کالج ورزشی: Ron DeSantis نشانه لایحه اجازه می دهد ورزشکاران به سود خود را از نام و تصویر و شباهت

پالم بیچ پست منتشر شده 3:40 PM EDT Jun 12, 2020CORAL GABLES — Flanked توسط افسانه بازیکنان فوتبال Jonathan Vil

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

CORAL GABLES — Flanked توسط افسانه بازیکنان فوتبال Jonathan Vilma و کوری سیمون فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به قانون امضا جمعه لایحه ای است که اجازه خواهد داد که ورزشکاران کالج در دولت برای کسب درآمد در خارج از زمین شروع در ماه جولای 2021.

اگر چه قانون اجازه نخواهد داد که دانشگاه به پرداخت ورزشکاران به طور مستقیم آن را اجازه خارج برای جبران استفاده از ورزشکاران نام تصاویر و اشکال جسمانی خودت منع کن.

"اگر شما یک وضعیت که در آن شما باید یک ورزشکار بزرگ به خصوص در فوتبال یا بسکتبال که شباهت است که مورد استفاده میلیون ها و میلیون ها نفر و آنها لازم نیست که یک فرصت برای به دست آوردن هر یک از آن چیزی وجود دارد و اساسا ناعادلانه که در مورد" DeSantis گفت: لحظات قبل از امضای این لایحه در داخل دانشگاه میامی داخل سالن تمرین تسهیلات.

DeSantis بود تحسین توسط Vilma سابق طوفان و سابق Pro کاسه linebacker در NFL و سیمون سابق سمینول و نرم افزار کاسه دفاعی مقابله با.

"ما همیشه احساس وجود دارد رفتن به یک نقطه اوج که در آن دانشجو-ورزشکاران گفت:" به اندازه کافی به اندازه کافی است,' " Vilma گفت.

بیش از سه ده متحده با توجه به امکان پرداخت صورتحساب برای ورزشکاران است. حداقل در کوتاه مدت این به فلوریدا (و کالیفرنیا است که قبلا به تصویب یک قانون مشابه) پا در استخدام که می تواند نیروی دست NCAA است که پیش نویس طرح را به رای گیری در ماه ژانویه است. برخی از منتقدان را متهم به سازمان کشیدن پاشنه خود در مورد این مسئله.

جای تعجب نیست DeSantis گفت که او هیچ مشکلی با دانشگاه فلوریدا داشتن لبه حتی به طور موقت.

"اگر شما از رنگ آبی تراشه ورزشکار تعجب که در آن شما می خواهید برای رفتن به فلوریدا خوب است, فرود, نقطه," او گفت:. "ماندن در دولت است. من نمی خواهم برای دیدن کسی رفتن به Clemson یا Alabama."

ورزشکاران نمی شود مجاز به استفاده از مدرسه پوشاک و یا آرم در حالی که ساخت ظاهر.

یکی از نگرانی در مورد به اصطلاح صفر معاملات (نام-تصویر-شباهت) است و چه مقدار از آنها برای باز کردن درب برای بوستر که کسب و کار خود را به بازی شیر یا خط بدون کنترل دلار در ورزشکاران و در نتیجه ایجاد, استخدام, مناقصه جنگ.

Vilma گفت: در واقع هیچ کدام از این پول را از دانشگاه ها معنی آن را نمی خواهد صدمه به "خلوص" از کالج های ورزشی. با اشاره به تاریخ موثر از جولای 1, 2021, Vilma گفت: "قرار می دهد که فشار زیادی بر NCAA است." Vilma متهم این سازمان از "نوع نشستن پشت" در مورد این مسئله.

"زمان آن رسیده است" Vilma گفت.

UM مدیر ورزشی جیمز بلیک که معرفی DeSantis است ابراز تردید در مورد اجازه دادن به فرد متحده به مجموعه قوانین خود را دارند. او پیش بینی کرد که دولت فدرال در نهایت باید به مرحله.

ایالت فلوریدا در این بخش دو و میدانی است که "خودداری از اظهار نظر در این زمان" با توجه به یک مدرسه سخنگو.

DeSantis گفت: این لایحه حمایت از آغاز به کار خود. او به یاد می آورد تماشای یک کالج, باند راهپیمایی انجام و تفکر است که هر نوازنده با استعداد در این گروه رایگان برای کسب درآمد در خارج از پول حتی اگر ورزشکاران نمی توانند.

"این واقعا درمان ورزشکاران کمتر مطلوب از دانش آموز متوسط" DeSantis گفت.

سیمون گفت: ناتوانی در به دست آوردن یک زندگی می تواند تلفات در ورزشکاران که از خانواده های نیازمند.

"بسیاری از کودکان قربانی برای آمدن به دانشگاه به عنوان دانشجو-ورزشکاران زیرا بسیاری از آنها مشغول به کار بودند آوردن پول به خانه و پدر و مادر گفت:" شما باید برای به دست آوردن آموزش و پرورش,' " سیمون گفت.

اگر چه فوتبال و بازیکنان بسکتبال به نفع ایستاده ترین سیمون گفت: او می دانست که یک بازیکن فوتبال زنان بود که یک و نیم میلیون Instagram followers.

"او باید قادر به استفاده از آن," او گفت:. "ما در حال فریب دادن این دانشجو-ورزشکاران است."

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن