پناهگاه برای آزار زنان و کودکان جدید باز می شود صدفی Stayer پناهگاه در ایممکلی

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 4, 2020همانطور که از ژوئن 1, پناهگاه بر

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

همانطور که از ژوئن 1, پناهگاه برای آزار زنان و کودکان جدید صدفی Stayer پناهگاه در ایممکلی باز است و در دسترس به جامعه است.

پوسته پوسته Stayer پناهگاه 22,500 متر مربع و 60 تخت دونفره تخت فضای پناهگاه ارائه می دهد در ذغال سنگ شهرستان به 120 تخت. از 60 تخت در صدفی Stayer پناهگاه 52 اختصاص داده برای قربانیان خشونت خانگی و هشت برای دراز مدت مراقبت و توانبخشی قربانیان قاچاق انسان. همه پناهگاه خدمات ارائه شده بدون هیچ هزینه به کسانی که آن را در خدمت.

"من به شدت احساس میکنیم که این پناهگاه در ایممکلی را نجات" گفت: پناه مدیر عامل شرکت لیندا Oberhaus. "ما می دانیم که به معنای واقعی کلمه وجود دارد سه نسل از زنان ساکن در ایممکلی که همیشه در زندگی سوء استفاده از موقعیت هایی که ما ارائه خدمات به معنای سه نسل از زنان در روابط سوء استفاده."

کسانی که به پناهگاه Oberhaus گفت: "آیا واقعا ارسال پیام برای فرزندان خود که سوء خوب است که روابط می تواند سالم و کامل باشد."

گذشته از ساخت فیزیکی پناهگاه در جامعه پناهگاه و ارائه خدمات پس از سال 1997 با آن ایممکلی کمک رسانی دفتر صدفی Stayer پناهگاه تقویت دسترسی به پناهگاه حفاظتی خدمات: به جای نیاز به پیدا کردن حمل و نقل برای 45 دقیقه سفر به ناپل پناهگاه که منابع به طور مستقیم در جامعه است.

"ما در حال ایجاد وقفه در نسل بعدی از قربانیان و سوءمصرف" Oberhaus گفت.

برنامه ای برای سرپناه تاریخ به سال 2016 آغاز شد و با رهبری هدیه 3 میلیون دلار از صدفی Stayer یک دیرین پناهگاه حامی و مالک (در کنار همسرش رالف Stayer) از Johnsonville, ویسکانسین-بر اساس سوسیس شرکت.

"خانواده برای من بسیار مهم است بنابراین من بلافاصله جذب به کار است که این پناهگاه در حال انجام است برای کمک به افراد و خانواده های درمان از اثرات مخرب خشونت" Stayer گفت: در یک بیانیه نوشته شده است در زمان.

"این است که شخصا پاداش به می دانم که این پناهگاه را پر کردن یک نیاز مهم در ایممکلی منطقه و همچنین ارائه به صورت تخصصی در دراز مدت مراقبت از قربانیان قاچاق انسان است."

پوسته پوسته Stayer پناهگاه برنامه ریزی شده بود برای 32 تختخوابی زمانی که اعلام کرد در سال 2016 Oberhaus گفت: اما این سازمان پیش بینی شده نیاز به طور بالقوه می تواند بیش از برنامه ریزی فضایی در اوایل تا پناهگاه پیکربندی مجدد این خشونت بال برای اضافه کردن تخت تختخواب سفری در اتاق خانواده.

COVID-19 تاخیر صدفی Stayer پناهگاه را باز در اصل مجموعه ای برای 15 آوریل مجازی افتتاح مارس 26 و باز کردن کامل از خدمات آن در ماه ژوئن 1. این تاخیر پس از مارس نظرات از کلانتر کوین Rambosk به ذغال سنگ شهرستان کمیسیون که او در آن مشخص شده 30 درصد افزایش در تعداد از خشونت تماس در پی اجتماعی فاصله ارائه یک حس فوریت به پناهگاه.

"ما احساس می کرد که می تواند در بهترین منافع سازمان و یا مردم ما قادر به خدمت با باز کردن به عنوان حق همه گیر شد و ضربه زدن به آن قله" Oberhaus گفت.

"ما outreached به ایممکلی جامعه به اجازه دهید آنها را می دانیم که ما ناپل پناهگاه باز بود و ما را هر چه ترتیبات آنها نیاز به رسیدن این افراد به پناهگاه امن."

افسر ارشد عامل برای پناهگاه جولی فرانکلین گفت: فضای جداگانه برای قربانیان قاچاق انسان یک عنصر کلیدی است که مجموعه صدفی Stayer پناهگاه از هم جدا. طولانی مدت توانبخشی فضا اجازه می دهد تا پناهگاه به ارائه دو خدمات تخصصی catered به نیازهای خاص از قربانیان است.

"این بزرگترین پروژه من تا کنون کار کرده اما تا کنون بیشتر پاداش" فرانکلین گفت. "به همین دلیل ما امروز در اینجا است چرا که از جامعه است."

Oberhaus اشاره کرد که در حالی که این سازمان با نام سرپناه برای آزار زنان و کودکان سازمان در خدمت همه قربانیان خشونت خانگی از جمله نر قربانیان.

"اگر آنها شجاعت به گام تا و می گویند که آنها نیاز به کمک ما در حال رفتن برای کمک به آنها," او گفت:.

پناهگاه برای آزار زنان و کودکان نیز به اجرا در بحران خط در (239) 775-1101.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/

قبلی پوشش: پناهگاه برای آزار زنان برنامه ایممکلی مرکز با $3M هدیه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن