یادگیری زبان آلمانی چه مدت زمان میبرد؟

چقدر طول می کشد تا به سطح A1 آلمانی برسیم؟ در طول مطالعه زبان آلمانی با کیوسک کتاب، زمانی که به سطح A1 رسید

توسط مدیر سایت در 18 خرداد 1402

چقدر طول می کشد تا به سطح A1 آلمانی برسیم؟

در طول مطالعه زبان آلمانی با کیوسک کتاب، زمانی که به سطح A1 رسیدید. می توانید عبارات روزمره آشنا را بشناسید، از آنها استفاده کنید و حتی از عبارات مقدماتی برای رفع نیازها استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی خود را معرفی کرده و در رابطه با موضوعات شخصی آن ها سوال بپرسید. به طور کلی می توانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

هدف از مدرک زبان آلمانی A1

اثبات اینکه قدم اول را در یادگیری زبان آلمانی محکم برداشته اید و دانش اولیه لازم از زبان آلمانی را دارید یکی از اصلی ترین قسمت های اخذ ویزای آلمان است که البته برای برخی کشورها انجام می شود. برای مثال برای رفتن همسر یا سایر اعضای خانواده شما از ترکیه به آلمان، دادگاه اروپا اعلام کرد که شرط فوق ضروری نیست و این مورد باطل است. اما برای جلوگیری از شک و تردید بهتر است با سفارت آلمان در کشور خود تماس بگیرید و سوال کنید.

مدت زمان رسیدن به سطح a1

نمی توان زمان خاصی را برای رسیدن به سطح A1 تعیین کرد، اما با یک دوره سخت و استاندارد در برلین، ممکن است به پنج روز در هفته برای سه ساعت مطالعه و 1.5 ساعت تمرین برای دو ماه نیاز داشته باشید. این برای گذراندن سطح A1 معادل 200 ساعت مطالعه است. (4.5 ساعت * 5 روز در هفته * 4 هفته * دو ماه). این مقدار زمانی است که آلمانی را به صورت گروهی و کلی یاد می گیرید

یادگیری زبان آلمانی در یک ماه بستگی زیادی به تعهد و تلاش شما دارد و صرف حضور در موسسات زبان آلمانی و دانلود کتاب زبان آلمانی تضمینی برای یادگیری واقعی و سریع نیست. با این حال، دوره های زبان ارائه شده توسط موسسه زبان جهانی می تواند به شما در یادگیری آلمانی کمک کند. در این دوره ها شما با اصول گرامر آلمانی و واژگان پایه و همچنین تمرینات شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن آشنا خواهید شد.
از طرفی برای رسیدن به هدف یادگیری زبان آلمانی در یک ماه باید مدام و با تمرکز زیاد تمرین کنید و هر روز حداقل چندین ساعت زبان آلمانی را مطالعه کنید.
همچنین باید سعی کنید با یادگیری راه های صحیح مانند گوش دادن به پادکست های آلمانی کیوسک کتاب ، تمرین با نرم افزارهای آموزشی و صحبت با زبان مادری، مهارت های آلمانی خود را بهبود بخشید. مهمتر از همه، شما باید از مجرب ترین معلمان کمک بگیرید تا به هدف خود یعنی یادگیری زبان آلمانی در یک ماه برسید.
به طور کلی موسسه زبان جهانی و دانلود کتاب زبان آلمانی می تواند به شما در یادگیری زبان آلمانی کمک کند، اما برای رسیدن به هدف یادگیری در یک ماه، تلاش و تمرین مداوم شما با آموزش های موسسه بسیار مهم است.

چگونه زبان آلمانی را سریع یاد بگیریم؟

یادگیری زبان آلمانی در زمان کوتاه و سریع به تمرین منظم، تلاش و استفاده از روش های موثر و مناسب بستگی دارد. در این راستا می توانید با مراجعه به موسسات زبان به دنبال درس زبان آلمانی باشید. این موسسات به شما کمک می کنند تا با استفاده از معلمان مجرب آلمانی را به سرعت و کارآمد یاد بگیرید.
همچنین می توانید از منابع یادگیری آنلاین مانند وب سایت ها، برنامه ها، فیلم های آموزشی و پادکست ها استفاده کنید. به این ترتیب، می توانید با انتخاب از منابع مختلف، تمرین خود را گسترش دهید. برای سطح زبان شما مناسب است و پیشرفت های خود را بررسی کنید.
همچنین کلاس های خصوصی با اساتید مجرب آلمانی می تواند به شما در یادگیری زبان آلمانی کمک کند. به این ترتیب می توانید مباحث آلمانی را به صورت فردی با استاد خود در میان بگذارید و تمرین خود را به صورت حضوری افزایش دهید.
در نهایت اهمیت انجام تمرینات روزانه و مداوم را فراموش نکنید. با ایجاد یک محیط آلمانی و تمرین مکالمه با زبان مادری آلمانی، می توانید در یادگیری سریع و موثر آلمانی پیشرفت کنید.


مهارت هایی که پس از یادگیری زبان آلمانی سطح A1 کسب می کنید

یادگیری زبان آلمانی در آموزشگاه زبان ملی فرصتی عالی برای علاقه مندان به این زبان و کسانی است که قصد مهاجرت دارند. این سطح به شما این فرصت را می دهد که کلمات و جملات اساسی، ضروری و مهم روزمره را یاد بگیرید. در واقع شما می توانید نیازهای عمومی و خاص خود را برآورده کنید.
مقدمه یکی از مهارت هایی است که در این سطح آموخته می شود. پس از گذراندن این سطح، زبان آموزان می توانند در مورد تعاملات روزانه خود با دیگران صحبت کنند. کافی است اولین قدم ها را در این سطح کاملا محکم بردارید و مهارت های لازم را کسب کنید. بنابراین یادگیری آلمانی از دبستان بسیار مهم است و پایه اصلی یادگیری این زبان محسوب می شود.

چگونه برای آزمون A1 آلمان آماده شویم؟

وقتی صحبت از آموزش آلمانی و هر زبان دیگری می شود، سنجش دقیق مهارت ها و توانایی های زبانی یک فرد غیرممکن است. برای شرکت در سطح پایه یا آزمون A1، خوب است زبان آموزان لغات روزمره را بدانند و لغات مورد نیاز برای رفع نیازهای اولیه را بدانند. سوالاتی در مورد محل زندگی‌تان، چه مقدار دارایی دارید، چه کسانی را می‌شناسید، و سایر سوالات اساسی زندگی که باید بدانید.
اگر در این سطح ثابت باشید و تمام تلاش خود را انجام دهید،با کیوسک کتاب مهارت های زیادی را یاد خواهید گرفت. مرور آزمون های قبلی و مطالعه سوالات مربوط به این سطح بسیار مهم است. در این صورت شما بعد از سؤالات خوب هستید. سعی کنید به تست های ارسال شده در اینترنت پاسخ دهید و توانایی خود را بیازمایید. در مورد موضوع نوشتن زیاد تمرین کنید. ذهن خود را برای آزمون آماده کنید. اگر فیلمی از امتحانات شفاهی وجود دارد، آن را ببینید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید و تمرین کنید. این فعالیت ها بسیار موثر هستند و ذهن شما را کاملا آماده می کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن