مغلوب ساختن پیشی جستن از آمدن به فولاد خوزستان برای تماشای تاریخی SpaceX/ناسا راه اندازی

جان مک کارتی فلوریدا امروزمنتشر شده 12:04 PM EDT مه 23 سال 2020رئیس جمهور تهمت سفر به فضا ساحل به تماشای جمعه

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

رئیس جمهور تهمت سفر به فضا ساحل به تماشای جمعه تاریخی اندازی فضانوردان از مرکز فضایی کندی.

ناسا مدیر جیم Bridenstine اعلام کرد صبح روز شنبه در توییتر.

"هیجان زده به استقبال @POTUS تهمت و @VP پنس به @NASAKennedy به طلیعه چیزی بودن در یک دوره جدیدی از اکتشافات فضایی در مارس 27th! رئیس جمهور تهمت رهبری ما یک بار دیگر راه اندازی فضانوردان آمریکایی در آمریکا راکت از خاک آمریکا" Bridenstine توییتی در حدود 10:45 صبح روز شنبه.

اگر همه می رود به طرح ناسا و اسپیس ایکس خواهد تیم را برای پرتاب فضانوردان آمریکایی از خاک آمریکا در آمریکا ساخته شده است موشک برای اولین بار در نزدیک به یک دهه بعد از ظهر چهارشنبه. این خواهد بود که اولین بار فضانوردان راه اندازی خواهد شد به ایستگاه فضایی بین المللی در یک فضاپیمای تجاری به جای یک و متعلق به اداره شده توسط دولت و آژانس فضایی.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در هفته گذشته اشاره کرد که رئیس جمهور آینده خواهد به راه اندازی اما Bridenstine را صدای جیر جیر اولین تایید رسمی از ریاست جمهوری در سفر. رئیس جمهور مشتاق تویتر ساخته شده هیچ اشاره ای در خوراک توییتر خود صبح روز شنبه.

هیچ جزئیات از بازدید رئیس جمهور از جمله زمانی که و یا که در آن یک نیروی هوایی خواهد زمین و یا اینکه آیا یا نه رئیس جمهور می تواند هر گونه ظاهر عمومی روشن یا خاموش فولاد خوزستان در سفر بودند بلافاصله در دسترس است.

به طور معمول VIP بازدید کنندگان برای راه اندازی در سازمان دیده بان فولاد خوزستان از بالکن یک ساختمان پشتیبانی در نزدیکی خودرو مونتاژ ساختمان. مدیر عامل شرکت SpaceX Elon Musk برنامه ریزی شده است تا در کنترل ماموریت در طول ماموریت اما معلوم نیست که آیا یا نه او سعی خواهد کرد برای دیدار با رئیس جمهور.

بیشتر: مقامات جزئیات برنامه ای برای کنترل ترافیک در SpaceX روز راه اندازی

بیشتر: SpaceX راه اندازی خواهد شد افزایش گردشگری محلی در زمان بحرانی پس از coronavirus رکود

فولاد خوزستان مقامات تا به حال هیچ اظهار نظر فوری در مورد Bridenstine اعلام.

ریاست جمهوری دیدار را تنها در تلاش برای رسیدگی به چنین یک رویداد تاریخی در طول coronavirus همه گیر و حتی بیشتر به چالش کشیدن به عنوان KSC مقامات را مجبور به مقابله با امنیت فوق العاده مورد نیاز و سایر تدارکات درگیر است.

قبل از شیوع کروناویروس مقامات محلی انتظار داشتند 500,000 نفر یا بیشتر برای آمدن به شهرستان Brevard به تماشای راه اندازی.

هنگامی که ناسا در ماه گذشته اعلام کرد مارس 27 تاریخ راه اندازی آن خواست مردم به گله به Space Coast, اما به جای تماشای آن در تلویزیون و یا کامپیوتر.

اما در اوایل این ماه Brevard County Sheriff Wayne Ivey تشویق فضای طرفداران آمده بر روی بیش از به ساحل به تماشای راه اندازی.

"ما در حال رفتن به نگه داشتن بزرگ آمریکایی است که می خواهید به تماشای آن از آمدن به اینجا" Ivey گفت. "اگر ناسا گفتن مردم به اینجا می آیند و به تماشای راه اندازی که بر روی آنها. من گفتن مردم اعتقاد من به عنوان یک آمریکایی. و بنابراین ناسا کردم تا دستورالعمل های خود را, و من مال تو."

25+ سال کهنه از فلوریدا امروز, جان مک کارتی در حال حاضر نظارت بر فضای تیم و پروژه های خاص. پشتیبانی از کیفیت های محلی و روزنامه نگاری با عضویت در فلوریدا امروز. شما می توانید با مک کارتی در 321-752-5018 یا jmccarthy@floridatoday.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن