Coronavirus: Newsom اعلام اقتصادی نیروی کار با چهار سابق کالیفرنیا فرمانداران

گابریل کانن ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 5:00 PM EDT Apr 17, 2020نامزد سابق ریاست جمهوری و کارآفرین تام

توسط ABTINNEWS در 30 فروردین 1399

نامزد سابق ریاست جمهوری و کارآفرین تام Steyer منجر خواهد شد جدید کمیته مشورتی جمعه اعلام کرد در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom وظیفه با فرمان دولت نسبت به رشد اقتصادی و بهبود در میان ویرانی coronavirus بیماری همه گیر.

"ما در حال حاضر در یک بیماری همه گیر ناشی از رکود در اینجا در ایالت کالیفرنیا" Newsom گفت اما افزود که "در حال حاضر کار در حال انجام و پیشرفت است و در حال حاضر در جریان است."

80-عضو نیروی کار شامل چهار زندگی سابق کالیفرنیا فرمانداران — پیت ویلسون, خاکستری, Davis, آرنولد شوارتزنگر و جری براون. سایر مشخصات اعضای سابق فدرال رزرو صندلی جانت یلن دیزنی, Bob Iger تیم کوک از اپل و Marc Benioff از Salesforce.

"ما در حال هدایت ما در بازیابی با این ملاحظات در قلب" او گفت:. "این است که یک حزبی تلاش است. این است که در مورد کالیفرنیا."

این کمیته که همچنین شامل "عدالت اجتماعی رزمندگان" و رهبران قبیله ای هدایت خواهد شد و با کمک وزارت امور خارجه سنا و مجلس است و وظیفه توسعه "یک استراتژی برای کمک به کالیفرنیا بازیابی به عنوان سریع به عنوان با خیال راحت ممکن است از COVID-19 ناشی از رکود اقتصادی و ایجاد یک نمایشگاه سبز و مرفه آینده" Steyer گفت: در جلسه.

بیشتر: Newsom تشریح معیارهای برای بلند کردن پناهگاه در خانه سفارش می گوید: زمانی مورد بررسی قرار خواهد شد در دو هفته

یک رکورد 3.1 میلیون نفر را برای ثبت بیمه بیکاری از مارس 12, Newsom گفت: شکستن کالیفرنیا رگه هایی از 119 ماه متوالی از رشد کار.

"عواقب ناشی از اقدامات ما خواهد بود و احساس در سراسر ایالات متحده," او گفت: "مشخص است که 15 درصد از مشاغل ایجاد شده در آمریکا پس از رکود بزرگ شد بر اساس در دولت است.

Newsom گفت: در حالی که او در اولویت است و در ادامه برای جلوگیری از گسترش مرگبار coronavirus دولت آماده است به "تمرکز بیشتر قوی و جامع در رشد اقتصادی و بهبود اقتصادی."

او گفت: بدترین اشتباه می تواند او را خواهد بود به موعد مقرر باز اقتصاد است.

"امروز من قبل از تو ایستاده sobered با واقعیت از گذشته چهار هفته" Newsom گفت: های کالیفرنیا که دیدم آن سومین روز متوالی از رکورد بالای روزانه مرگ عوارض — 95 نفر کشته و پنج شنبه — و این که تعداد بستری شدن در بیمارستان همچنان به رشد.

دولت هنوز هفته دور از تعیین یک جدول زمانی برای بازگشایی اقتصاد و Newsom اختصاص داده شده روزانه خود را در جلسات به روز رسانی ساکنان در مورد چگونه و چه زمانی که تصمیم گیری خواهد شد.

Newsom روز دوشنبه اعلام کرد که او به همکاری با فرمانداران اورگان و واشنگتن برای West Coast برنامه ریزی برای انتقال به عقب نسبت به حالت عادی.

روز بعد او گذاشته شش شاخص های کلیدی است که او استفاده خواهد کرد برای تعیین زمانی که برای آسانسور های اجتماعی فاصله سفارشات اما تکرار شده در طول هفته که مهم ترین اعداد او به این هستند که میزان بستری شدن در بیمارستان و تعداد زیادی از مردم در بخش های مراقبت ويژه در دولت است.

به عنوان کالیفرنیا رشد شاخص و نزدیک به 1000 تایید coronavirus ناشی از مرگ و میر در جمعه Newsom گفت که بیمارستان اعداد همچنان به افزایش است اما در حال نشان دادن نشانه هایی از کند.

Newsom گفت که به روز رسانی هر چهارشنبه در چگونه دولت است که پیشرفت در هر یک از شش شاخص:

  • توانایی برای نظارت و حفاظت از جوامع ما از طریق تست, تماس, ردیابی, جداسازی و حمایت از کسانی که مثبت هستند و یا در معرض;
  • توانایی برای جلوگیری از عفونت در افرادی که در معرض خطر شدید COVID-19;
  • توانایی بیمارستان و سیستم های سلامت برای رسیدگی به موج;
  • توانایی برای توسعه درمان برای پاسخگویی به تقاضای;
  • توانایی برای کسب و کار مدارس و مراکز مراقبت از کودکان به حمایت فیزیکی فاصله; و
  • توانایی برای تعیین زمانی که به reinstitute اقدامات خاصی مانند stay-at-home سفارشات در صورت لزوم.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه اعلام کرد خود را در سه فاز برنامه ریزی برای بازگشایی این کشور اشاره کرد که "استانداران خواهد بود قدرت را به خیاط رویکرد خود را" به وضعیت در حال دیدن آنها بر روی زمین.

"اگر آنها نیاز به بسته باقی می ماند ما اجازه خواهد داد که آنها را به انجام این کار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت:, و اضافه کرد که دولت فدرال "نیز تشویق متحده به کار با هم برای هماهنگ کردن تلاش های منطقه ای خود را." سه منطقه ای پیمان در حال حاضر در محل از جمله سواحل غرب چارچوب ساخته شده بین کالیفرنیا و اورگان و واشنگتن اعلام کرد در روز دوشنبه.

جدول زمانی برای دولت فدرال طرح دکتر دبورا Birx گفت: بستگی دارد داده ها و گرایش های چپ به اختیار استانداران است.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی نیز با تاکید بر پویا بودن این طرح را قادر خواهد ساخت که پاسخ و بازیابی برای دیدار با نیازهای محلی. مراحل خواهد بود مبهوت او گفت:, و هر یک نیاز به برخی از پست های بازرسی بدون ارتجاعی در هر سطح.

"ما بسیار بزرگ کشور است و ما باید متفاوت دینامیک" Fauci گفت و تاکید کرد که امنیت همچنان اولویت بالا. "ما احساس اعتماد به نفس است که دیر یا زود ما را به عقب بر گردیم به برخی از فرم نرمال," او اضافه شده است.

Newsom گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت صادر جزوات به هر دولتی که جزئیات دستورالعمل های مرحله به مرحله بازگشایی.

Newsom گفت که او با تشویق تهمت تماس برای تست بیشتر.

"دولت فدرال انجام خواهد شد خیلی بیشتر هنوز در آن فضای" Newsom گفت. "ما در حال اتصال خودمان را به فدرال تلاش اما ما را تشویق به شنیدن بیشتر در حال انجام است."

گابریل کانن کالیفرنیا خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. شما می توانید به او برسد در gcanon@gannett.com و یا در توییتر @GabrielleCanon.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن