تثلیث شهرستان معاون دست پس از 'نامناسب و تبعیض آمیز' الگوی رفتاری مرتبط با مرگ جورج فلوید

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:16 PM EDT Jun 6, 2020ترینیتی شهرستان کلانتر معاون دیگر به کار پس از ای

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

ترینیتی شهرستان کلانتر معاون دیگر به کار پس از این اداره گفت او نوشته شده یک الگوی رفتاری نامناسب به شخصی خود را به حساب رسانه های اجتماعی مرتبط با مرگ جورج فلوید 46 ساله غیر مسلح سیاه مرد که فوت کرد در حالی که در مینیاپولیس بازداشت پلیس دو هفته پیش.

"در تاریخ 1 ژوئن سال 2020 تثلیث شهرستان کلانتر دفتر ساخته شده بود آگاه نامناسب و تبعیض آمیز و الگوی رفتاری که آپلود شد به حساب رسانه های اجتماعی متعلق به یک کارمند این اداره براندون Woodhouse" این بخش اظهار داشت: در انتشار اخبار.

کلانتر دفتر تحقیقات و Woodhouse شده و در مرخصی اداری قبل از او متوقف شد از این گروه در روز جمعه کلانتر, گفت:.

تثلیث شهرستان کلانتر دفتر عذرخواهی برای Woodhouse اقدامات و گفت: معاون سابق را نمایندگی نمی کند احساسات کسانی که کار برای گروه.

"به عنوان سازمان اجرای قانون ما برگزار می شود به یک استاندارد بالاتر; افتخار و صداقت و تعهد است که هدف ما به عنوان دفتر. ما در اینجا به خدمت و محافظت از تمام مردم بدون توجه به چه دلیل همه مسائل" کلانتر شدهاند.

فلوید مرگ در 25 مه تولید شده ابراز حمایت در قالب های سراسر کشور تجمع و تظاهرات خواستار عدالت اجتماعی و اعتراض به خشونت پلیس.

معترضان در ردینگ در حال حاضر جمع آوری شده برای چهار شب در این هفته و یکی دیگر از رویداد های ردینگ مارس برای عدالت است که برای برنامه ریزی بعد از ظهر شنبه در کلدول پارک.

بیشتر: چرا برای پایان دادن به این اعتراض بود 'سورئال لحظه جادویی' به صورت یک ردینگ پلیس گروهبان

بیشتر: اجرای قانون باید برای پاسخ به ردینگ اعتراض به سوالات

بیشتر: شمال کشور ایمان رهبران صحبت کردن در مورد جورج فلوید تظاهرات

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن