نه کاری که باید بلافاصله درباره استخر پیش ساخته انجام دهید

7. در انتها با پرکردن دور استخر و زیر پلهها با بتن، استخر آماده مرحله محوطهسازی میشود. استخری محوطهسازی شده ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

7. در انتها با پرکردن دور استخر و زیر پلهها با بتن، استخر آماده مرحله محوطهسازی میشود. استخری محوطهسازی شده با درختان نخل. تمامی رنگ های استخری که روی سایر استخر ها قابل اجرا است ، بر روی این نوع استخر نیز قابل اجرا می باشد. استخر پیش ساخته گرد اینتکس که در ابعاد ( قطر : 488 سانتی متر و ارتفاع : 122 سانتی متر ) تولید شده است ، از جمله استخر های پیش ساخته پر فروش این کمپانی می باشد که با کد intex 28322NP در سراسر دنیا به فروش می رسد ، این استخر پیش ساخته همانطور که از نام و تصویر محصول پیداست به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیتی معادل با 19156 لیتر دارد ، بدین ترتیب نیز می توان به حجم آب بسیار بالای آن پی برد ، به همین دلیل نیز شرکت اینتکس یک پمپ تصفیه کن آب قوی را در کنار محصول قرار داده است تا خریداران گرامی بتوانند پس از استفاده مداوم از استخر و با کثیف شدن و کدر شدن آب داخل آن بتوانند ، آب آلوده و کثیف شده استخر را بدون اینکه آن را تعویض کنند در کمترین زمان همان آب را تصفیه کرده و با صرفه جویی در وقت ، آب و هزینه استخری بسیار ایده آل را داشته باشند . Data was created ᠎by G SA​ Content Generator D᠎emoversion !

با توجه به سفارش مشتری، امکانات دیگر استخرهای پیش ساخته مانند سرسره آبی، روکش استخر، تخت آفتابی و بسیاری امکانات دیگر نیز پس از اجرای کامل انجام میشوند. استخرهای فایبرگلاس در کمتر از 3 هفته تولید، نصب و راهاندازی میشوند در صورتی که صفر تا صد استخرهای بتنی 6 الی 8 هفته زمان خواهد برد. بسیاری از مشتریان، در مورد نحوه نصب، راه اندازی، لوله کشی، تاسیسات و مزایا یا معایب این استخرها از ما سوال میپرسند. این استخرها از طریق کام و زبانههایی که روی آن تعبیه شده است به محفظه استخر متصل میشوند و یک قاب مربع، مستطیل یا دایرهای را شکل میدهند. که شما با در نظر گرفتن فضایی که قصد دارید از این استخرها استفاده کنید میتوانید مدل دلخواه را تهیه کنید. سعی شود که از اکیپ های متخصص در این امر استفاده نمایید . از نظر امکانات نیز شرکتهای اینتکس و بست وی این محصولات را با امکانات کامل همواره ارائه کردهاند و جزو گران ترین استخرهای پیش ساخته نیز به شمار خواهند رفت. به طور کلی استخرهای گروه صنعتی فارمینکار از ابعاد 2.5 در 4 تا ابعاد 4 در 8 تولید میشوند.

این نوع از استخرها علاوه بر قابلیت نصب سریع، مقاومت و عمر بسیار بالایى دارد. استخر فایبرگلاس نگهداری زیادی نمی خواهد؛ این استخرها کمتر از 30 دقیقه در هفته زمان براى نگهداري مي خواهند. در استخر های پیش ساخته برای مهار نمودن نیروی وارد شده از آب بر دیواره کاسه استخر، از سمت خارج استخر دور تا دور پایه هایی از جنس استیل یا آلومینیوم قرار داده می شود که سبب استحکام بیشتر استخر گردد. این استخر پیش ساخته دارای ابعاد کوچک است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که می توانند در بیش ترین محیط ها به استفاده از آن بپردازند. به گفته بویس و استرک و مایلز، این مسجد در اصل همان معبد ساسانی بوده که آذر آناهید-اردشیر (آتش آناهید-اردشیر) در آن قرار داشته و یزدگرد سوم (حک. 5. حال به سراغ مرحله بعد یعنی لوله کشی و برقکشی انتظار استخر میرویم. از سوی دیگر نیاز به قوطی کشی بوده و می بایست موقعیت دقیق استخر مشخص شود. یکی از مدرن ترین تکنولوژی های طراحى و ساخت استخر، استخرهاى فایبرگلاس است.

3. پس از مرحله گودبرداری به یکی از مهمترین مراحل نصب استخرهای فایبرگلاس یعنی مرحله کف سازی میرسیم. برخی از کمپانیها پس از گذر چند سال با برند سازی اعتبار زیادی را میان طرفداران خود به دست میآورند. ساختار این محصولات به گونهای است که بهراحتی میتوانید این دسته از محصولات را راه اندازی کرده و در هر زمان که نیاز نداشتید بتوانید آن را جمع کرده و کنار بگذارید. یکی از محدودیتهای استخر فایبرگلاس در کنار همه مزیتهایی که دارد محدود بودن ابعاد و طرحهای این استخرها است. این محصول که در فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد از رویه فایبرگلاسی و بدنه آلومینیومی ساخته شده است به همین دلیل نیز یکی از بهترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس می باشد به طوریکه با خیال راحت می توانید این محصول را حتی جایگزین استخر های پتنی ، سیمانی و چوبی بکنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن