموزش دهد

اگر دوست دارید خستگی پاساژگردی و خرید را با بازیهای هیجانانگیز در کنید و خاطره خوبی برای بچهها بسازید، این شه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر دوست دارید خستگی پاساژگردی و خرید را با بازیهای هیجانانگیز در کنید و خاطره خوبی برای بچهها بسازید، این شهربازیها را از دست ندهید. این مجموعه شامل امکانات ورزشی مختلف برای اجرای ورزشها و بازیهای متفاوت است. جکوزی بادی اینتکس بهترین گزینه به جای جکوزی سرامیکی و بتی است که از قیمت پایین تر و حجم کمتری برخوردار هستند و از نظر نصب و راه اندازی در کمترین زمان ممکن قابلیت احداث را دارند . بسیاری از افراد در جوامع مختلف برای رفع خستگی روزانه و ماساژ دادن تمامی قسمت های بدن و یا آب درمانی افراد بیمار و مسن و کودکان نیاز به یک جکوزی بادی در ابعاد های مناسب دارند که در فضا های کوچک آپارتمانی قابلیت نصب را داشته باشد . از معایب جکوزی پیش ساخته بادی شاید این باشد که این محصول برای سرویس، نازل و سایر قطعات خود نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی دارد تا آب گرم با فشار عالی همیشه دردسترس باشد. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی باید به این مورد توجه کنید که این نوع دارای حفاظ­هایی در داخل دوشاخهها میباشد که ایمنی محصول را در هنگام نوسانات برق افزایش می­دهد. Th is a rticle has  be en do ne by GSA Con​tent G enerator Demov᠎ersi᠎on!

ورزشگاه مرکزی دارای گنجایش ۴٬۱۳۹ صندلی است که تا ۸٬۵۰۰ نفر نیز امکان افزایش دارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این جکوزی از نظر کیفیت بدنه نیز فوق العاده بادوام تولید شده است. این مجموعه که نگین سبز تهران لقب گرفتهاست، روزانه میزبان حدود ۱۰٬۰۰۰ نفر از اعضا است. درب جنوبی در کنار بوستان ملت و درب شمالی آن در خیابان سئول، کنار نمایشگاه بینالمللی تهران است. زمینهای تنیس با مساحت ۳۰٬۰۰۰ مترمربع شامل ۲۳ زمین تنیس مطابق با استانداردهای بینالمللی است. همچنین شش استادیوم تنیس ۱٬۰۰۰ و ۱٬۵۰۰ نفری و یک استادیوم مرکزی ۵۰۰۰ نفری و در مجموع ۳۰ زمین تنیس روباز و همچنین هفت زمین سرپوشیدهٔ تنیس. افزون بر این، زمینهای تنیس از راه یک تونل میانی با استادیوم مرکزی پیوستگی دارند. شش ورزشگاه تنیس در این مجموعه به صورت یک زنجیره به هم پیوند دارند. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. جادهٔ تندرستی این مجموعه به طول ۳٬۰۰۰ متر است که زمینهای گلف را نیز در بر میگیرد. زمین والیبال ساحلی، زمین بسکتبال و سالن ورزشهای گروهی از جمله امکانات این مجموعه است. در دیگر ورزشگاههای دنیا، یک استادیوم بزرگ و یک زمین کوچک در کنار یکدیگر قرار دارد. Data w as g​en erat ed with GSA Con​tent ​Genera​tor DE MO.

ساختمان آکادمی ملی المپیک، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و پذیرش مجموعهٔ ورزشی انقلاب نیز در این مجموعه قرار دارد. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. جکوزی­های بادی معمولاً برای راهاندازی به برق 13 آمپر نیاز دارند و می­توانند دمای آب را حدود 2 درجه سانتیگراد در ساعت افزایش دهند، حداکثر دما در جکوزیهای بادی حدود 40 درجه سانتی گراد است. جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همین طور اولویت قرار دادن ضخامت بدنه آن را به بازار عرضه کند. در واقع جکوزی بادی از بدنه ای منسجم و محکم تشکیل شده است که می تواند در موقعیت های ومختلف مورد استفاده قرار گیرد. جنس این محصول حرفه ای از مقاوم ترین نوع پلاستیک موجود در صنعت ساخت جکوزی بادی می باشد. جکوزی یا در محل ساخته می­شود یا به صورت پیش ساخته در محل نصب می­شود. فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد.

دارای سبد کلر , قرص کلر , آچار مخصوص و چسب تعمیرات و آموزش تعمیر جکوزی بادی میباشد . مجموعهٔ فرهنگی ورزشی انقلاب در قسمت شمالی مجموعه و جنب باشگاه بانوان میباشد. مجموعهٔ تخصصی بانوان با وسعت ۲٬۰۰۰ متر مربع، دارای پارکینگ اختصاصی و امکانات منحصربهفرد، از ساعت ۷ صبح الی ۲۱:۳۰ پذیرای بانوان عزیز میباشد. نخستین سالن سرپوشیدهٔ اسکیت کشور است که مجهز به کفپوش تخصصی اسکیت (stilmat) میباشد که در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز نمود. جکوزی بادی اینتکس یکی دیگر از محصولات پر فروش و پر طرفدار است که با حجم کمی که دارد به راحتی جا به جا میشود . پمپ­های تعبیه شده در دیوار پیش ساخته جکوزی، آب را با فشار و متناوب به محیط جکوزی پمپ می­کنند. از دیگر خصوصیات این جکوزی بادی میتوان به تصفیه خودکار , گرم کردن آب تا 40 درجه سانتیگراد , تنظیم درجه آب , فیلتر کردن آب جهت تصفیه آب , کلید روشن و خاموش گرمکن جکوزی , تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت , دریچه خروج آب , داشتن فشار سنج , درپوش جکوزی پیش ساخته اینتکس برای تمیز نگه داشتن آب , زیر انداز جهت محافظت از قسمت زیر جکوزی , دو عدد دستگیره جهت جا به جایی جکوزی , اشاره کرد .

آخرین مطالب