چه کسانی هستند, بهترین های اجتماعی فاصله گرفتن از جاذبه های مارکو به Sanibel

ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020شما فقط نباید به پرواز. یک شبه باقی می ماند

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

شما فقط نباید به پرواز. یک شبه باقی می ماند به شما وحشت. نگران نباشید; ما خود را staycation هستید برنامه ریزی شده است.

تعدادی از جنوب غربی فلوریدا جاذبه های باز هستند برای اجتماعی دور کسب و کار خود را محدود شماره بهنگام فروش بلیط, فاصله صندلی یا تجویز جهت راه. آنها نیاز به برنامه ریزی:

  • مهم ترین مجموعه های خود را بهنگام پذیرش یا گرفتن بلیط خود را. هر اجرای سختگیرانه صندلی محدودیت. برای موزه ها یا جاذبه که نیاز نیست موقع فروش بلیط و ساعت بر روی وب سایت خود را ممکن است تغییر کرده باشد تحت coronavirus محدودیت. بپرسید چه آرام ترین روز هفته است اگر شما می خواهید بیشتر تنهایی.
  • بار روی ضد عفونی کننده دست و ماسک. داخلی به خصوص جاذبه های انتظار ماسک به بخشی از فیلم تعطیلات پوشند.
  • می دانم که در آن نزدیکترین پارک ها و باز کردن رستوران ها هستند. برخی از رستوران ها باز هستند با یک گزینه امن تر از فاصله صندلی در فضای باز. اگر انتخاب خود را ارائه نمی دهد که سفارش غذای آماده مواد غذایی و پیدا کردن که شما پارک scouted برای ناهار خوری محیط.
  • را sunblock و اشکال اسپری, هوای آزاد, جاذبه های. پشه ها به نظر می رسد که وجود دارد بیشتر از ما وجود دارد.

در حال حاضر برای مکان سرگرم کننده است که به احتمال زیاد شده است و خود را "من باید سعی کنید" لیست. در حال حاضر زمان زیادی را به آنها را امتحان کنید.

1. کلید مارکو گربه در جزیره مارکو موزه تاریخی. این 6 اینچ بالا نیمی گربه و نیمی انسان مجسمه مونالیزا از مارکو جزیره است. مبهم و جذاب, خود, دور, چشم گربه صورت است که در یک نشسته قالب انسان. هیچ کس نمی داند برای برخی هدف خود را, اما آن شرط است تعجب: اگر چه کربن-کارشناسان قدمت نیست برخی آن زمانی است که تنها 500 سال یا 1,500 آن را تقریبا بکر. که باعث می شود آن را یکی از نادرترین pre-Columbian آثار در این سیاره است.

این موزه که در واقع ساخته شده بود با این گربه های آینده در ذهن است lavished آن را با همه چیز از شیشه های ضد گلوله به یک ژنراتور برای نگه داشتن درجه حرارت آن ثابت از طریق هر یک طوفان است.

اما مارکو جزیره تاریخی جامعه متوقف نشده وجود دارد. موزه جزئیات این جزیره بسیاری از فرهنگ ها. کسانی که در طیف وسیعی از مادری آمریکایی — هنگامی که اسپانیایی فرود آمد این جزیره در حال حاضر جمعیت حدود 30,000 Calusa سرخپوستان — برای ورود اغوا شده توسط آن kitschy توسعه به عنوان یک شرق سواحل هاوایی در 1960s.

موزه فوق العاده صفحه نمایش لمسی تا به حال به تحت پوشش, اما هنوز هم وجود دارد, موسیقی, برخی از روایت و سرگرم کننده هدیه فروشگاه با حد به اعداد داخل. آن greeters هستند فونت از اطلاعات بیش از حد. و همین حالا خیره کننده مارک هریس حفاظت عکاسی نمایشگاه با برخی از قطعات که به نظر می رسد نزدیک به 3-D.

این موزه تنها برای سه هفته است که در حال حاضر بهره گرفتن از مردم در سراسر کشور است. ریک و سالی ژانگ از سینسیناتی راه می رفت و فرزندان خود را در امتداد مشخص نشانه های جهت دار صحبت کردن با آنها در مورد قطعه سفال و ابزار آنها دیدن. این یک blessedly مطبوع توقف او در بازدید از یک گورستان تاریخی.

"او دوست دارد out-of-the-way چیز" ریک ژانگ گفت: همسرش. هر دو تحت تاثیر قرار گرفته بودند و تعجب در پیچیدگی از موزه. "ما نمی دانیم این بود که در اینجا" او اعلام کرد.

که در آن: 180 S. Heathwood دکتر مارکو جزیره Fl. 34145

پذیرش: رایگان

اطلاعات: themihsinfo.org

تلفن: 239-389-6447

2. بیلی-ماتیوز ملی پوسته موزه. موزه شناخته شده برای آن جامع مجموعه ای از پوسته و پوسته آموزش و پرورش یک نمایشگاه جدید است که واقعا شخص: نرم تنان و زیستگاه آنها.

سازمان دیده بان آنها را به گرفتن دست خود را در اقیانوس زیستگاه طبقه که سرش توسط یک شیشه-دیوار بوسه از قرمز عمامه آن را به عنوان slithers skyward. غول هشت پا مکش فنجان در یک ماموریت توسط بادبان در آن مخزن.

این موزه نه تنها می داند که آنها از آن حمایت از یک سیگنال هشدار کنفرانس برای کمک به حفظ آنها در سال 2016. این نرم تنان در خطر فروم را گرد هم آورده و دانشمندان و دانشجویان و به بررسی زمان در مقیاس بزرگ تهدید به موجودات است.

به مناسبت ورود دوستان جدید خود را در این موزه ارائه می دهد بازدید کننده فکر, هوای آزاد, بحث در 2 p. m. روزانه. هر نشان می دهد جنبه های مختلف از نرم تنان' زندگی از اسرار خود را پر از سوراخ پوسته به تعجب آور چیزهایی که آنها می توانید انجام دهید; دیدن این برنامه در موزه سایت.

اگر شما در حال رفتن برای پوسته سخت oohs و ahs موزه شامل برخی از هیولا پوسته های چنین به عنوان بزرگترین شناخته شده جالوت صدف حلزونی و پیچیده الگو اطلس شیپور تریتون, در میان دیگران. وجود دارد عجیب و غریب, پوسته تاریخی پوسته و پوسته کرافت. مجموعه موزه نیست و محدود به آمریکا سخت پوستان یا پوسته از سراسر جهان در آن مجموعه است.

در واقع موزه 25 سال در این سال می گوید: این تنها یکی از نوع خود — تنها اختصاص به پوسته و نرم تنان — در ایالات متحده است. آثار آن را در ارتباط با سازمان های بین المللی از اسمیتسونیان به سازمان غذا و کشاورزی سازمان است.

آن را نیز ممکن است تنها موزه به یک ستاره تلویزیون به عنوان اصلی آن مبارزات انتخاباتی رئیس: Raymond Burr, ستاره های طولانی در حال اجرا "پری میسون" و "Ironsides" سری. با مته سوراخ کردن بود خود را جمع آوری و کمک کننده به موزه.

که در آن: 3075 Sanibel Captiva جاده miami gardens, FL 33957

پذیرش: $23.95 بزرگسالان $14.95 سنین 12-17, $8.95 قرون 5-11 رایگان کمتر از 5; فعال وظیفه نظامی بازدید کنندگان و خانواده خود را رایگان پذیرش و وجود دارد تخفیف برای سالمندان

اطلاعات: shellmuseum.org

تلفن: 239-395-2233

3. مرکز هنرهای بنیتا باز میکروفون شب فیلم و سریال. فرانک Blocker زمانبندی محلی برای رویدادهای زندگی می کنند در مرکز هنر بونیتا اسپرینگز اذعان می کند او هرگز نمی داند که راه رفتن برای این مرکز باز میکروفون شب.

در فصل گذشته یک گروه از زنان تازه کردن ضربه بزنید رقص, درس, زمان مرحله و hoofed برای جمعیت. اما جذاب ترین دور بود و زن و شوهر — او یک سه تار بازیکن و او یک شعر خوان — که نشان داد تا کاملا چادری چرم برای عملکرد.

اگر هیچ یک از کسانی که به شما درخواست تجدید نظر فقط پنج دقیقه صبر کنید. که محدودیت زمانی برای عمل کردن در میکروفن شب که شده است به طور پیوسته نقشه کشی بیشتر شرکت کنندگان در آن را به عنوان ادامه آن نیمه سالانه پیشنهاد ویژه.

"ما در واقع تا به حال به آن را محدود به 20. ما نمی خواهیم مردم وجود داشته باشد همه شب" گفت: مسدود کننده که خوشحال است که با موفقیت آن تا کنون. او شوخی که حتی یک ارزان تاریخ: پذیرش 10 دلار است. و وجود دارد تنقلات و یک نوار کامل "بنابراین اگر شما نیاز به یک نوشیدنی سفت قبل از اینکه شما بر روی صحنه آن وجود دارد," او گفت:.

و مهم تر از همه آن برگزار خواهد شد تا مخاطبان حداقل 6 فوت از هم جدا چه در جداول با خود مشاوره ازدواج و خانواده و یا توسط خود و یا در ارتباط به صورت مرتب صندلی. ماسک درخواست زمانی که شما noshing و نوشیدن. و برای نوپای ستاره میکروفون تمیز با مواد ضد عفونی کننده پس از هر بار استفاده.

این مرکز دارای سه اجرای زنده رویدادهای بعد از دو ماه تمام با پیشرفت بلیط مورد نیاز:

جولای 10: OMB! باز میکروفون بنیتا! 7 p. m.

جولای 25: دوم سالانه جنوب غربی فلوریدا شعر اسلم; 7 p. m.

اوت 14: فقط برای خنده, کمدی/انواع نشان می دهد; 7:30 p. m.

این مرکز همچنین راه اندازی مجدد آن "فیلم برای دوستداران فیلم" سری و ارائه شده است 10-پذیرش بسته برای $80. آن را خوب است برای کل سال و اجازه می دهد تا شما را به نه دوستان اگر شما می خواهید به استفاده از آنها را همه در یک بار و یا برای استفاده از آنها یک یا دو در یک زمان.

فردی بلیط ها $10 و یک بار دیگر وجود دارد تنقلات و یک نوار کامل. همه فیلم ها در 7 p. m.

شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد سرایت خود را پاپ کورن در هر کسی. بینندگان دریافت یک معامله خوب است از اندازه گیری فضای بین صندلی های خود وجود دارد را به مخاطبان حد 50. فیلم اجرا از طریق نوامبر. آینده بیش از ماه آینده:

29 ژوئن: "کور نور است." با موسیقی از بروس اسپرینگستین در آن رگهای این داستان به دنبال یک نوجوان پاکستانی که شور و شوق برای ریگ خواننده موسیقی تأثیرات امید خود را برای یک پتانسیل شکست در زندگی یکنواخت.

جولای 6: "درد و جلال." پیری کارگردان فیلم با بلوک نویسنده exhumes داستان از زندگی خود و بیماری های مزمن را به منظور جلب. پدرو آلمودوار هدایت و آنتونیو باندراس ستاره.

جولای 13: "سه Indentical غریبه." شگفت انگیز 2018 مستند در مورد زندگی ادوارد گالان دیوید tanya warren و رابرت Shafran, مجموعه ای از سه قلو های یکسان به تصویب رسید به عنوان نوزادان توسط خانواده جداگانه.

جولای 20: "انتقام است." یک مرد, معشوقه, در سمت چپ برای مرده پس از سرکوب توسط عاشق او و او دو شکار-سفر دوستان است. اما او نه. و این نقش به سرعت تغییر دهید.

جولای 27: "Isle of Dogs." با شرایط بازتاب امروز بت منشأ آنفولانزا سگ شده اند و در قرنطینه به یک جزیره به عنوان علی مظنون پس از شیوع یک بیماری همه گیر. اما یک سگ جوان عاشق در این stop-اکشن فیلم انیمیشن مصمم است برای دریافت بر روی جزیره و پیدا کردن بهترین دوست خود. وجود دارد چند سیاسی مثلها در زیر آن همه.

که در آن: 10150 بنیتا, ساحل, جاده, Bonita Springs, FL 34135

پذیرش: 10 دلار

اطلاعات: artcenterbonita.org

تلفن: 239-495-8989

هریت Howard Heithaus را پوشش می دهد هنر و سرگرمی برای ناپل اخبار روزانه/naplesnews.com. رسیدن به او را در 239-213-6091.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن