اخراج دانشمند Rebekah جونز می سازد کروناویروس جدید داشبورد به رقیب فلوریدا Dept. سلامت

کریس Persaud cpersaud@pbpost.comانتشار: 10:15 AM EDT Jun 12, 2020فلوریدا سابق بالا coronavirus دانشمند داده اس

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

فلوریدا سابق بالا coronavirus دانشمند داده است راه اندازی یک وب سایت نشان دادن مراتب بیشتر COVID-19 اطلاعات از او گفت: دولت اجازه او را برای گزارش به عنوان یک کارمند از جمله آمار در تناقض فلوریدا رسمی coronavirus اعداد و فشار برای بازگشایی دولت است.

بهداشت سابق وزارت اطلاعات جغرافیایی دانشمند Rebekah جونز ایجاد کرده است FloridaCOVIDAction.com که ادعا میکند که دولت به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده عمومی-رو داشبورد تحت گزارش می دهد که چگونه بسیاری از مردم را آزمایش مثبت برای پاتوژن. فلوریدا نیز overcounts چگونه بسیاری آزمایش شده اند جونز گفت: به نفع رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis' فشار برای بازگشایی دولت پس از دو ماه از قرنطینه.

>>دیدن Rebekah جونز' COVID-19 dasboard

"من تصمیم گرفتم برای جلوگیری از غرق در ترحم و انجام کاری سازنده و مفیدی با مجموعه ای از مهارت های من شده است با استفاده از برای مدت طولانی" جونز گفت. "مردم حق دارند بدانند که چه خبر است در یک ساده غیرسیاسی از نوع راه است."

اطلاعات او داشبورد گزارش می آید از در دسترس عموم دولت اطلاعات زیادی از آن گزارش شده است که در جلو و مرکز در دولت, وب سایت, اما مدفون در هزار صفحه گزارش و یا پراکنده در فایل های PDF. این شامل سخت به پیدا کردن بیمارستان ظرفیت اطلاعات ارائه شده توسط دولت دیگر آژانس آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان.

بیشتر: فلوریدا COVID-19 داده ها پرسش باقی بماند به عنوان مخالفان تمرکز بر اخراج DOH مدیر

بیشتر: اخراج DOH رسمی به صحبت کردن نشان می دهد جزئیات جدید از اتهام COVID-19 data 'دستکاری تلاش'

جونز ساخته شده است که دولت داشبورد اخراج شد مارس 18 پس از امتناع از "دستکاری" COVID-19 دیتا برای توجیه بازگشایی, او گفت:. DeSantis گفت که او از کار اخراج شد چرا که "او نمی گوش دادن به افرادی که خود را مافوق."

در او بیشتر قابل توجه از دولت جونز' سایت را نشان می دهد به مراتب بیشتر افراد مبتلا به این بیماری نسبت به دولت گزارش. روزانه تعداد زیادی از مردم با مثبت coronavirus آزمون جونز می افزاید: کسانی که تست مثبت به آنتی بادی است که ممکن است نشان دهنده وجود این بیماری است.

در حالی که وزارت بهداشت و درمان گزارش 69,069 موارد تایید شده در پنجشنبه جونز' سایت نشان داد 75,897.

بیشتر: عمومی اظهارات باعث Florida virus داده متصدی شلیک

که می تواند یک اشتباه هشدار داد دکتر تری Adirim, معاون دانشگاه فلوریدا آتلانتیک وزارت مجتمع علم پزشکی. او هشدار داد در برابر ترکیب زیرا نتایج تست آنتی بادی بیشتر در معرض ابتلا به مثبت کاذب. جونز به طور جداگانه نشان می دهد که دولت شمارش به عنوان به خوبی.

جونز' سایت نیز ارائه می دهد یک متفاوت مرگ و میر. او ذکر شده 2,938 مرگ و میر در فلوریدا در روز پنج شنبه در حالی که دولت ذکر شده 2,848 چون سایت شامل مرگ و میر افراد غیر مقیم که گرفتار این ویروس در فلوریدا.

دولت با حذف این افراد از اواسط ماه آوریل است. پالم بیچ پست شامل غیر مقیم مرگ و میر در آن گزارش روزانه.

آزمون و یا افرادی که تست شده ؟

یکی از جونز' برانگیز ترین ادعا می کند پس از شلیک شد که دولت fiddled با به اصطلاح مثبت رای دادن به آن را آسان تر برای توجیه بازگشایی استان ها که نمی شد آماده استفاده از اشتباه تست داده ها را به منظور جلب نتیجه گیری خود را.

روز پنج شنبه وزارت بهداشت و درمان, سایت اعلام کرد بیش از 1.3 میلیون نفر "کل مردم آزمایش" پررنگ در وب سایت خود را. اما جونز' سایت می گوید: درست رقم حدود 30 درصد کمتر فقط بیش از 1 میلیون نفر است.

بیشتر: اخراج دانشمند دفاع COVID-19 اطلاعات نقش به تصویر می کشد فلوریدا. از سلامت به عنوان فاسد

بیشتر: اتهامات پرواز در اطراف رد کرد وزارت بهداشت, رسمی, اما سوال در مورد COVID-19 داده ها باقی بماند

دولت را تست شمارش نشان دهنده تعداد تست های انجام شده, که چگونه بسیاری از مردم مورد آزمایش قرار گرفتند, دولت, داده, راهنمای نشان می دهد.

شکل جونز گزارش نیست در هر راحتی بازدید عمومی سایت نگهداری شده توسط دولت است. آن را می توان با دانلود اطلاعات غیر برنامه نویسان را در پیدا کردن غیر قابل درک است. از این پست استفاده می کند که داده ها را برای یک شهرستان-توسط-شهرستان تست نقشه است که در آن وب سایت از ماه مارس.

اگر فلوریدا است که در واقع گزارشدهی نادرست چگونه بسیاری از افراد آزمایش شده است, آن را می سازد وضعیت سلامت در فلوریدا نگاه بهتر از آن است. با تقسیم تعداد موارد به تعدادی از آزمایشات به جای تعداد زیادی از مردم تست شده دولت به اشتباه گزارش یک درصد پایین تر از مردم تست مثبت جونز گفت.

بیشتر: فلوریدا دانشمند اخراج شد برای 'امتناع دستکاری' COVID-19 داده او گفت:

بیشتر: DeSantis می گوید اخراج COVID-19 دیتا رئیس یک مسئله غیر " هر چند ایمیل می گویند در غیر این صورت

زمانی که DeSantis مجاز بیشتر از دولت برای بازگشایی در اوایل ممکن است او با اتکا در بخش مثبت و خواستار آن است که کمتر از 10 درصد از کسانی که تست شده در هر شهرستان را مثبت نتایج آزمون قبل از یک شهرستان می تواند بازگشایی شده است.

برخی از استان ها که ملاقات با استفاده از معیارهای دولت فرمول کاهش کوتاه تحت جونز' تعریف.

مثلا پالم بیچ شهرستان را 12 درصد مثبت رای تحت جونز' فرمول در حالی که دولت محاسبه مثبت نرخ کمتر از 8 درصد است.

گزارش کارت در بازگشایی

دولت مجاز پالم بیچ شهرستان شروع به بازگشایی کسب و کار در مارس 11, حتی پس از آزمایش کشف شیوع بیماری در Glades و لیک ورث ساحل. تعداد روزانه موارد در شهرستان سر به فلک کشید است از اواخر ماه مه.

جونز' داشبورد نشان می دهد "کارت گزارش" قضاوت هر شهرستان آمادگی برای ورود به فاز 2.

دولت معیار برای بازگشایی نیز شامل دو هفته کاهش تعداد در موارد کاهش COVID مانند بیماری از بیمارستان ها و اتاق های اورژانس و مثبت.

توسط جونز' محاسبات بر اساس اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته تنها دو شهرستانهای واجد شرایط: آزادی و خاک رس.

>>به عنوان شهرستان coronavirus موارد افزایش می یابد کارشناس می گوید سریع بازگشایی ممکن است به سرزنش

"مردم حق دارند بدانند که چه خبر است در یک ساده غیرسیاسی نوع راه" او گفت:.

اما بدون حمایت دولت آن نامشخص است که سایت خود را برنده خواهد شد بیش از این است. در بیانیه ای اعلام جدید سایت جونز گفت: سایت "همیشه خواهد بود, تحت ساخت و ساز" و "ما مشتاقانه منتظر شنیدن از جامعه در مورد آنچه که آنها می خواهم برای دیدن بر روی داشبورد خود را."

بیشتر: Coronavirus: به عنوان فلوریدا دوباره باز COVID-19 داده می شود رئیس طرد و محققان گریه ناپاک

جونز' سایت هم لیست اطلاعات جمع آوری شده توسط دولت برای هر قربانی از جمله کسانی که از قبل از مارس 1, زمانی که فلوریدا اعلام کرد مورد اول است. "92 ساله نر در پالم بیچ شهرستان بود که برای اولین بار تشخیص داده شده و یا مورد آزمایش قرار 2/29/2020, 7:00 PM شد و یک صورت رسمی پس از DOH مثبت دریافت نتایج آزمایشگاهی 3/27/2020, 1:00 AM" یک رکورد خواند ،

"ما اجازه نداشتند واقعا جلب توجه به مرگ و میر به همین دلیل است که من اضافه بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر است که با استفاده از چیزی است که ما به خاک سپرده شد در یک PDF اما هرگز نشان داد ما در داشبورد" جونز گفت. "به طوری که مردم می تواند به بشریت جنبه از این به خط مقدم."

>>فلوریدا coronavirus نرخ دو بار به عنوان بالا در ایالات متحده در مناطق داخلی دولت داده را نشان می دهد

که در آن شما می توانید تست شده ؟

در حالی که دولت داشبورد گزارش تنها تعدادی از ساکنان که تا کنون در بیمارستان بستری شده است با COVID-19 جونز' شامل بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر افراد غیر مقیم. آن را نیز می کشد ahca صحبت داده ها برای نشان دادن تعداد واحد مراقبت های ویژه تخت موجود در بیمارستان نشان دادن سویه های این ویروس قرار دادن در مراقبت های بهداشتی.

بر خلاف دولت داشبورد جونز شامل یک نقشه نشان دادن صدها تست سایت های ایالت, با اطلاعاتی مانند شماره تلفن و آدرس و چگونه به برنامه قرار ملاقات.

جونز ایجاد دولت داشبورد و نقشه در ماه مارس کار در یک نقطه او گفت: 36 روز مستقیما و بدون یک روز مرخصی. آن را به دست آورده ستایش از دکتر دبورا Birx کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده. جونز مسئول به روز رسانی ایالت coronavirus ارقام که جزئیات تعدادی از تست و تایید موارد برای هر شهرستان.

سلامت مدیر بخش خواسته جونز در اوایل ممکن است برای پنهان کردن دولت داده از نمایش عمومی شب قبل از پست گزارش داد که فلوریدا احساس COVID-19 علائم در اوایل ژانویه. جونز گفت: در یک ایمیل آن را "اشتباه تماس بگیرید" اما حذف داده ها.

پس از ارسال داستان منتشر شد بازگشت به سایت.

>>Coronavirus بررسی: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' 'ضربت سخت زدن یک مول' رویکرد با شکست مواجه ضعیف در خانه های سالمندان

جونز حذف شد از او اطلاعات مدیریت وظایف در مارس 5, او گفت:, در اقدامی تلافی جویانه برای امتناع از "دستکاری" داده ها را coronavirus نگاه کمتر شایع در میان کسانی که تست گرفتن برای پاتوژن.

در مه 29, دولت داشبورد رفت آفلاین برای یک روز پنهان در پشت یک صفحه ورود به سیستم هنگامی که وزارت بهداشت کارگر سعی کردم به برنامه نرم افزار تأمین داشبورد به اطلاعات خصوصی.

جونز که زندگی در تالاهاسی راه اندازی GoFundMe حساب در حالی که او با این نسخهها کار بر روی داشبورد با هدف بالا بردن $50,000. همکاران را اهدا بیش از 4000 دلار تا کنون.

"من بسیار نگران پرداخت قبوض بعدی جمعه," او گفت:.

cpersaud@pbpost.com

@chrismpersaud



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن