آموزش تصویری ساخت اپل آیدی

اگر از محصولات اپل مانند آیفون ، آیپد یا حتما نیز استفاده می کنید ، ساخت اپل آیدی باید بدانید که برای استفاده

توسط ABTINNEWS در 7 شهریور 1399
اگر از محصولات اپل مانند آیفون ، آیپد یا حتما نیز استفاده می کنید ، ساخت اپل آیدی باید بدانید که برای استفاده کامل و روزمره از این دستگاه ها ، باید یک حساب اپل به نام Apple ID داشته باشید. هر کاربر برای استفاده از خدمات و به روزرسانی ها باید دارای یک Apple ID با ایمیل خود باشد. البته بر خلاف گوگل و مایکروسافت ، جایی که ایجاد یک حساب کاربری بسیار آسان است ، برای ایجاد یک حساب کاربری اپل باید روند بسیار پیچیده تری را پشت سر بگذاریم. آموزش ساخت اپل آیدی با Gsm-Soft را دنبال کنید.

ساخت یک Apple ID رایگان

نحوه ایجاد شناسه سیب برخلاف تصور رایج ، ساخت اپل آیدی در سراسر جهان رایگان است و لزوماً به هزینه ای نیاز ندارد. با این وجود ، به دلیل تحریم ها و محدودیت های اعمال شده توسط اپل بر روی ایران ، روند ساخت اپل آیدی برای کاربران ایرانی کمی دشوارتر شده است. اپل آیدی را برای سهولت استفاده خریداری کنید. اما همانطور که گفته شد ساخت Apple ID رایگان است و اگر شما همچنین می خواهید اپل آیدی را بخرید ، باید بدانید که هزینه پرداخت شده به عنوان دستمزد ساخت اپل آیدی توسط فروشنده در نظر گرفته می شود !!!. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید قبل از شروع یادگیری ساخت Apple ID یا خرید آن: شناسه اپل آماده فروش معتبر نیست و ممکن است در آینده مشکلاتی را برای شما و اطلاعات شما ایجاد کند. برای ایجاد اپل آیدی لزوماً به کارت ویزیت ، کارت هدیه یا ویزا نیازی ندارید و مراحل ساخت اپل آیدی کاملا رایگان است. راه های مختلفی برای ساختن Apple ID رایگان وجود دارد ، از جمله این موارد: ساخت اپل آیدی از طریق ویندوز و مک ، ساخت اپل آیدی با یک سایت ، ساخت اپل آیدی با تلفن و… شناسه های اپل که از طریق آموزش ساخت Apple ID ایجاد می شوند ، هیچ محدودیتی ندارند و با این آموزش می توانید به راحتی Apple ID خود را ایجاد کنید. همچنین اگر نمی خواهید خودتان را اذیت کنید ، می توانید با صرف حدود 30 تا 50 هزار تومان ، یک Apple ID دریافت کنید.

مراحل ساخت اپل آیدی رایگان

همانطور که گفته شد ، روش ها و آموزش های مختلفی برای تهیه رایگان Apple ID وجود دارد. آموزش ساخت Apple ID با iPhone ، PC ، iTunes ، استفاده از سایت و ... از جمله این روش ها است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد. البته به طور کلی روند ساخت اپل آیدی خیلی پیچیده نیست. همچنین در روشهای مختلف مراحل تولید عموماً مشابه بوده و تفاوت چندانی با هم ندارند. مقاله توصیه شده: قفل های RMM و KG State و هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید 1- آموزش ساخت اپل آیدی با کامپیوتر یک راه برای ساخت اپل آیدی از طریق کامپیوتر است که شامل دو روش است. یکی از طریق iTunes و دیگری از طریق یک سایت اختصاصی برای ساخت اپل آیدی ، که در ادامه به طور جداگانه توضیح خواهیم داد.

بیاموزید چگونه Apple ID را با iTunes بسازید

این روش یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین روش های ساخت Apple ID است. این کار با استفاده از یک کامپیوتر و برنامه iTuns انجام می شود. بیایید مراحل مشترک را برای ایجاد اپل آیدی از طریق iTunes طی کنیم. توجه: در این روش شما نیاز به اجرای یک برنامه تغییر IP (فیلتر شکن) دارید. 1) در مرحله اول ابتدا باید برنامه iTunes را از این لینک بارگیری کرده و سپس آن را روی سیستم عامل خود نصب کنید. 2) بعد از نصب برنامه را اجرا کنید. در صفحه اول نوار بالا ، روی Account و سپس ورود به سیستم کلیک کنید.

آموزش ساخت ID Apple iTunes

  3) پس از باز کردن جعبه ، روی Create new Apple ID کلیک کنید. آموزش ساخت اپل آیدی iTunes 4) در صفحه ای که باز می شود ، باید به ترتیب آدرس ایمیل ، رمز عبور ، تکرار گذرواژه و کشور را انتخاب کنید و روی آخرین بررسی کلیک کنید. توجه: برای ایجاد اپل آیدی ، به یک آدرس ایمیل نیاز دارید که ثبت نام Apple Apple دیگری نداشته باشد. توجه: رمز عبور باید ترکیبی از اعداد بزرگ و کوچک باشد. توجه: کشور مورد نظر خود را به ایالات متحده اختصاص دهید ، که این نیز پیش فرض برنامه است. پس از تکمیل اطلاعات ، روی ادامه کلیک کنید. 5) در صفحه بعد می خواهید اطلاعات دیگری که به ترتیب شرح داده شده باشد ، بخواهید. نام اول: نام خود را وارد کنید. نام خانوادگی: نام خانوادگی خود را بنویسید. -تولد: در این بخش تاریخ تولد خود را در سال میلادی میلادی وارد کنید. (برای تبدیل تاریخ تولد خود به AD ، می توانید از سایت های تبدیل تاریخ مانند Time استفاده کنید.) توجه: صحت تاریخ تولد شما خیلی مهم نیست و آنچه در اینجا مهم است یادآوری تاریخی است که شما وارد می کنید. -سوالات ایمنی: در این بخش از شما خواسته می شود تا سوالات امنیتی را برای خود تعیین کنید و به آنها پاسخ دهید تا در صورت لزوم بتوانید از آنها برای بازگرداندن حساب خود استفاده کنید. در این بخش در هر بخش یک سؤال را انتخاب می کنید و جواب زیر آن را می نویسید. (مانند بخش قبل ، صحت و نوع سؤال و پاسخ چندان مهم نیست و نکته اصلی این است که پاسخ هایی را که برای سؤالات تعیین می کنید به خاطر بسپارید.) محتوای پیشنهادی: 5 نرم افزار برتر دنیا برای بازیابی آیفون - در پایین صفحه یک گزینه وجود دارد که مربوط به ارسال اخبار اپل است که ترجیحاً باید آن را بردارید. پس از تکمیل کادرها ، روی ادامه کلیک کنید.

آموزش ساخت اپل آیدی iTunes

6) صفحه آخر حساس ترین بخش آموزش ساخت اپل آیدی است که شما باید اطلاعات اضافی دیگری را وارد کنید: -روش پرداخت: این قسمت مربوط به انتخاب روش پرداخت بانکی است که می توانید مانند تصویر روی None قرار دهید. آدرس قبض: در اینجا باید یک آدرس واقعی ایالات متحده وارد کنید. برای این مرحله می توانید از آدرس های زیر استفاده کرده و جای خالی را به ترتیب پر کنید. توجه: نیازی به پر کردن قسمت Apt.suite.bldg در اینجا نیست و باید آن را خالی بگذارید. آدرس ساخت Apple ID همچنین ، اگر نمی خواهید از این URL ها استفاده کنید و به URL های دیگری احتیاج ندارید ، می توانید از وب سایت های ایجاد هویت جعلی مانند fakeaddressgenerator استفاده کنید. 7) بعد از پر کردن صحیح همه جای خالی ها ، روی ادامه کلیک کنید. 8) در صفحه ای که باز می شود ، از شما می خواهد کدی را که برای ایمیل شما ارسال شده است وارد کنید. پس از وارد کردن کد ، پیامی نمایش داده می شود که نشان می دهد Apple ID شما موفق است. شناسه سیب شما با موفقیت ایجاد شد.   2- آموزش ساخت اپل آیدی از طریق سایت اگر نمی خواهید Apple ID را از طریق iTunes ایجاد کنید یا به دنبال راه دیگری هستید ، می توانید از طریق سایت Apple اقدام به ایجاد Apple ID خود کنید. این آموزش ساخت اپل آیدی همچنین به عنوان روش ساخت اپل آیدی 2018 شناخته می شود. مراحل آموزش Apple ID 2018 طبق آموزش ساخت Apple ID از طریق iTunes ، ابتدا باید از یک برنامه تغییر IP (فیلتر شکن) استفاده کنید و آدرس IP خود را ترجیحاً روی ایالات متحده تنظیم کنید. برای اطمینان از اینکه آدرس IP شما آمریکایی است ، می توانید از iplocation.net استفاده کنید. اکنون از طریق پیوند مقابل ، وارد صفحه مدیریت Apple ID شوید. بر روی ایجاد Apple ID خود در برگه بالای سایت کلیک کنید. در صفحه باز شده ، مانند روش قبلی ، باید برخی از اطلاعات خود را وارد کنید. مقاله توصیه شده: رفع مشکل عدم نمایش مخاطبین در تلگرام نام اول: نام خود را وارد کنید. نام خانوادگی: نام خانوادگی خود را بنویسید. -Country / Region: به طور پیش فرض روی ایالات متحده تنظیم شود. -تولد: در این بخش تاریخ تولد خود را در سال میلادی میلادی وارد کنید. -Name@example.com: ایمیل خود را به عنوان Apple ID خود وارد کنید. -Password: رمز عبور متشکل از اعداد و حروف و یک حرف بزرگ را برای خود انتخاب کنید. -Confirm Password: رمز ورود خود را دوباره وارد کنید.

شناسه ی اپل ایجاد کن

  -سوالات ایمنی: در این بخش از شما خواسته می شود تا سوالات امنیتی را برای خود تعیین کنید و به آنها پاسخ دهید تا در صورت لزوم بتوانید از آنها برای بازگرداندن حساب خود استفاده کنید. بنابراین ، شما در هر سه بخش یک سؤال را انتخاب می کنید و جواب زیر است. شما می نویسید (اطمینان حاصل کنید که جوابها را به خاطر دارید.) - در پایین صفحه ، سه گزینه اختیاری برای شما وجود دارد که ترجیحاً باید آن را بردارید. (مربوط به ارسال اخبار اپل و .. است) شناسه ی اپل ایجاد کن در آخر ، کادر captcha را تکمیل کرده و روی ادامه کلیک کنید. 5) پس از کلیک بر روی ادامه ، صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که می خواهید کد 6 رقمی را که برای ایمیل شما ارسال کرده است در جعبه ها وارد کنید. شناسه ی اپل ایجاد کن 6) پس از وارد کردن کد ، روی Verify کلیک کنید. Apple ID شما با موفقیت ایجاد شد توجه: پس از ایجاد اپل آیدی به این روش ، برای تکمیل اطلاعات خود ، باید آموزش ساخت اپل آیدی با iTunes را دوباره در اولین ورود خود به Apple ID در iTunes انجام دهید. 3- آموزش ساخت اپل آیدی با آیفون شناسه سیب را با iphone ایجاد کنید شناسه سیب را با آیفون ایجاد کنید روش کلی ساخت اپل آیدی از طریق آیفون همان دو روش قبلی است. آیفون ذکر شده در اینجا به معنای سیستم عامل IOS است. بنابراین ، این راه حل همچنین می تواند برای iPhone ، iPad ، iPad Touch استفاده شود.

مراحل ساخت Apple ID با iPhone:

ابتدا App Store را باز کنید. روی گزینه "ورود به سیستم" در پایین برنامه کلیک کنید. روی ایجاد جدید Apple ID کلیک کنید. مطابق مراحل 5 و 6 اپل آیدی ساخت با iTunes ، صفحات باز شده را دنبال کنید. اگر به طور صحیح مراحل را دنبال کنید ، Apple ID شما ایجاد شده است.
آخرین مطالب