سنت لوسی شهرستان بازگشایی را انتخاب کنید و پارک ها و امکانات روز شنبه; دادگاه های بسکتبال باقی می ماند بسته

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:03 PM EDT مه 6 2020ST. لوسی شهرستان — چند شهرستان پارک ها و ام

توسط ABTINNEWS در 18 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — چند شهرستان پارک ها و امکانات را بازگشایی پنج شنبه اما با محدودیت های زیر ایالتی و فدرال دستورالعمل در مورد coronavirus شهرستان گفت.

بیشتر: فورت پیرس ارائه می دهد پنج روز رایگان از طریق درایو تست برای COVID-19 آغاز و تا روز دوشنبه

بیشتر: coops مرغ در سنت لوسی آینده? شهرستان کمیسیون می تواند OK حیاط خلوت پرندگان

این دشت منطقه تفریحی و اردوگاه 1400 E. میدوی جاده آغاز خواهد شد در نظر گرفتن رزرو شبانه پنج شنبه اما تنها 16 سایت حدود 25 درصد از فضاهای در دسترس خواهد بود با توجه به انتشار اخبار شهرستان.

چادر کمپینگ و دسترسی به پارک سگ ها, زمین بازی, نخل جزیره غرفه و میز پیک نیک باقی خواهد ماند و ممنوع است. تجمع در گروه 10 یا بیشتر نیز همچنان ممنوع است.

آهنگ در Lawnwood ورزشگاه 1302 ویرجینیا Ave. باز خواهد شد برای استفاده فردی است اما گروه های ورزشی و شیوه های اجازه داده نخواهد شد.

سنت لوسی شهرستان اسکیت پارک 2100 ویرجینیا Ave. را بازگشایی با دسترسی محدود. تنها 10 اسکیت باز در یک زمان اجازه خواهد داشت در پارک. اگر حضور و غیاب مسئله می شود, زمان محدود خواهد شد به یک ساعت.

اسکیت باز با فعال سالانه عضویت پرداخت خواهد شد برای یک ماه زمانی که کارت خود را منقضی می شود به دلیل خاموش شدن است.

Lawnwood تنیس پیچیده 1302 ویرجینیا Ave. و فلفل پارک تنیس و Pickleball دادگاه 3302 شمالی A1A خواهد سرگیری عملیات تنها با چهار بازیکن مجاز در هر دادگاه.

سنت لوسی County Fairgrounds, 15601 W. نیمه راه جاده را بازگشایی برای وقایع در فضای باز مانند سگ نشان می دهد و حوادث مربوط به اسب سواری با ظرفیت محدود.

Horsebacking سواری در ساحل از سر گرفته است و در فردریک داگلاس پارک یادبود 3500 جنوبی A1A هر دو برای تورهای سوار بر اسب و فردی اجازه دارندگان. کسانی که با سالانه مجوز به سوار شدن در ساحل ارائه خواهد شد 41-بعد فرمت زمانی که خود گواهی پایان می رسد.

Fairwinds گلف 4400 Fairwinds درایو از سر گرفته عملیات جمعه با محدودیت های چنین به عنوان تک سوار چرخ دستی گلف گسترش بار توپ را روی گوه و آنلاین/رزرو تلفنی تنها. زنگ زده ور رفتن معمولا رستوران باز است را خارج و تنها سفارشات.

امکانات هنوز بسته هستند St. Lucie شهرستان آکواریوم و منطقه ای تاریخچه مرکز 420 متلاطم درایو و پارک و زمین های بازی در دادگاه های بسکتبال و ورزشی در زمینه های.

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن