از چه روش هایی می توانیم اقدام به کسب ویباکس کنیم؟

اگر به دنبال آن هستید که از بازی های دیجیتالی لذت ببرید، فورتنایت یک انتخاب بی نظیر است. این بازی هر فردی را د

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1400

اگر به دنبال آن هستید که از بازی های دیجیتالی لذت ببرید، فورتنایت یک انتخاب بی نظیر است. این بازی هر فردی را در هر رده سنی به خود جذب می کند چرا که رقابت ها و مراحل آن مختلف و هیجان انگیز است.

از موارد مهمی که به عنوان گیمر حرفه ای باید به آن دقت کنید، تعداد ویباکس های موجود در بازی است که در طول بازی بسیار پر استفاده می باشند و باید از روش های مختلفی تعداد ان را افزایش داد. پس با ما همراه باشید تا روش های کسب ویباکس در بازی فورتنایت را به شما معرفی کنیم.

همچنین اگر به دنبال کسی مزیت های بیشتر در خصوص استفاده از ویباکس هستید به این مقاله: بررسی نحوه عملکرد و مزایای استفاده از ویباکس فورتنایت که باید بدانید! مراجعه کنید.

ویباکس در بازی فورتنایت چه نقشی دارد؟

در بازی فورتنایت که یک بازی آنلاین است، عناصر مهمی وجود دارند که هر کدام دارای نقشی در این بازی اکشن می باشند. اهمیت ویباکس در فورتنایت زیاد است زیرا به گیمر اجازه می دهد که بازی را با آیتم های جدید پیش ببرد.

به طور ساده تر، ویباکس ارز یا یک واحد پولی مخصوص به فورتنایت است که تنها در این بازی قابل استفاده است. خرید های درون برنامه ای که توسط کمپانی اپیک گیمز برای این بازی طراحی شده است، از طریق پرداخت ویباکس انجام می گیرد.

ویباکس را می توان برای موارد متعددی خرج کرد که در قسمت بعدی نحوه استفاده از آن را بیان کرده ایم.

موارد استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت

وجود ارز در دنیای بازی ها همانند دنیای واقعی لذت بخش است و امکان استفاده از آیتم های جدید در بازی فورتنایت را به همراه دارد. به یاد داشته باشید که تمام آیتم ها و امکانات در همان ابتدا در اختیار گیمر قرار نمی گیرد و باید در طول بازی آن ها را خریداری نماید.

موارد استفاده ویباکس به صورت زیر می باشد:

  1. قوی تر کردن کاراکتر با خرید سلاح های موجود در فروشگاه بازی
  2. پوشیدن لباس های جنگی برای کاراکتر با پرداخت ویباکس
  3. خریداری ماموریت ها و چالش های بیشتر در بازی فورتنایت که سبب افزایش ویباکس نیز خواهد شد.
  4. بروزرسانی امکانات و تجهیزات بازی

با دانستن روش های زیر ویباکس بازی فورتنایت را افزایش دهید.

موارد استفاده از ویباکس، گیمر را مجاب می کند که از روش های مختلفی ویباکس را افزایش دهد به همین دلیل در این قسمت راه هایی که می توانید ویباکس به دست آورید را معرفی کرده ایم.

روش های رایگان کسب ویباکس

§       شرکت کردن در رقابت ها و پیروز شدن در آن ها

§       بالا رفتن لول و سطح بازی

§       وصل شدن به بازی حتی بدون بازی کردن و انجام رقابت ها

§       انجام ماموریت های قرار گرفته در بتل پس (البته باید در ابتدا تعدادی ویباکس را برای خریداری بتل پس پرداخت کنید.)

خرید ویباکس

 

در روش های رایگان تعداد ویباکس های دریافتی کم است و برای به دست آوردن ان ها باید وقت گذاشت. خرید ویباکس از طریق سایت هایی که ارز مخصوص بازی ها را می فروشند، یک روش راحت و سریع است که تعداد ویباکس دلخواه را در ازای پرداخت پول در اختیار شما قرار می دهد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن