ماسک جرقه عمومی و قضاوت و تمسخر در میان مشتریان به عنوان کسب و کار بازگشایی

Dalvin قهوه ای ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:32 PM EDT 26 مه سال 2020پاتریشیا Dawe 66 به ندرت می پوشد ی

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

پاتریشیا Dawe 66 به ندرت می پوشد یک ماسک در مکان های عمومی, و مردم به او "بد بودن چشم" برای آن, او گفت:.

او می پوشند یک به منظور به گذشته ماموران امنیتی در یک فروشگاه مواد غذایی در بروکلین. اما هنگامی که او در داخل سوپر مارکت, او طول می کشد خاموش. اکثر مشتریان با عجله به دیگر راهرو زمانی که آنها را ببینید آمدن او, او گفت:. دیگران stop and stare.

"وجود دارد قضاوت است. آنها بی ادب" Dawe گفت. "اما من اهمیتی نمی دهند. ماسک ناراحت کننده است و زمانی که من نفس آن fogs من ، بنابراین من نمی آن را می پوشند."

عمومی تمسخر و قضاوت تجربه ای است که مشترک برای افرادی که به صورت انتخابی پوشیدن, ماسک, چشم پوشیدن از آنها در دسترس نباشد و یا در غیر این صورت در برابر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, توصیه, دولت, دستورالعمل یا یک فرد ایجاد قوانین در وسط یک بیماری همه گیر. و تعدادی از درگیری های اجتماعی در کسب و کار باید فوران به عنوان متحده آغاز کرده اند کاهش محدودیت.

"مردم احساس سرخوردگی" گفت: مدیریت بحران متخصص Ronn Torossian که در راس 5W روابط عمومی شرکت. "برخی احساس می کنید مثل آنها نیست و در معرض خطر دیگران فکر می کنم آنها هستند."

بچه ها من غذا خوردن در همه زمان ها! آمریکایی ها صرفه جویی در پول در مهد کودک اما صرف بیشتر در مواد غذایی

صفحه اصلی دفاتر گران قیمت هستند: مطالعه می گوید: اکثر مردم نمی باید قبل از coronavirus

پس از هفته ها از تماس های گسترده به ماندن در خانه ملت دستخوش تغییر عنوان فروشگاه بازگشایی و مقامات ارائه متضاد ایمنی راهنمایی. شما باید پوشیدن ماسک یا نباید شما ؟ آن را امن برای راه اندازی مجدد اقتصاد یا باید مردم باقی ماندم, به?

این پیام های مخلوط همراه با جمعی کابین تب جرقه درگیری در کسب و کار. آرماندو Pantoja مواجه شد توسط یک "عصبانی" خارج شده و کاردانی در روز مادر به عنوان او تلاش برای ورود به فروشگاه. Pantoja نبود پوشیدن ماسک به دلیل مکان های دیگر در سان Antonio منطقه نمی نیاز به آن, او گفت:.

"کارگر بود به وضوح ناراحت با من. او شروع به فریاد 'آقا شما نمی توانید در آمده است'" Pantoja گفت. "من نمی خواهم به ماندن و جنگیدن تا هنگامی که من یک کارت در Walgreens به جای."

Lavon Mayne, 31, رو به یک درگیری با رئیس خود را در ماه مه پس از او به طور ناگهانی مورد نیاز خود را به پوشیدن ماسک به کار در شرق تگزاس رستوران.

"من حاضر به پوشیدن یک و به او انداخت مناسب," او گفت:. "آن را می شود گرم کردن در اینجا. شما نمی تواند نفس بکشد. چیزهای دیگر است که باز کردن و در اینجا ما در حال پوشش است." تگزاس افتتاح شد طیف گسترده ای از خرده فروشان و رستوران ها و کسب و کار در اواخر ماه آوریل به عنوان coronavirus موارد به اوج خود رسید.

"من امیدوارم که من نمی از دست دادن کار من بیش از این اما به نظر می رسد هیچ کس دیگری در اطراف او با پوشیدن آنها" مسئول گفت.

دولت های محلی می تواند تصمیم بگیرد چه اقدامات ایمنی برای تحمیل بر کسب و کار. و فرد می تواند کسب و کار موسسه بیشتر محدودیت Torossian گفت. فقط به عنوان کسب و کار می تواند نیاز کاربران به پوشیدن پیراهن آنها می تواند نیاز آنها را به پوشیدن ماسک.

ماسک مورد نیاز ایجاد یک محیط چالش برانگیز برای صاحبان کسب و کار که نمی خواهید به خطر بیگانه بخش از پایه مشتری خود را. بخشی از این موضوع است که کاهش با ارائه ماسک رایگان در درب زمانی که ممکن است Torossian گفت.

فروشگاه های اپل و تمام مواد غذایی ارائه ماسک رایگان در درب برای مشتریان که نمی پوشیدن.

Costco نیز برقرار ماسک مورد نیاز برای خریداران هر چند آن موجب خشم رسانه های اجتماعی با برخی از تهدید به عضویت خود را تمدید.

هنوز هم وجود داشته است بسیاری از مشخصات بالا حوادث مقاوم در برابر مردم محلی راهنمایی برای پوشیدن ماسک. در یک مورد یک گارد امنیتی در میشیگان کشته شد. در یکی دیگر از یک زن گرفته شده بود توسط پلیس برای اقدام "نظم" وقتی پرسیده شد که به پوشیدن ماسک در آلاباما خارج شده است.

اما آن را فقط ماسک avoiders رو موشکافی های عمومی. افرادی که پوشیدن ماسک در منطقه زبانی که در آن کسب و کار در حال بازگشایی می گویند که آنها گاهی اوقات احساس تمسخر بیش از حد.

توماس مور 40 سال در میان برای اولین بار به سالن ورزش های محلی خود را هنگامی که آن را بازگشایی اواسط ماه مه.

آمریکایی ها خوش بین: ضریب اطمینان مصرف کننده افزایش می یابد و در ماه مه پس از سقوط تاریخی و اقتصاد بازگشایی میان COVID-19 نگرانی

آگاه باشید از خطرات او با استفاده از یک دستمال گلدار به عنوان یک ماسک در حالی که او کار می کرد در تاسیسات در Norristown, Pennsylvania. وجود دارد بسیاری از خیره خالی از دیگر ورزشگاه را برانگیخت به او ضربه وزن در حالی که با پوشیدن یک پوشش چهره او گفت:.

"آنها به من نگاه مانند 'شما واقعا رفتن به سقوط این جعل'" مور گفت.

در سمت تلنگر, افرادی وجود دارند که پوشیدن ماسک که نظرات قوی در مورد افرادی که به را انتخاب کنید.

جاستین, Clark, 28, گفت, وجود دارد "دوزخ" در روزهای دوشنبه زمانی که باشگاه سام باز می شود در Jackson, می سی سی پی. به عنوان مردم با عجله به سمت Lysol و دیگر محصولات تمیز کردن نیمی از آنها نمی پوشیدن ماسک و چشم پوشی اجتماعی فاصله, او گفت:.

"این جنون" کلارک گفت. "آنها در حال به خطر انداختن زندگی خود و فرد دیگری."

شواهدی وجود دارد که ماسک بحث تقسیم شده است در طول سیاسی حزب خط. در ماه آوریل یک نظرسنجی گالوپ نشان داد که دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان و مستقل به می گویند که آنها در حال استفاده از ماسک های صورت است.

اما به تازگی شده است وجود دارد بیشتر به سمت ماسک-پوشیدن. اکثر آمریکایی ها بیش از 4 در 5 فرسوده باید یک ماسک در تلاش برای محدود کردن گسترش coronavirus با توجه به مه Nationscape بررسی.

برخی از افراد پیدا کردن خود را در جایی در وسط. در حالی که آنها را در یک ماسک برای دلجویی از مغازه داران آنها بر این باورند که تصمیم به پوشیدن ماسک باید به سمت چپ به فرد.

الیسا کندی, 30, سوالات, اثربخشی ماسک در مبارزه با COVID-19. او معتقد نیاز به آنها را می پوشند دولت نفس بیش از حد هر چند او قرار می دهد یکی در اگر کسب و کار خود را بپرسید ،

"من فصل یک تا Costco اما من نه با پوشیدن آن در اطراف محله" کندی گفت.

دنبال Dalvin قهوه ای در توییتر: @Dalvin_Brown.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن