UCLA در اخبار, مارس 13 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

پرنده زنگ تماس ممکن است کمک به کرگدن جلوگیری از شکارچیان | National Geographic

نتايج نشان می دهد که "کرگدن سیاه و سفید هستند قادر به استراق سمع در oxpecker زنگ تماس و با انجام این کار تشخیص نزدیک شدن انسان در قابل ملاحظه ای بیشتر فاصله می گوید:" دانیل Blumstein یک بوم شناس در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس که نبودم درگیر کاغذ در یک ایمیل ، Blumstein نیز مجذوب آنچه که او به نام "دوز-پاسخ" -- این واقعیت است که هر اضافی oxpecker در یک کرگدن افزایش فاصله که در آن تشخیص نزدیک شدن انسان است.

احساس scatterbrained? اینجا چرا | نیویورک تایمز

سوتی مانند وارد شدن به حمام با مادر در زمانی رخ می دهد که چندین عوامل استرس زا پارگی طبیعی مکانیسم حافظه و توجه می سازند. و این احساس وقتی قفسه سینه تان تنگ است و شما برخی از شما در حال تجربه مراحل اولیه Covid-19 — که استرس بیش از حد گفت: Emanuel Maidenberg بالینی استاد روانپزشکی و علوم رفتاری در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

سرایداران و غير بالينی بيمارستان کارگران احساس فراموش شده | Los Angeles Times

غير بالينی بيمارستان کارکنان "به احتمال زیاد چهره های مشابه به خطرات بالاتر به دیگران که هنوز هم به ارائه گزارش کار" گفت: استیون والاس استاد در بهداشت جامعه دانشکده علوم در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "تقریبا همه در یک بیمارستان می آید در تماس با کسی که بیمار تماس" والاس گفت: در یک ایمیل.

فیزیکی فاصله ممکن است در حالی که اینجا | KTTV-تلویزیون

"سقوط برای تلفن های موبایل مانند و به نظر می رسد قابل قبول اما ما می دانیم بیشتر در هفته های آینده. این رمان coronavirus و این بدان معناست که این یک ویروس جدید است. آن را به بشریت است. ما را دیده اند آن را قبل و ما هنوز در حال یادگیری زیادی در مورد آن و من فکر می کنم بیش از هفته آینده و ماه, ما به شما می دانم که بسیاری در مورد آن گفت:" [دانشگاه UCLA دکتر آنه] Rimoin.

امریکا بزرگ-شهر اجاره حباب می تواند پشت سر هم | NBC News

مسکن و بی خانمانی کارشناسان همچنان به استدلال می کنند بیش از این راه حل از ساختمان مسکن بیشتر به مبارزه با gentrification اما متوقف اقتصاد می تواند در نهایت در حال نهایی کردن نیروی. "اجاره سقوط خواهد کرد" گفت: David Shulman اقتصاددان ارشد با اندرسون هوا در UCLA. "اما درآمد در حال رفتن به رها کردن."

کالیفرنیا سریع-آهنگ های برنامه به خانه بی خانمان ساکنان | NBC News

"به عنوان یک انسانی موضوع و برای محافظت از اورژانس منابع ضروری است که ما همه چیز را ما می توانیم برای کمک به افراد بی خانمان پیدا ایمنی" گفت: همکاری نویسنده Randall کوهن, استادیار جامعه علوم سلامت در دانشگاه کالیفرنیا-لس آنجلس فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

اضافی و عدم قطعیت برای DACA دانش آموزان | موضوع متنوع در آموزش عالی

در بسیاری از coronavirus است "تشدید نابرابری اجتماعی و بی عدالتی و ایجاد سطح جدیدی از آسیب پذیری برای جوامع به حاشیه رانده شده" گفت: co-مدیر موسسه مهاجرت, جهانی شدن و آموزش و پرورش در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و دکتر رابرت Teranishi در ایمیل.... "برای ثبت نشده دانش آموزان – جمعیت با سطح بالایی از استرس و اضطراب وجود دارد و حتی بیشتر از عدم اطمینان در مورد خود و خانواده خود را."

UCLA UCSF به مطالعه coronavirus اثرات آن بر بارداری | سرویس خبری شهرستان

در عرض دو هفته از رفتن زندگی می کنند رجیستری دریافت کرده بود بیش از 400 بیمار ارجاع از سراسر کشور به گفته دکتر یلدا افشار متخصص زنان/متخصص زنان و زایمان در UCLA بهداشت و UCLA Biodesign همکار که با همکاری محقق اصلی این مطالعه است. (UCLA Johnese Spisso نیز به نقل از.)

در حال COVID-19 میزان مرگ و میر دقیق است ؟ | KPCC-FM "AirTalk"

"و آنچه من می بینم و آنچه ما در بر داشت در UCLA... مسائل وجود دارد در حال حاضر. یکی از تست گرفتن تعداد قابل اطمینان. و مسئله دوم ریاضی. چه در واقع شما با این شماره در پایان گفت: دانشگاه UCLA لوکاس Böttcher (approx. 4:25 علامت).

کوله بیت از آلودگی هوا باعث می شود COVID-19 مرگبارتر | قسمت

"این یک نشانه قوی است که آلودگی هوا در ارتباط با مرگ از COVID-19" گفت: Zuofeng ژانگ استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس بود که درگیر در دانشگاه هاروارد مطالعه است. بخشی از توضیح ژانگ گفت که هوا آلوده است مربوط به برخی از شرایط اساسی است که COVID-19 بیشتر کشنده است.

Coronavirus رو از شر دود. می توانید اتومبیل های الکتریکی انجام این کار به طور دائم ؟ | وال استریت ژورنال ستون

در جنوب کالیفرنیا سطح ذرات ماده کاهش یافته و 40 درصد بین 16 مارس و آوریل 6 با توجه به دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن