چه خواهد شد در سال تحصیلی جدید در Shasta County مدارس?

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:50 PM EDT Jul 17, 2020به عنوان تابستان می آید به مدارس در حال آماده سازی

توسط ABTINNEWS در 27 تیر 1399

به عنوان تابستان می آید به مدارس در حال آماده سازی خود و بازگشت به مدرسه برنامه در ماه اوت با روش های پیشگیرانه در محل برای محافظت از دانش آموزان و کارکنان بهداشت و درمان.

این شستا اتحادیه دبیرستان منطقه اعلام کرد چهار مرحله برنامه ریزی است که می بیند دانش آموزان با شروع سال تحصیلی جدید در فاز 3 — با فاز 4 بودن حداقل محدود فاز 2 در حال یادگیری تلفیقی و فاز 1 در حال آموزش از راه دور.

"تعیین مرحله که به در ساخته خواهد شد با مشاوره از شستا بهداشت عمومی و بر اساس شرایط محلی. مدارس ممکن است حرکت را از طریق مراحل بر اساس شرایط محلی میزان عفونت و چگونه همه چیز تغییر" سرپرست جیم Cloney گفت: در جلسه هیئت مدیره مدرسه.

فاز 3 قرار داده خواهد شد دانش آموزان در کلاس های درس شش دوره پنج روز در هفته زمانی که سال تحصیلی شروع می شود در پاییز با بهداشت اقدامات و سلامت روش های غربالگری در محل. به فاز 3 ممکن است دانش آموزان و کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک در همه زمان ها و رعایت فاصله محدودیت های مشخص شده توسط California وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل هیئت مدیره نشان داده شده است.

"هیئت مدیره آگاه باشید که ما یک ده ولسوالی ما ارسال نهم کلاس بنابراین ما در حال کار با شریک مناطق: اعطای ابتدایی منطقه, ردینگ, سازمانی. که در تراز با آنها یک مسئله مهم برای من" Cloney گفت. "اگر آنها چهار روز از آموزش و بعد از آموزش ما می خواهم خط که در طول روز به طوری که بچه ها در خانه با هم. ما می دانیم که خواهر و برادر بزرگتر دیده بان خواهر و برادر جوان تر."

بیشتر: اینجا چه Shasta County پدر و مادر نیاز به دانستن در مورد سال تحصیلی آینده

در فاز 3 مدرسه اتوبوس ها اجازه خواهد داد که دو دانش آموز در صندلی ارائه شده است که آنها با استفاده از ماسک فاصله از راننده و تحت سلامتی چک Cloney گفت.

در اعطای School District هیئت مدیره نقل از منابعی در خودرو نمایش های بهداشتی برای جلوگیری از خطرناک ترافیک پشت یو پی اس خواهد شد و غربالگری دانش آموزان پس از آنها وارد در مدرسه.

پس از چند ساعت از طوفان مغزی و بحث اعطای منطقه مدیره را نمی, نهایی کردن برنامه است اما با توجه به مخلوط هیبرید برنامه به خصوص در هفتم و هشتم کلاس و اعضای هیئت مدیره پیشنهاد مسن و دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک صورت در حالی که جوانتر ابتدایی دانش آموزان را ندارد.

هیئت مدیره خواهد دوباره این مسائل برای نهایی کردن برنامه های خود را چهارشنبه آینده اما تاکید کرد که قصد دارد باقی خواهد ماند و موضوع را به تغییر بر اساس استان و شهرستان سلامت راهنمایی.

Shasta County تا به حال بیش از 200 تایید COVID-19 موارد پس از وقوع آغاز شد و نزدیک به 20 درصد از ساکنان که تست مثبت برای این ویروس در ماه گذشته بدون علامت بودند.

در حالی که کارشناسان بهداشت و فکر این ویروس نمی خواهد گسترش اگر یک فرد دارای علائم آنها آغاز شده و متوجه نیست که این مورد با توجه به Shasta County بهداشت و خدمات انسانی.

بیشتر: "من نه با پوشیدن یک ماسک چون من بیمار نیست': Shasta County و بدون علامت COVID-19

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom است که انتظار می رود به اعلام جدید ارشاد برای بازگشایی مدارس کالیفرنیا جمعه.

"هر مدرسه در حال توسعه طرح خود را در مورد نحوه پیاده سازی عناصر در هدایت و حمایت از دانش آموز کارکنان و معلمان است. همه ما تشخیص ارزش داشتن بچه ها در مدرسه" Shasta County Health افسر دکتر کارن Ramstrom گفت.

او افزود: "من همچنین می گویند به جامعه است که بیشتر شما می توانید انجام دهید از نظر پیشگیری برای جلوگیری از خود و خانواده خود را از آلوده شدن بیشتر احتمال دارد بچه های ما در حال رفتن به قادر موفقیت در مدرسه است که واقعا مورد نیاز است و سود زیادی برای آنها در سطوح مختلف."

در-دره گود و باریک Whiskeytown مدرسه منطقه سرپرست و مدیر Moria کیسی گفت که او برنامه ای برای کار بر روی back-to-school قصد دارد تا پایان ماه برای 27-تعداد-دانشجو بدن.

"ما چند نسل خانواده ها و ما می دانیم که مسن تر و مردمی تر هستند در خطر است. ما به دنبال در کل دامنه از همه چیز. ما به اندازه کافی کوچک برای پیدا کردن آنچه در خانواده ها در حال فکر کردن و راحت با. در حال حاضر ما با تکیه بیشتر به سمت هیبرید وضعیت با برخی از آموزش از راه دور" او گفت:.

مشکل این است که 60 درصد از بدن دانش آموز دارای مشکلات اتصال کیسی گفت. برای رسیدگی به این دولت تحویل 25 کروم کتاب به منطقه پس از تابستان آغاز شد و پنج نقاط نیز هست.

در همان زمان او بود که دستور به توزیع آنها را اگر وجود دارد نه به اندازه کافی برای تمام خانواده. علاوه بر این کیسی توضیح داد که برخی از خانواده ها در حال حاضر در نقاط اما اجرا از داده های به سرعت.

"اگر اتصال باقی می ماند موضوع, ما می توانیم همه چیز و قرار دادن آن بر روی یک فلش درایو," او گفت:. "در یک دنیای کامل, ما می خواهم به بازگشت به مدرسه به عنوان معمول است. اما حتی اگر ما در حال بازگشت به مدرسه, اگر ما واقعا به دنبال آن دستورالعمل های آن را می توان تا حدودی محدود تر. من فکر می کنم بچه ها راحت تر خواهد بود در خانه."

بیشتر: کالیفرنیا باریک تست اولویت به عنوان ویروس موارد افزایش

این منطقه در روند اینصورت کلاس های درس برای رسیدن به 6 پا اجتماعی فاصله کلاس درس به جای نصب "پلکسی گلاس corrals," کیسی گفت.

"اگر ما بچه ها در محوطه دانشگاه من می خواهم به انجام بهترین ما می توانیم برای کاهش هر موقعیتی که تسهیل گسترش یافته است. ما در حال برنامه ریزی برای حدود 5 یا 6 سناریو های مختلف," او گفت:.

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب