تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای

تصفیه آب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود تا آبی که مصرف می کنیم، خالص و بدون آلودگی باشد

توسط مدیر سایت در 27 مرداد 1403

تصفیه آب یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر گرفته شود تا آبی که مصرف می کنیم، خالص و بدون آلودگی باشد. یکی از روش های موجود برای تصفیه آب، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. یکی از دستگاه های محبوب تصفیه آب، دستگاه سافت واتر 6 مرحله ای است که در ادامه به معرفی این دستگاه پرداخته خواهیم کرد.

مراحل تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای، شامل شش مرحله تصفیه مختلف است که هر کدام وظیفه خاصی در تصفیه آب دارند. این مراحل عبارت اند از:

مرحله یک: فیلتر سدیم

در این مرحله، ابتدا آب که از شبکه شهری وارد دستگاه می شود، از سدیم های اضافه آن پاک می شود. سدیم یکی از عناصر موجود در آب است که ممکن است از میزان مجاز آن بیشتر باشد و برای سلامتی مصرف کننده ضرر داشته باشد.

مرحله دو: فیلتر کربن فعال

در این مرحله، فیلتر کربن فعال به کار می رود تا هر گونه ذرات آلی و شیمیایی که در آب حل شده باشند، جذب شوند. این فیلتر به خوبی بوها و طعم های ناخوشایند آب را حذف می کند.(منبع : وبسایت 123 سلکت)

مرحله سه: فیلتر سرامیک

فیلتر سرامیک در این مرحله به کار می رود تا ذرات بزرگتری که در آب حل شده اند مانند خاک، خاکستر و ذرات سنگین را فیلتر کند. این فیلتر باعث تصفیه آب از ذرات معلق می شود.

مرحله چهار: فیلتر اولترافیلتراسیون

در این مرحله، ذرات کوچکتری که در آب حل شده اند، توسط فیلتر اولترافیلتراسیون حذف می شوند. این فیلتر به خوبی باکتری ها، ویروس ها و اسپورهای مختلف را از آب حذف می کند.

مرحله پنج: فیلتر معکوس اسمزی

فیلتر معکوس اسمزی در این مرحله به کار می رود تا یون ها و املاح معدنی زیادی که در آب حل شده اند، حذف شوند و آب خالص تر شود. این فیلتر از املاح مضری که در آب حضور دارند، جدا می کند.

مرحله شش: فیلتر تونل افتابی

در این مرحله، آب به وسیله فیلتر تونل افتابی عبور می کند و از اشعه های مضر UV محافظت می شود. این فیلتر باعث کاهش باکتری ها و ویروس های موجود در آب می شود و آب نهایی خروجی دستگاه تصفیه شده و آماده مصرف می شود.

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای

استفاده از دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای دارای مزایای زیادی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آب خالص و بدون آلودگی

با استفاده از این دستگاه تصفیه آب، مطمئن می شوید که آبی که مصرف می کنید، خالص و بدون آلودگی است. تمام ذرات و مواد آلی و شیمیایی از آب حذف می شوند و آب بهتری برای مصرف به دست می آید.

حفاظت از سلامتی

با تصفیه آب، از بیماری هایی که از مصرف آب آلوده ناشی می شوند، جلوگیری می شود. آب پاک شده توسط دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای حاوی باکتری ها و ویروس های کمتری است و از سلامتی شما محافظت می کند.

صرفه جویی در هزینه

استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، صرفه جویی در هزینه خرید آب معدنی و همچنین کاهش هزینه های پزشکی ناشی از بیماری های آبی، می کند. با استفاده از این دستگاه، می توانید آب خالص و پاکیزه را به صورت مداوم در اختیار داشته باشید.

نتیجه گیری

در نهایت، دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله ای یکی از بهترین راهکارهای تصفیه آب در خانه است. با استفاده از این دستگاه، مطمئن می شوید که آبی که مصرف می کنید، خالص و بدون آلودگی است و سلامتی شما حفظ می شود.

 

آخرین مطالب