رد بلاف رستوران ذکر شده دو بار برای نقض coronavirus محدودیت

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:18 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک رد بلاف رستوران ذکر شده بود دو بار در طول

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

یک رد بلاف رستوران ذکر شده بود دو بار در طول تعطیلات آخر هفته به اتهام خدمت به مشتریان در آن اتاق ناهار خوری, تخلف دولت محدودیت در از eateries در طول COVID-19 شیوع.

این پالومینو اتاق در رد بلاف ذکر شده بود بعد از ظهر جمعه با رد بلاف پلیس برای خدمت به مشتریان در اتاق ناهار خوری. دولت وزارت بهداشت دستور داده رستوران ها در سراسر کشور به اتاق ناهار خوری, اتاق, اجازه می دهد آنها را تنها برای خدمت به مشتریان از طریق مهار جانبی را انتخاب کنید تا.

رد بلاف رئیس پلیس Kyle ساندرز گفت: او پشیمان داشتن به موضوع استناد. او گفت گروه او تلاش می کند برای کار با کسب و کار از طریق آموزش و پرورش به جای صدور تقدیر نامه.

"ما آنچه که ما می خواهم به فکر می کنم به عنوان یک رویکرد متعادل," ساندرز گفت.

استناد صادر شده به پالومینو اتاق شد و ظاهرا برای اولین بار در شهرستان, او گفت:.

"هدف ما این بود که آن را از طریق این بدون نیاز به صدور هر گونه استناد. ما می توانیم همدردی با آنها اما متاسفانه ما تا به حال به توسل به این" او گفت:.

او گفت: پس از کسب و کار ذکر شده در جمعه آن را ادامه خدمت به مشتریان در آن اتاق ناهار خوری در شنبه بنابراین ماموران با اشاره به کسب و کار دوباره آن روز.

هیچ کس جواب تلفن در پالومینو اتاق در روز دوشنبه و صاحب کارلوس زاپاتا نیز نمی تواند رسید.

ساندرز گفت: استناد شد و برای اتهام نقض کالیفرنیا دولت کد 8665 که می تواند منجر به جریمه تا 1000 $یا تا شش ماه در زندان و یا هر دو.

وجود دارد هیچ گزارشی از رستوران باز بودن یکشنبه یا دوشنبه ساندرز گفت. این رستوران شده است یک عامل اصلی کسب و کار در خیابان اصلی در رد بلاف برای چند دهه.

ساندرز گفت: آن را بسیار شلوغ در رستوران وجود دارد و یک خط جلو درب در روز جمعه هنگامی که افسران صادر شده استناد.

مقامات با این شرکت ارسال شده در Facebook در شنبه ضمن تشکر از جامعه برای پشتیبانی از آن است.

"چه یک روز برای آزادی است. چه یک روز برای جامعه ما است. با تشکر از همه شما برای اینکه بخشی از چیزی بزرگتر از همه ما است. با هم, ما را ساخته اند یک تفاوت!" پست می گوید.

در علاوه بر این به سفارش رستوران ها به غذا خوردن خود, مناطق, دولت فدرال و مقامات توصیه می شود مردم عمل اجتماعی فاصله برای کاهش خطر گسترش این بیماری است که از کشته شدن بیش از 2200 نفر در کالیفرنیا.

CDC می گوید coronavirus گسترش است که مردم در عرض 6 پا از یکدیگر و یا آنها استنشاق قطرات از یک فرد آلوده که یا سرفه, عطسه و یا ایران. برخی از افرادی که آلوده می شوند را نشان نمی دهد علائم.

بیشتر مطالعه اخیر نشان داد این ویروس ممکن است در سفر چهار برابر دورتر از 6 فوت CDC توصیه می کند که مردم فاصله از یکدیگر.

در حالی که پالومینو اتاق شد اولین کسب و کار در Tehama County به ذکر هیچ Shasta County کسب و کار را دریافت بلیط با توجه به Kerri Schuette یک سخنگوی Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

تنظیم کننده دولت دریافت کرده اند 81 شکایت از کسب و کار به طور غیر قانونی خدمت به الکل در طول خاموش کردن با توجه به آسوشیتد پرس. در همه آنها به جز یک مورد آنها بسته به طور داوطلبانه.

روز دوشنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که روز جمعه وزارت امور خارجه آغاز خواهد شد به تدریج اجازه می دهد لباس, فروشگاه گل, کتابفروشی ها و لوازم ورزشی فروشگاه ها برای باز کردن درهای خود را پس از نزدیک به هفت هفته coronavirus shutdown.

اما آرام و قوانین اعمال نمی شود به دفاتر و مراکز خرید و مدارس و یا رستوران شده اند که محدود به takeout سفارشات AP گزارش شده است.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب