لوازم آرایشی

  مورد علاقه من - پالت های چشم 19 نوامبر 2018 همراه با هایلایتر ، پالت های سایه چشم دومین چیز مورد ع

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1400

 

مورد علاقه من - پالت های چشم

19 نوامبر 2018

همراه با هایلایتر ، پالت های سایه چشم دومین چیز مورد علاقه من برای خرید است. من اغلب این کار را انجام نمی دهم ، زیرا آنها معمولاً بسیار گران هستند و من سعی می کنم آنهایی را بخرم که بعد دیگری به مجموعه من اضافه می کنند ، نه فقط بسیاری از موارد خنثی را تکرار کنم. من چهار مورد دارم که مورد علاقه خود را براساس تعداد دفعات استفاده از آنها در نظر می گیرم.

لوازم آرایشی

http://bit.do/fQF7w

 

من فقط با انتخاب سایه های مختلف از بین این چهار پالت سایه چشم و ترکیب آنها در یک پالت ، می توانم پالت کامل و بی نقص خود را ایجاد کنم.

مخلوط کاکائو Zoeva

این یکی از اولین نوع پالت های سایه چشم بزرگتر بود که من خریداری کردم. من یک چیز اساسی و با آن لحن های گرم می خواستم که خیلی دوست دارم. این ترکیب خوبی از مات و براق کننده است. من در واقع فقط از سایه های گرم این پالت استفاده می کنم. من از هر پالت چند سایه مورد علاقه خود را انتخاب کردم و آنها را در زیر قرار دادم. از مخلوط کاکائو من عاشق مخلوط ظریف هستم که همان سایه اصلی قهوه ای برنز گرم و خالص Ganache است که کاملاً طلای مسی گرم است. این دو بهترین ظاهر برنز تابستانی را ایجاد می کنند.

 

من عاشق فرمول پالت های سایه چشم Zoeva هستم. سایه های براق دارای رنگدانه دیوانه کننده هستند و بسیار کره ای هستند. سایه های مات خشک تر هستند ، اما همچنین رنگدانه هستند. آنها مانند رویا مخلوط می شوند ، گاهی اوقات شما فقط باید سایه های مات را آهسته تر از آنچه در برخی از پالت های سایه چشم ایجاد می کنید ، ایجاد کنید. اما این در ذهن من مشکلی ایجاد نمی کند. آنها همچنین نسبتاً مقرون به صرفه هستند ، اگرچه Zoeva در آغاز قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری داشت ، قبل از اینکه بسیار محبوب شوند.

Zoeva Caramel Melange

قبل از تهیه کارامل ملانژ ، ترکیب کاکائو اولین انتخاب من بود. این یکی حتی لحن گرم تری دارد. من تقریباً تمام سایه های این پالت را دوست دارم و بعضی از آنها به شدت مورد استفاده قرار می گیرند.

Universal Delight یکی از محبوب ترین سایه های انتقال مات من است که اثبات آن در ظرف است - تقریباً تمام شده. من آن را دوست دارم زیرا بسیار قهوه ای رنگ پریده و گرم است. اگر می دانید که یک سایه بان خوب از این سایه چیست ، دوست دارم در مورد آن چیزی بشنوم. Finish Sensual یکی دیگر از قهوه ای های مات مورد علاقه من است. این یکی بیشتر شکلاتی است ، اگرچه هنوز هم رنگ و بوی گرم دارد. Liquid Center رنگدانه ترین سایه چشم از بین تمام سایه های چشم Zoeva است که من دارم و دوباره یکی از محبوب ترین زمانهای من است. این یک مس گرم و واقعی است که تقریباً فلزی به نظر می رسد.

شکلات خیلی شیرین نیمه شیرین

این یکی گرانترین پالت سایه چشم من در مجموعه من است و فقط به همین دلیل سعی می کنم بیشتر از آن استفاده کنم ، زیرا در غیر این صورت ، پول خود را هدر داده ام. همانطور که گفته شد ، برخی از سایه های اصلی نیز وجود دارد که من همیشه به عقب برمی گردم ، اگرچه این سایه بیشترین سایه ها را دارد که من در آن نیز استفاده نمی کنم.

سایه های براق در آن را دوست ندارم ، زیرا آنها فقط به اندازه Zoeva یا Colourpop ظاهر نمی شوند. آنها احساس می کنند بسیار خشک تر است. با این حال مات ها شگفت انگیز هستند. آنها بسیار رنگدانه هستند و بدون مشکل ترکیب می شوند. این یک داستان رنگی نسبتاً خنثی با برخی از رنگ های مختلف است ، اگر همه فقط تن های گرم را نمی خواهید ، بسیار همه جانبه است. من همچنین دوست دارم که این رایحه وانیل است.

Truffled سایه مورد استفاده من در این پالت است و ای کاش در پالت های دیگر نیز چیزی شبیه به این داشته باشم. این یک قهوه ای شکلاتی مات است ، اما من آن را دوست دارم زیرا در واقع از بسیاری دیگر قهوه ای ها تیره است. این برای عمیق شدن چین و چروک یا آن است که کاملاً مورد علاقه دیگری است ، زیرا قهوه ای مات و گل آلود است. این یکی از نظر لحنی احساس بی طرفی می کند و به نظرم کاملاً بی نظیر است. روی رنگ های گرم و همچنین سرد پوست کار می کند و برای چین خوردگی عالی است.

Colourpop بله ، لطفا!

باور نمی کنم که این حرف را می زنم ، اما این پالت ممکن است حتی برای استفاده روزمره من کمی روشن باشد. این برای دوستداران خوش رنگ بسیار عالی است ، اما بسیار روشن نیز است. من بیشتر از آن در تابستان استفاده می کنم. برخی از سایه ها در آن مهم نیستند فصل است.

 

فرمول در پالت های سایه چشم Colourpop همیشه عالی است. رنگدانه ها در هر دو سایه مات و براق کاملاً شگفت آور هستند. مات های تیره می توانند کمی ناهموار به نظر برسند ، اما همه چیز در نحوه استفاده از آن است.

 

Butter Cake یک ستاره درخشان در این پالت است. این طلای زرد است که فقط با استفاده از آن در مرکز ، هر نوع آرایش را ظاهر می کند. من همچنین دوست دارم که می توانم آن را برای اثر هاله کاملاً محرز کنم و به نظر نمی رسد خیلی واضح باشد. سایه مطلق مطلق من در این پالت Note to Self است که دوباره یکی از آن مات هایی است که ای کاش من تشت بزرگتری داشتم. این رنگ قهوه ای مایل به نارنجی مات است که من آن را در چین و یا فقط در سراسر درب برای آن ظاهر اساسی مات چشم دوست دارم. بخشی از دلیل اینکه من آن را خیلی دوست دارم ، همچنین به این دلیل است که بسیار رنگدانه است و من اصلاً نیازی به ساختن آن ندارم.

روی Pinterest پین بزنید

 

اگر چیزی از این موضوع دریافت کردید ، این باید باشد که من قهوه ای مات خود را دوست دارم. درست است ، تقریباً تمام ظاهر آرایش من شامل نوعی قهوه ای مات در چین است. همانطور که من عاشق خلق کردن با سایه های رنگارنگ هستم ، من روزانه خنثی ترها را ترجیح می دهم. منطقه راحتی من قهوه ای ، طلایی و مسی است. من همچنین برخی از سایه های چشم شخصی خود را آماده کردم و در آن پست چند انتخاب رنگارنگ دیگر دارم.

 

این روزها به سختی می توان یک پالت پیدا کرد

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن