TCPalm ماهیگیری: گزارش نهایی آخر هفته برای snook برداشت; دلفین و اهمیت در حال گاز گرفتن

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:48 PM EDT 28 مه سال 2020فصل بارانی را آغاز کرده است که نباید موضوع

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

فصل بارانی را آغاز کرده است که نباید موضوع به این دلیل که ماهی در حال حاضر مرطوب مناسب است ؟ شده است وجود دارد یک مقدار خوبی از رعد و برق در این غرب به شرق در حال حرکت طوفان. چهارشنبه sportfishing قایق لنگر انداخت در دزدان دریایی یارو رفت و آمد مکرر و مارینا در زمان ضربه مستقیم بر روی آن آنتن هزینه صاحب هزاران دلار من مطمئن هستم.

Snook فصل برداشت بادها به یکشنبه شب. محبوب ماهی تمام خواهد شد انتشار در ساحل اقیانوس اطلس تا سپتامبر. 1.

دریایی, دلفین اقدام به پراکنده است اما برخی از کیفیت ماهی در حال گرفتار شدن زمانی که ماهیگیران تفننی می توانید آنها را پیدا کنید. گوشت گوسفند اهمیت ماهیگیری در 40-70 پا خیلی خوب است. استفاده طولانی رهبران برای بهترین نتایج.

Indian River County

دریایی: سروان. تری Wildey از آسان منشور از سروان مشعر رفت و آمد مکرر در Sebastian گفت صخره ماهیگیری عالی بوده. گوشت گوسفند رباینده حرا اهمیت, عق زدن هامور قرمز نوعی ماهی دریاهای گرمسیر و amberjacks همه ممکن است جلب. دلفین می تواند گرفتار شود من 120-160 فوت آب است.

بیشتر: Treasure Coast انجمن سازندگان حرکت ماهیگیری مسابقات از روز یادبود ژوئیه 10-11

Inshore: Chris اسقف جونو, ساحل, گیر افتاد چند اسلات اندازه snook پنج شنبه در حالی که ماهیگیری سباستین ورودی شمالی اسکله با استفاده از Yo-Zuri حرف شمع. Snook ماهیگیران تفننی نیاز به یاد داشته باشید این فصل بسته به برداشت محصول ابتدا در 12:01 a. m. دوشنبه صبح. ماهی قزل آلا snook و جک می تواند در ، topwater شمع و نرم طرفه دستگاه در هند رودخانه مرداب در نزدیکی ساحل Vero.

آب شیرین: باس ماهیگیری بوده است بسیار خوب برای ماهیگیران تفننی با استفاده از paddlecraft در Headwaters دریاچه. قایقهای موتوری از سطح شیب دار باید باز خیلی زود اما هیچ تاریخ اعلام شده است هنوز رتبهدهی نشده است. آبی سرو دریاچه ماهیگیری ثابت است برای 3-5 پوند باس.

شهرستان سنت لوسی

دریایی: سروان. تریس Colket از آخرین انبه منشور خارج از شهرستان فورت پیرس مارینا گفت: دلفین ماهیگیری خوب بود تا زمانی که یک ماهی گیر می توانید پیدا کردن جایی که آنها هستند. چهار شنبه, وجود آب در بین ساندویچ ضعیف آب در حدود 165 فوت عمق. چرخش ترجمه این منینگ خانواده آرکانزاس فرود آمد چند خوب دلفین از جمله 41 و 24 ساله. گوشت گوسفند اهمیت ماهیگیری بوده است بسیار خوب بیش از حد.

بیشتر: Coronavirus فورت پیرس: قهرمانی ملی kingfish مسابقات موکول - دوباره

Inshore: ماهیگیران تفننی مشتاقانه هدف قرار دادن snook در اطراف پل در تبدیل حوضه و در سرریزها که در حال اجرا هستند سخت پس از باران های سنگین گذشته چند روز. استفاده از تالار های اره مانند نور jigs برای رسیدن به پایین که در آن snook در حال حلق آویز کردن. قزل آلا شده است ثابت در حرا جزیره امتیاز. استفاده از live pilchards یا کوچک ، topwater شمع.

مارتین کانتی

دریایی: سروان ، Rocky Carbia از صفری من, پارتی, قایق دزدان دریایی یارو رفت و آمد مکرر گفت: گوشت گوسفند اهمیت ماهیگیری این هفته عالی بوده. او ماهیگیران تفننی ماهیگیری در حدود 70 فوت آب شده اند ابتلا به 10-14 pounders استفاده طولانی 20-پا fluorocarbon رهبران. دلفین جلب ثابت هستند, بیش از حد, اگر رنگ سمت راست آب می شود واقع شده است. برخی از blackfin تن ماهی مخلوط شده در آن زمان لبه های بیش از حد.

Inshore: کنراد قاتل و دوستان لذت می برد یک زن و شوهر از snook جلب در حالی که ماهیگیری در بالا می رسد و از جنوب چنگال از سنت لوسی رودخانه. قاتل با استفاده از DOA کال paddletail jigs جدید پنی رنگ مورد علاقه سروان. کارل است از Fintastic منشور. این گروه در کایاک ماهیگیری از Hosford پارک و یک 31-اینچ مشترک snook و swordspine snook.

دریاچه اوکیچوبی

فصل بارانی را آغاز کرده است و سطح این دریاچه در حال حاضر در راه خود را به عقب به سمت بالا دوباره. جمعه سطح ذکر شده بود به عنوان 11.36, پا, پر 2.5 اینچ و بالاتر در همان زمان 10 روز پیش. که بسیار برای یک 730 کیلومتر مربع دریاچه. ماهیگیری باس خواهد بود و بهترین جایی است که آب در حال حرکت است اما نه لزوما در نزدیکی سرریزها و یا S-65E. ماهی وحشی shiners یا کرم ها در نزدیکی پایین برای بهترین گزش. شده است وجود دارد ماهیگیری خوب برای bluegills هم در 3-4 فوت آب است.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن