جدید $9.5 M مارکو جزیره ترمینال فرودگاه برای باز کردن در ماه سپتامبر پس از تاخیر; 85 درصد تکمیل

عمر رودریگز Ortiz مارکو عقابمنتشر شده 5:02 AM EDT Jul 24, 2020جدید $9.5 میلیون ترمینال در جزیره مارکو اجرایی ف

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

جدید $9.5 میلیون ترمینال در جزیره مارکو اجرایی فرودگاه باز خواهد شد در ماه سپتامبر پس از ماهها تاخیر با توجه به ذغال سنگ شهرستان فرودگاه اقتدار مدیر جاستین Lobb.

"ما فقط در حال تجربه مسائل با پیمانکار نگهداری این پروژه در برنامه و فقط به طور کلی هماهنگی" Lobb روز دوشنبه گفت:.

ساخت ترمینال آغاز شد و در مارس 2016 و آن در اصل برنامه ریزی شده برای باز کردن در تابستان گذشته با توجه به Lobb.

این شرکت مسئول پروژه غرب ساخت و ساز ممکن است مجازات $3,645 برای هر روز این پروژه به تاخیر افتاد فراتر از "قابل توجهی از اتمام تاریخ" با توجه به Lobb. ادعا خسارت وارده در حال بررسی است و ممکن است در نتیجه این شهرستان پرداخت کمتر برای ترمینال.

عوامل دیگر که تاخیر در ساخت ترمینال بد آب و هوا و COVID-19 گیر Lobb گفت.

"ما اعطا 11 روز اضافی با توجه به آب و هوا/آسمانی که بیش از حد متوسط فصلی" یک county سخنگوی نوشت: در یک ایمیل به چهارشنبه.

"(تاخیر) نیست تاثیر در فرودگاه عملیات" Lobb گفت. "ترافیک است که در واقع کاملا قابل ملاحظه ای و ایمنی فرودگاه نشده است به خطر بیافتد به عنوان یک نتیجه است."

ساختمان است که 85 درصد تکمیل خواهد شد اجازه می دهد تا فرودگاه به دنبال فعلی اداره هوانوردی فدرال مقررات جایگزین فعلی ترمینال است که در واقع در یک ناامن فاصله از فعال runaway Lobb گفت.

"این است که در حال حاضر در هر مدرن FAA استانداردهای بیش از حد نزدیک به ما باند فرودگاه" Lobb گفت.

حدود 16,500-مربع-امکانات پا به فرودگاه اپراتور های لابی مناطق خلبان سالن فرودگاه دفاتر اداری و دفاتر برای اجاره فرودگاه مستاجران کسب و کار از جمله اجاره اتومبیل, پرواز, مدارس و هوا اپراتورهای منشور با توجه به این شهرستان است.

این اولین مرحله تامین شد در درجه اول توسط فلوریدا بخش حمل و نقل کمک های مالی و محلی بودجه با توجه به این شهرستان است. ترمینال طراحی و مهندسی و بازرسی در حال برآورد هزینه اضافی $2.1 میلیون نفر است.

برآورد هزینه $4.1 میلیون فاز دو این پروژه شامل توسعه این هواپیما صحن به ساختمان ترمینال جدید و در نهایت تخریب فعلی ترمینال.

فاز دوم باید تکمیل شود بعد از ژانویه Lobb گفت. طراحی و مهندسی و بازرسی در حال برآورد هزینه اضافی $825,000.

"ما پیش بینی وجود دارد رفتن به یک مکث کوتاه در آن (فاز)," Lobb گفت. "هنگامی که ما با انتقال به ساختمان جدید پس از آن ما خواهد شد در یک موقعیت را به پایان برساند (از آن)."

یک شرکت خصوصی نیز به سرمایه گذاری میلیون ها نفر در فرودگاه Lobb گفت. یک پیمانکار خصوصی تنظیم شده است به شکستن زمین در ماه برای ساخت 11 آشیانه واحد در 3-بسته هکتار آخرین موجود برای توسعه است.

این فرودگاه در حال حاضر دارای 12 آشیانه واحد با توجه به این شهرستان است.

واقع در شمال جزیره مارکو کردن ذغال سنگ بلوار فرودگاه تکمیل شد در سال 1976 و در ابتدا به عنوان یک ابزار بازاریابی برای کمک به فروش تعداد زیادی در این جزیره با توجه به بخش وب سایت.

در نهایت توسعه دهندگان تبدیل این فرودگاه بیش از به دولت و در سال 1980 دولت اجاره آن را به طور مستقیم به این شهرستان است. در سال 1993 مقامات فرودگاه ایجاد شد به منظور توسعه و مدیریت فرودگاه.

این سازمان تخمین می زند وجود دارد 58,400 پرواز و فرود در این فرودگاه در سال گذشته به طور متوسط 160 در هر روز است. که 178.1% افزایش پس از 2018 زمانی که شهرستان حدود 21,000 پرواز و فرود.

هواپیما که پرواز در داخل و خارج از فرودگاه طیف وسیعی از آنهایی که کوچک مثل Cessna 152 به طور معمول یک آموزش پرواز هواپیما به بمب افکن جهانی اکسپرس یا گلف استریم G700 که می تواند وزن به 110,000 پوند با توجه به این شهرستان است.

برای سال مالی 2017-18 فرودگاه گزارش $640,656 در درآمد ناخالص. فرودگاه گزارش شده بیش از 1 میلیون دلار درآمد ناخالص در مالی 2018-19 به نمایندگی از 64.7 درصد افزایش یافته است.

برآورد شده است که این فرودگاه در مجموع سالانه اقتصادی تاثیر $31.7 میلیون, با توجه به 2019 مطالعه از بخش حمل و نقل است.

در آینده این فرودگاه ممکن است یک کنترل ترافیک هوایی در برج اگر آن را مطابق برخی FAA مورد نیاز با توجه به Lobb. FAA طول می کشد را به حساب تراکم ترافیک, تصادف, نرخ و هزینه-سود مطالعات میان عوامل دیگر قبل از اجازه دادن به یک برج با توجه به FAA سند است.

"با آینده تکمیل ما ترمینال جدید مرکز گسترش هواپیما صحن و اضافی سوله مارکو جزیره فرودگاه اجرایی خواهد شد قرار است به عنوان برتر دروازه ورود به جنوب ذغال سنگ شهرستان و بهشت ساحل" Lobb نوشت: در یک ایمیل.

تماس با عمر در omar.rodriguezortiz@naplesnews.com و او در توییتر دنبال as @Omar_fromPR. حمایت از کار خود را با عضویت در ناپل اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن