عوارض COVID-19 باعث برجسته 50 مرگ در ساحل گنجینه

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 5, 2020گنج ساحل آمار نقطه عطفی

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

گنج ساحل آمار نقطه عطفی ژوئن 2 حداقل 50 مرگ و میر ناشی از عوارض COVID-19 سوابق نشان می دهد.

منطقه 19 دفتر معاینات پزشکی را پوشش می دهد که گنج ساحل و شهرستان اوکیچوبی نگه می دارد آهنگ از مرگ و میر است که در آن COVID-19 نقش دارد به دلیل آن است که یک خطر بهداشت عمومی و تحت سازمان قضایی است.

"پزشکی بازرسان کمیسیون همراه با فرماندار است تلقی پزشکی بازرسان دفاتر در سراسر ایالت فلوریدا برای انجام تمام گواهی مرگ" گفت: پاتریشیا Aronica رئیس پزشکی قانونی منطقه 19 دفتر معاینات پزشکی در فورت پیرس. "ما تکمیل خواهد شد همه از مرگ گواهی است که چیزی برای انجام با COVID."

بیشتر: جدید معاینات پزشکی رزومه شامل مواد مخدر, مرگ و میر, 'Boston Strangler'; او را آماده برای COVID-19 کار

دولت وزارت بهداشت همچنین آهنگ coronavirus-مرگ و میر ناشی از, اما توسط شهرستان و شهر محل اقامت. آن اعداد و معاینات پزشکی اعداد مطابقت ندارد چرا که راه آنها در حال ردیابی.

دولت آهنگ های ساکنان شهرستان که فوت کرده اند بدون در نظر گرفتن جایی که آنها می میرند و نه انتشار نام و یا بسیاری از جزئیات; پزشکی آزما آهنگ مردم در حوزه قضایی بدون در نظر گرفتن جایی که آنها زندگی می کنند. معاینات پزشکی اطلاعات از جمله نام عمومی ثبت.

دولت وزارت بهداشت گفت: 51 گنج ساحل ساکنان مرده بود در ماه ژوئن 2 از عوارض مربوط به COVID-19.

در ژوئن 2, دفتر معاینات پزشکی به نام 50 نفر که فوت در چهار شهرستان را پوشش می دهد — اما نه همه آنها در مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای استان است. تمام ذکر شده علت عوارض ناشی از COVID-19.

اولین مرگ مرتبط با COVID-19 ثبت شده توسط معاینات پزشکی کاترین بیکر 95 که گذشت در سنت لوسی مرکز پزشکی در پورت سنت لوسی اتفاق افتاده مارس 28. او به شهر محل اقامت بود نه ذکر شده است. او ممکن است یا ممکن است یک گنج ساحل مقیم اما مرگ او رخ داده است در گنج ساحل.

حداقل یک نفر در معاینات پزشکی لیست فوت در شهرستان اوکیچوبی.

طلوع ساکن ریچارد چمبرز 66 گنجانده شده است پس از مرگ آوریل 5 در Raulerson بیمارستان در شهرستان اوکیچوبی.

او در پرواز بازگشت از انگلستان به دولت تصور می شود, New Jersey. او تلاش برای به دست آوردن یک پرواز به فلوریدا اما رد شد به دلیل فشار خون بالا و احتمالا داشتن COVID-19. او در زمان آموزش و تجربه مسائل مربوط به سلامت. او برداشته شد از قطار در اوکیچوبی ، او بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19.

"از آنجا که مرگ او رخ می دهد و یا حداقل خود را اعلام رخ می دهد در اوکیچوبی است که ما صلاحیت" Aronica گفت.

دولت در بخش بهداشت و درمان نیست لیست هر گونه مرگ و میر ناشی از اوکیچوبی ساکنان شهرستان.

"ما همیشه در نظر بگیرید که در آن مرگ رخ می دهد که ما در حوزه قضایی است. بنابراین هر جا که مرگ خود را رخ می دهد جایی است که صلاحیت دروغ" Aronica گفت. "اگر مرگ شما در هر یک از شهرستانهای ما در نظر بگیرید که ما در حوزه قضایی است."

بسیاری از کسانی که به پزشکی قانونی لیست درگذشت یا در ساحل گنجینه بیمارستان و یا در حالی که تحت مراقبت آسایشگاه. برخی تا به حال شده است در یک مرکز کمک زندگی قبل از مرگ.

بیشتر: پورت سنت لوسی پلیس درخواست کمک برای شناسایی فرد متهم به حمله به 80 سال در خانه خود

فرد دیگری Elius Dorsainvil, 84, از مرگت درگذشت, مارس 19. او منتقل شد و از شمال غربی مرکز پزشکی در مرگت در مارس 9 به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه در فورت پیرس برای Remdesivir درمان آن در یک گزارش اولیه نشان داده شده است به کوتاه شدن زمان بهبودی. او "COVID مثبت بوده است."

به طور کلی بسیاری از کسانی که مرده بودند و تا به حال مهم دیگر مسائل مربوط به سلامت مانند نارسایی احتقانی قلب, ریه, سرطان, دیابت, فشار خون, زوال عقل یا آلزایمر بیماری با توجه به سوابق منتشر شده توسط Aronica ،

بیشتر: زن مرده پس از اختلال در S.W. Alminar خیابان اصلی

"من فکر می کنم مهم ترین چیز به درک این است که این افراد با دیگر فرآیندهای بیماری که واقعا در معرض خطر" Aronica گفت. "هر کسی با بیماری های قلبی, بیماری های کلیوی, کسی که هر نوع مغز مسائل مانند بیماری آلزایمر و یا هر نوع زوال عقل همه آن مردمی هستند واقعا در خطر است. کسانی هستند که ما واقعا می خواهید به سعی کنید برای محافظت از."

Aronica گفت: چهار منطقه شهرستان شده است خوش شانس نیست که دیده می شود تعدادی از موارد که در شهرستانهای جنوبی از جمله در شهرستان میامی-Dade. وجود دارد 18,779 موارد COVID-19 تایید شده است 4 ژوئن با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

"قطعا ما نمی خواهم به کسی بمیر از این اگر ممکن است اما ما خوش شانس است که ما در حال گرفتن آمار به عنوان سخت" او گفت:.

در اینجا 50 نفر ثبت شده که از ماه ژوئن 2 توسط منطقه 19 دفتر معاینات پزشکی به عنوان داشتن درگذشت گنج ساحل و یا در اوکیچوبی شهرستان از عوارض مربوط به COVID-19. تقریبا در همه زمینه مسائل پزشکی:

  • کاترین بیکر, 95, بدون اقامت ذکر شده درگذشت 28 مارس در سنت لوسی مرکز پزشکی پس از ورود 16 مارس در جهت پزشک مراقبت های اولیه. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • یوسف Wiley, 78, از Blakely, گرجستان, آوریل 2 درگذشت. او گرفته شده بود به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان پس از یک سقوط است که ناشی از شکستگی لگن. منتقل شد به کلینیک کلیولند مارتین سلامت و آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ. او قرار داده شد و تحت مراقبت آسایشگاه.
  • آدری نیکولز, 31, از فورت پیرس, درگذشت, آوریل 1. او آمد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه مارس 27. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • Hans-Dieter Werner Freisem, 77, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 5. او رفت و به یک دکتر مارس 26 و گفت: او در یک سفر دریایی در حدود یک ماه قبل است. او آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 22.
  • ریچارد فورد 74 از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 5. او گرفته شده بود به یک بیمارستان پس از رويداد بهداشت و درمان. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • ریچارد چمبرز, 66, از طلوع آفتاب, درگذشت مارس 5 در اوکیچوبی شهرستان است. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • Dominick Laccasaglia, 82, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 6. او تا به حال شده است در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس و گرفته بود به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • برنارد Krull, 77, از, استوارت, درگذشت مارس 8. او به کلینیک کلیولند مارتین جنوبی بیمارستان در مارس 31 و آزمایش مثبت برای COVID-19 آن روز.
  • Adele Jeantinor, 89, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 8. بستری مارس 31 با تب و لرز و مسائل دیگر. مثبت COVID-19 نتایج برگشتم مارس 9.
  • کاتلین Mellard, 79, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 8. او را به کلینیک کلیولند مارتین سلامت در 7 آوریل و آزمایش مثبت برای COVID-19 آن روز.
  • جودی Hasseled, 81, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 10. او اقامت در گراند اوکس نخل شهر تسهیلات زندگی کمک. در آوریل 8, او شروع به تجربه مسائل پزشکی صورت گرفته بود به کلینیک کلیولند مارتین جنوبی بیمارستان که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • رالف Lamberti, 76, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 12. او به سنت لوسی مرکز پزشکی آوریل 3 شکایت از تنگی نفس. او گفت: هم اتاقی بازگشت به تازگی از یک سفر دریایی. در حالی که در بیمارستان Lamberti آزمایش مثبت برای COVID-19 و بستری شد برای زجر تنفسی.
  • کلاید هیز 91 از Vero Beach, درگذشت مارس 13. او ساکن HarborChase از Vero Beach, زندگی کمک و مراقبت از حافظه تسهیلات. او به کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, مارس 11 با "بدتر شدن تنگی نفس." او آزمایش مثبت آن روز برای COVID-19.
  • مایکل Pisano, 77, از, استوارت, درگذشت مارس 13. او به کلینیک کلیولند مارتین جنوبی بیمارستان در مارس 3 با "افزایش تنگی نفس و تب و خستگی است." او مصمم به COVID-19 مثبت آن روز.
  • سیلویا دیوار, 65, از فورت پیرس, درگذشت مارس 13. او به تازگی نقل مکان کرد و از نیویورک به فلوریدا بود و علامتی با تب طول حرکت می کند. او را به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه و آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • جوآن Slippو 91 از فورت پیرس, درگذشت مارس 16. او بستری در آسایشگاه در ماه اوت سال 2019 شد و کاهش در سلامت است. او آزمایش مارس 10 برای COVID-19 با نتایج مثبت به آینده آوریل 11.
  • توماس McGarry, 82, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 16. در آوریل 1, او آمد به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان با علائم تب و مسائل دیگر. او آزمایش مثبت برای COVID-19 و مرخص شد مارس 10 به آسایشگاه مراقبت.
  • پاتریشیا McGrath, 80, از فورت پیرس, درگذشت مارس 16. او آمد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه مارس 9. او بستری شد و آزمایش مثبت برای COVID-19 قبل از انتقال به آسایشگاه مراقبت.
  • اما Fajardo, 82, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 18. او را به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در آوریل 11 شکایت از تب و سرفه. او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • آرتور فریدمن, 92 بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 18. او آمد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه نامشخص تاریخ پس از سقوط در HarborChase از ساحل Vero و آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • لارنس Canovali, 90, از Vero Beach, درگذشت مارس 18. او به کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, مارس 12 با تب و سرفه. او آزمایش مثبت برای COVID-19 ماند و در بیمارستان به سلامت خود را کاهش یافته است.
  • آنا Camuso, 92 بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 18. او تا به حال شده است در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس و آمد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه نامشخص تاریخ با شکایت از تب و ضعف عمومی که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • گلوریا Kunish, 77, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 17. پذیرفته شد و به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در نامشخص و آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • ویلیام مورگان, 86, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 20. او به سنت لوسی مرکز پزشکی در مارس 28 با سرفه و تنگی نفس و گفت که او در معرض یک عضو خانواده با نشانه های سازگار با COVID-19. مورگان آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • فرانک با مته سوراخ کردن, 83, Vero Beach, درگذشت مارس 20. او ساکن HarborChase از ساحل Vero و سقوط کرد. او گرفته شده در نامشخص تاریخ به کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان با ضعف و سرفه و تب. او آزمایش مثبت برای COVID-19 ماند و در بیمارستان تا زمان مرگ او.
  • شو Kao, 93, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 21. او گرفته شده بود از Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس در 9 آوریل به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه به دلیل قرار گرفتن در معرض بیمار با COVID-19. Kao آزمایش مثبت برای COVID-19 آن روز. او بستری در آسایشگاه در مارس 12.
  • میلدرد Gesualdo, 94, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 22. او به سنت لوسی مرکز پزشکی در تاریخ 17 آوریل با شکایت از خستگی و تنگی نفس آغاز شده است که حدود یک ماه پیش از آن. او آزمایش مارس 18 برای COVID-19 و مثبت بود.
  • لوئیس Basto Godoy, 72, نارگیل نهر درگذشت, مارس 22. منتقل شد مارس 16 به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه از شمال غربی مرکز پزشکی در مرگت که در آن او بود که پس از درمان مثبت COVID-19 تست. همسر و دخترش نیز بودند که برای درمان COVID-19.
  • میلدرد jord (pixie™), 97, از فورت پیرس, درگذشت مارس 22. او در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس بود و تحت مراقبت آسایشگاه. او گرفته شده بود به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • آلیس کیل 91 از فورت پیرس, درگذشت مارس 24. او در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس بود و تحت مراقبت آسایشگاه. او آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 21.
  • Delbert پترسون, 93, از Vero Beach, درگذشت مارس 23. او ساکن در HarborChase از ساحل Vero جایی که او تحت مراقبت آسایشگاه. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ.
  • Rochelet Bazile, 53, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 25. او رفت و به ایست قلبی در آوریل 25 در خانه اش است. او در اتاق اورژانس Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • ادوارد Lorence, 90, آدرس نامشخص درگذشت, مارس 26. او در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس و منتقل شد به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه در مارس 14, جایی که او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • کانی McGinn, 96, از فورت پیرس, درگذشت مارس 26. او در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس و گرفته شد مارس 22 به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه که در آن او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • لنس بریگز, 65, Vero Beach, درگذشت مارس 28. او بستری در کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, مارس 29 جایی که او آزمایش مثبت برای COVID-19. او در واحد مراقبت های ویژه.
  • آنت هیل 86, بدون اقامت ذکر شده است, درگذشت مارس 30. پذیرفته شد و به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در آوریل 24, جایی که او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • مایکل Grabel, 73, پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 30. او آزمایش COVID-19 مثبت در نامشخص تاریخ.در حالی که در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس.
  • رابرت Stodgel, 76, از فورت پیرس, درگذشت مارس 2. او تحت مراقبت آسایشگاه پس از Feb. 26 در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس. او آزمایش مثبت برای COVID-19 آوریل 28.
  • استیو Delgado, 50, مرگت, درگذشت مارس 5. آزمایش مثبت برای COVID-19 روز نامشخص تاریخ..او بستری در بیمارستان محل آن نامشخص در تاریخ 24 آوریل و مرخص شد مارس 4 گرفته شود و به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه جایی که او درگذشت.
  • جیمز Hinkle, 81, سباستین, درگذشت مارس 11. او یک کشیش در یک اردوگاه جوانان در Sebastian. او به کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, مارس 9 با شدید تنگی نفس اما حاضر یک COVID-19 تست. او بازگشت آوریل 10 در ديسترس تنفسی. دختر خود را بعد از آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • چارلز هیل 82 از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 10. او آزمایش مثبت برای COVID-19 مارس 30 در کلینیک کلیولند سنت بیمارستان. در مه 8, او به بیمارستان پس از سقوط. او دوباره آزمایش COVID-19 مثبت است.
  • توماس Roksvold, 77, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 13. او به سنت لوسی مرکز پزشکی آوریل 2 و بستری شد. او تا به حال یک مثبت COVID-19 آزمون در نامشخص تاریخ.
  • لوئیس بطمع انداختن, 88, از فورت پیرس, درگذشت مارس 16. او در Broadmoor تسهیلات زندگی کمک در فورت پیرس و گرفته بود به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه در 14 آوریل و برای تنگی نفس و سرفه. او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • جانیس پوست, 91, از, خرما, شهرستان, درگذشت مارس 16. او در گرند اوکس نخل شهرستان تسهیلات زندگی کمک, که در آن در 9 آوریل و مارس 23 او آزمایش مثبت برای COVID-19. او بی توجه مارس 10 گرفته و به کلینیک کلیولند مارتین سلامت که در آن او دوباره آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • ریچارد Baggs, 68, Hobe, درگذشت مارس 18. او رفت و به ایست قلبی مارس 18. او آزمایش مثبت برای COVID-19 بعد از مرگ او.
  • Elius Dorsainvil, 84, از مرگت درگذشت, مارس 19. او منتقل شد و از شمال غربی مرکز پزشکی در مرگت در مارس 9 به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه. او COVID مثبت بوده است.
  • Rosanna Lafontant, 69, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 22. او را به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان در 22 مه با شکایت از درد قفسه سینه. او وارد ایست قلبی و آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • David Lowery, 69, از Vero Beach, درگذشت مارس 28. او به کلینیک کلیولند رودخانه هند, بیمارستان, on May 22 با 5-تاریخچه روز از تب و مترقی تنگی نفس و ضعف است. در مارس 19, او آزمایش مثبت برای COVID-19.
  • موریس Durham, 42, از پورت سنت لوسی, درگذشت مارس 31. او رفت و از آن روز به کلینیک کلیولند سنت بیمارستان بی. او بیمار شده قبلی برای 10 روز. دیگر اعضای خانواده تا به حال بیمار شده هر چند آن شناخته شده نیست که آیا آنها تا به حال COVID-19. دورهام آزمایش مثبت برای COVID-19 آن روز.
  • Roy Monteith, 89, از, استوارت, درگذشت ژوئن 1. او به کلینیک کلیولند مارتین سلامت در مارس 13 با تنگی نفس و تب و مثبت بود برای COVID-19. او بستری در آسایشگاه, on May 27.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن