دانشگاه های آمریکا شوخی هستند اما شما به آنها کمک مالی می کنید!

[ad_1] اما در شرایطی که دانشگاه‌ها با معلمان بی‌صلاحیت فاسد شده‌اند و دستور کار آموزشی اشتباهی دارند، چگونه م

توسط ABTINNEWS در 29 دی 1400
[ad_1]

اما در شرایطی که دانشگاه‌ها با معلمان بی‌صلاحیت فاسد شده‌اند و دستور کار آموزشی اشتباهی دارند، چگونه می‌توان انتظار داشت که دانش‌آموزان چنین مدارسی را با صلاحیت، مطمئن و روشن ترک کنند؟

دانشگاه براون در حال ایجاد تغییراتی در برنامه درسی خود است، اما تغییراتی که تأثیر مثبتی بر یادگیری دانشجویان نخواهد داشت. یکی از تغییرات درخواست فارغ التحصیلی است که به نامزدها امکان می دهد "خود" را به عنوان رنگین پوستان معرفی کنند. حتی رنگ دیگر مطلق نیست. هر چه می خواهید باشید - قرمز، زرد، سیاه یا سفید. به آن «بازی تظاهر» می گویند. بیشتر کودکان تظاهر می کنند، اما وقتی بزرگ شدند به دنیای واقعی می پیوندند.

زندانی ها سال ها پیش پناه می بردند اما الان دانشگاه ها را اداره می کنند اما اساتید دانشگاه برخلاف پناهگاه ها دوره کارآموزی دارند که بیشتر کارت اتحادیه دانشگاهی است.

دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه فوردهام اعلام کرد که به اتفاق آرا به اتخاذ سیاست جدیدی در مورد نام و ضمایر ترجیحی دانشجویان برای جنسیت رأی داده است. این سیاست معلمان را موظف می کند که از نام و ضمایر "ترجیح" دانش آموز استفاده کنند. یادم می‌آید زمانی که دانشگاه‌ها به دانشجویی «آقا» یا «خانم» می‌گفتند، اما آن زمان بود که دایناسورها روی زمین راه می‌رفتند.

دانشگاه کانکتیکات، ایالت کالیفرنیا، لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیا، دیویس و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، در میان دیگران، خوابگاه های نژادپرستانه را برای نژادپرستان سیاه پوست فراهم می کنند. کمی صبر کن؛ من فکر می کردم که داشتن سیاست های نژادی غیرقانونی، غیراخلاقی و حداقل غیر حساس است. آیا این مدارس می خواهند نژادپرستان را به جامعه سوق دهند؟

البته این کار را انجام می دهند، زیرا همه چیز مربوط به نژاد است، و دستور کار جهانی گرایان برانگیختن اصطکاک و نفرت بین گروه ها و طبقات شهروندان - و حفظ مترقی ها در قدرت است.

حتی جنایتکاران شرور مانند کتی بودین، رادیکال سابق آب و هوای زیرزمینی، می توانند در دانشگاه های بزرگ موقعیت پیدا کنند. کتی 22 سال را به دلیل سرقت مسلحانه در زندان گذراند که منجر به قتل دو پلیس و یک نگهبان شد. با این حال، او "شهرت" خود را به عنوان استادیار معتبر در دانشکده مددکاری اجتماعی دانشگاه کلمبیا به دست آورد. ظاهراً دیک تریسی اشتباه می‌کرد: جنایت واقعاً جواب می‌دهد، برای مدت طولانی.

یاسر کازی امام آمریکایی [and] او استاد کالج رودز در ممفیس، تنسی بود و تدریس می کرد که مسیحیان در نظر خدا "کثیف" هستند. که در بار یک روزنامه گزارش داد که یاسر به دانش آموزان گفته است که "کشتن همجنس گرایان و سنگسار زناکاران بخشی از دین آنهاست." او اکنون به عنوان دانشمند دائمی در مرکز اسلامی شرقی پلانو در پلانو، تگزاس کار می کند.

طبق گزارش The College Fix، مجله دانشگاهی معتبر بررسی تنوع در ادبیات جوانان در فوریه مقاله ای منتشر کرد و ادعا کرد که کتاب های دکتر سوس نژادپرستانه است. نویسندگان مقاله کیتی ایشیزوکا از کتابخانه کودک آگاه و رامون استیونز، دانشجوی دکترا در دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو هستند. در مارس 2021، ناشر دکتر سوس، شش کتاب او را از انتشار خارج کرد. آنها را نژادپرست می دانستند.

فکر می کنم می دانم نژادپرست ها چه کسانی هستند.

بریتانی کوپر، استاد دانشگاه بلک راتگرز، که قبلاً ادعا می کرد عیسی "عجیب" است، به NPR گفت که مفهوم زمان متعلق به سفیدپوستان است. بر اساس گزارشی که توسط رفع کالجکوپر استدلال می کند که مفهوم سازی مدرن از زمان نژادپرستانه است. من معتقدم راتگرز و کوپر مشکل بزرگی دارند، اما آنها لیاقت یکدیگر را دارند.

به نظر می رسد اساتید سیاهپوست دانشگاه در حال بیان اظهاراتی هستند که تلاش می کنند ثابت کنند که از نظر بالینی دیوانه هستند یا حداقل احمق تایید شده هستند. در هر صورت، آنها مجبور نیستند در صد متری افراد زیر 21 سال باشند.

دکتر کریستین فیر استادی علیه ترامپ در دانشگاه جورج تاون است که از ترور و اخته کردن جمهوری خواهان سفیدپوست دفاع می کند! در طول جلسات استماع نامزدی برت کاوانا برای دیوان عالی، او در توییتی نوشت که اعضای سفیدپوست کمیته «مردان سفیدپوست حقوق بشری هستند که حق متکبرانه متجاوزان زنجیره‌ای را توجیه می‌کنند» و آن‌ها «مستحق مرگ بدبختی هستند در حالی که فمینیست‌ها می‌خندند در حالی که آخرین زندگی خود را می‌خندند. "نفس". فیر ادامه داد: پاداش: اخته کردن اجساد آنها و خوردن آنها به خوک ها؟ آره."

وای، فیر یک عیار واقعی است.

دانشگاه جورج تاون در پاسخ گفت که عبارات او ناقض سیاست های دانشگاه نیست. اما دانشگاه کاتولیک آنقدر در سمت چپ است که هیچ چیز نمی تواند سیاست های آن را مختل کند. خوب، مگر اینکه شما یک مسیحی تازه متولد شده باشید، که با جنس مخالف ازدواج کرده اید، که هشت فرزند را تربیت می کنید و همه اعضای مادام العمر انجمن ملی اسلحه هستند - با مجوزهای پنهان. با این حال، حتی دانشگاه جورج تاون نیز محدودیت‌های خود را دارد و فیر در نهایت "به مرخصی تحقیقاتی سپرده شد". این مرخصی تحقیقاتی "با حقوق" بود.

اسمش همینه کنترل آسیباما آسیب زیادی برای کنترل وجود داشت.

کارکنان ترسو دانشگاه و نصایح متولیان آنها، روسپی‌های حرفه‌ای رقت‌انگیزی هستند و خیرین بی‌دقت، بی‌اصول و بی‌فکری که این حماقت‌های پوچ را تأمین مالی کردند، در همین دسته هستند.

در صفحه توئیتر فیر، او خود را «محقق جنسیت آسیای جنوبی، فمینیست مقطعی، رسول پیت بول، پرستنده اسکاتلندی، نتییست، دشمن» معرفی کرد. عنوان توییتر او بیش از حد مبتذل است که در اینجا افشا شود.

در اینجا چند نکته رایگان برای Fair از طرف یک مؤمن مسیحی وجود دارد: بر اساس آموزش من در روانشناسی و درک متون مقدس و مشاوره خانواده، او باید یک مرد خوب، قوی، مسلح، سخت کوش پیدا کند و به نحوی او را متقاعد کند که با او ازدواج کند و بعد از یک ماه عسل در شکار خرس گریزلی در مونتانا، او آرام شد تا بچه‌هایی را که در خانه آموزش می‌دهد باردار شود و برای آنها و جعبه ناهار شوهرش کلوچه می‌پزد. این او را از تحریف افکار جوان و نابود کردن آنها برای زندگی محافظت می کند.

پس از بررسی دقیق، آنچه در مورد اساتید سیاه پوست اعمال می شود، در مورد اساتید سفید پوست نیز صدق می کند. در صورتی که کودک آزاری از دانش آموزان زیر 21 سال دور باشد باید مورد توجه قرار گیرد.

فمینیست لیلیان کارتر، دانشیار دانشگاه تاوسون، ادعا می‌کند که فرصت انجام یک پروژه مادام‌العمر را از دانش‌آموزان دریغ کرده است در حالی که آشکارا از سقط جنین و فرزندپروری برنامه‌ریزی شده حمایت می‌کند. او همچنین آنها را به خودارضایی تشویق می کند. پیشنهاد من را در پاراگراف قبل ببینید.

اعضای شورای دانشجویی دانشگاه ویسکانسین-مدیسون به شیوه سرو بستنی در محوطه دانشگاه اعتراض می کنند که اغلب حاوی ژلاتین گوشت گاو است. این ماده باعث می شود که این غذا برای اعضای ادیان و رژیم های غذایی خاص غیرقابل قبول باشد.

بدیهی است که دانشجویان به اندازه اساتید دانشگاه احمق هستند. اما پس از آن دانشجویان در صورت سرقت یا خرید کافی مقاله، پایان نامه و غیره برای گرفتن مدرکی که به سختی می توانند بخوانند، در نهایت استاد می شوند.

تصور می شود که هاروارد در صدر مدارس نخبگان پیچک آمریکا و یکی از گران ترین مدارس باشد. با این حال، اگر یکی از نوه ها یا نوه هایم در آنجا ثبت نام کند، بسیار ناامید خواهم شد. پس از بازنشستگی به دلیل کووید، دانشگاه فوق الذکر هفته سکس سالانه خود را در نوامبر پس از اوایل سال 2011 برگزار کرد. دانشجویان در معرض انواع انحرافات جنسی، از جمله BDSM، یک فعالیت جنسی شامل چنین اعمالی، مانند استفاده از فعالیت های فیزیکی قرار گرفتند. محدودیت ها، اعطای و کنار گذاشتن کنترل و ایجاد درد. اسارت شریک زندگی را با «طناب، دستبند یا محدودیت‌های دیگر» محدود می‌کند، در حالی که سادومازوخیسم به «لذتی است که شریک زندگی ممکن است از ایجاد درد (سادیسم) یا از دریافت درد (مازوخیسم)، فیزیکی یا عاطفی تجربه کند.

دانشگاه های دیگر اجازه چنین هفته های زشتی را می دهند و نمی خواهند کهنه و قدیمی در نظر گرفته شوند. من حدس می‌زنم که آنها این کار را به نام آموزش انجام می‌دهند، اما در واقع یک پرش مرگبار مانند پرش از روی یک سنگ است.

نه، عنوان من این مقاله اشتباه است. دانشگاه های سکولار جای خنده ندارند و یک کلاهبرداری مالی و دانشگاهی هستند که به عنوان یک تلاش آموزشی رژه می روند. این کودک آزاری است که نوجوانان کم عمق و غیر انتقادی را به دلیل ناآگاهی به چنین کارخانه هایی بفرستند و برای چنین مدارسی غیرمنصفانه است که از مالیات دهندگان یا والدین پول انتظار داشته باشند.

هرگز این همه دانش‌آموز پول زیادی برای دریافت اینقدر کم پرداخت نکرده‌اند که منجر به این همه بی‌کفایتی شده است.

اگر بالاخره از یکی از این به اصطلاح دانشگاه ها فارغ التحصیل شد و کمی وقار، بینش و نجابت را حفظ کرد، می تواند آواز بخواند. پر گلو, "بالاخره آزاد بلاخره آزاده سبحان الله تعالی من بالاخره آزادم."

لینک انتشار اصلی مقاله و مقالات بیشتر از Don Boys, Ph.D.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن