حوب ساند ساحل باقی می ماند بسته شده در حالی که مارتین کانتی ساعت پالم بیچ شهرستان تصمیم

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:47 AM EDT مارس 15 سال 2020مارتین کانتی — حوب ساند ساحل بسته با

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

مارتین کانتی — حوب ساند ساحل بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که حداقل چهار شنبه پس از شهرستان کمیسیون تصمیم گرفت در برابر باز کردن آن نزدیک به ساحل پالم بیچ شهرستان.

در حالی که کمیسیون مورد بحث این موضوع از آن گذشته هنوز هم بسته به ساحل پالم بیچ کانتی کمیسیون بود که بحث در مورد این موضوع از خود را در سواحل است.

مارتین کانتی قرار داده و این تصمیم را در انتظار نگه داشته تا آن روز شنبه جلسه کمیسیون.

بیشتر: با محدودیت تعداد پایین رفته است امکان باز کردن حوب ساند تا

کمیسیون گفت: آنها ناراحت بودند تصمیم گیری است که وابسته به یک رای پالم بیچ شهرستان — نگران این نکات دقیق وظریف می تواند از دست رفته در عمومی — و با امکان سواحل جنوب خواهد بود فقط برای راه رفتن و آفتاب گرفتن.

"بدون توجه به آنچه که ما می گویند مردم تفسیر خواهد که آن را به عنوان باز" کمیسر داگ اسمیت در روز جمعه گفت.

سواحل در شهرستان مارتین با تجربه جمعیت نزدیک شدن به تعطیلات اوج شماره هفته گذشته هنگامی که وجود دارد هیچ محدودیتی در دسترسی. مارتین شهرستان کلانتر دفتر گزارش افرادی که از آنجا که کلید. در این هفته حجم beachgoers است به طور قابل توجهی کاهش یافته است اگر چه آنها هنوز هم بالاتر از معمولی برای این زمان از سال است.

محلی عمومی-ایمنی مقامات آماده شد برای این کمیسیون برای باز کردن حوب ساند ساحل به ساکنان تنها به عنوان اوایل به عنوان در این آخر هفته. کلانتر ویلیام اسنایدر گفت: "او آماده بود برای به اجرا درآوردن تنها ساکنان سیاست و مشتری جزیره امنیت عمومی فرمانده باب Garlo گفت که او آماده بود برای تنظیم ترافیک و پارکینگ و.

اجرای اقامت محدودیت هزینه کلانتر, $13,000 در وقت اضافه در شنبه اسنایدر گفت.

رئیس کمیسیون هارولد جنکینز که نشان دهنده حوب ساند گفت: در حالی که او می خواست برای باز کردن آن را تا به حال به آمده در هماهنگی با پالم بیچ شهرستان به منظور جلوگیری از عمومی-ایمنی و بهداشت عمومی موضوع است.

یک آخر هفته در ماه مارس زمانی که حوب ساند ساحل باز بود و جنوب سواحل فلوریدا نمی شد, پل, جاده, به داخل و خارج از جزیره مشتری قفل شد.

جنکینز تاکید جمعه آن مهم است برای اطمینان از پالم بیچ شهرستان پتانسیل ساحل دهانه خواهد بود شل به اندازه کافی است که آن را "کاهش تقاضا" برای افرادی که به شمال آمده. Martin County سواحل در حال حاضر محدود به تنها ساکنان.

کمیسیون ممکن است رای به باز حوب ساند ساحل سهشنبه در جلسه به طور منظم قرار دادن آن به اثر چهار شنبه. توسط جمعه, شهرستان, مدیر, Taryn Kryzda گفت: قبل از کمبود غریق خواهد پر شود.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن