'آنها در اینجا به ماندن': قرمز, Agama lizard جمعیت همچنان رو به افزایش با هیچ پایانی در چشم

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:45 AM EDT 26 مه سال 2020افریقایی, مو قرمز, Agamas سخت به دست.م

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

افریقایی, مو قرمز, Agamas سخت به دست.

مرد مارمولک را روشن و سر نارنجی, آبی تیره, بدن, رنگارنگ دم و می تواند به رشد یک پا بلند. زنان نمی کاملا به عنوان رنگارنگ هر چند آنها برخی از نقاط روشن و به اشتراک گذاری همان خیره کننده قد و قامت.

اگر شما دیده می شود نیست یکی هنوز, شما قطعا خواهد شد.

گونه های مهاجم گسترش در سراسر ساحل گنجینه و آنجا شمال Duval County, افزایش جمعیت آن در نرخ بی سابقه ای در چند سال گذشته است.

کارشناسان اعتباری به Agama تصاحب به سه دلیل اصلی:

  • سازگار گرم و مرطوب آب و هوا
  • سریع چرخه تولید مثل
  • هیچ شکارچیان طبیعی و مارمولک نمی توان کشته سنتی سموم یا مواد دافع حشرات

"رنگین کمان, مارمولک" را به عنوان آن را معمولا به عنوان شناخته شده است به احتمال زیاد هرگز ریشه کن کن گفت Gioeli یک عامل گسترش در دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و علوم کشاورزی در شهرستان سنت لوسی.

"مردم نوع در از دست دادن در حال حاضر," او گفت:. "از آنچه که تحقیقات نشان می دهد ... آنها در اینجا به ماندن است."

قرمز, Agama تهاجم

بومی آفریقا, مو قرمز, Agama برای اولین بار عرضه در جنوب فلوریدا از طریق تجارت حیوان خانگی در سال 1976 Gioeli گفت. یکی یا بیشتر از مارمولک به احتمال زیاد یا فرار و یا آزاد شدند و یا هر دو.

در Treasure Coast, استوارت بود اولیه locale برای بسیاری از سال پس از مهاجم اول اندیش در سال 2003 او اضافه شده است.

"من فکر می کنم آنچه اتفاق افتاده است سنت لوسی ورودی یک مانع برای آنها" Gioeli این باورند. "کاملا در حالی که آنها در آنجا ماند در شهرستان مارتین منطقه است. آن نیست تا زمانی که آخرین بار هفت سال یا بیشتر است که آنها از آن ساخته شده بیش از روزولت پل به جنسن بیچ و در نهایت به فورت پیرس و ساحل Vero."

Agama مارمولک به طور معمول تولید مثل در طول فصل مرطوب اما قادر به انجام این کار در طول سال در یک محیط سازگار بارش — یک چیز فلوریدا ندارد عرضه کمی.

زمانی که جاش Grau اول نقل مکان کرد به مارتین شهرستان در سال 2014 او را به دیدن یک یا دو رنگین کمان مارمولک حلق آویز در اطراف ملک خود را, او گفت:. در حال حاضر آنها در همه جا.

"خانه من است و تن – شاید 20 یا 30 هر روز" گفت: Grau, بنیانگذار غیر انتفاعی پایان غیر بومی مخرب گونه یا ENNDS مستقر در جنسن بیچ.

ENNDS استفاده می شود به طور منظم انجام سازمان یافته شکار را به تصرف و euthanize مو قرمز Agamas. اما نبود ساخت یک دندانه.

"شما می توانید صرف مقدار زیادی از زمان ابتلا به یک" Grau گفت. "ما یافت نشد راه کنترل (برای از بین بردن آنها) که واقعا ارزش زمان است."

فلوریدا ماهی و حفاظت از حیات وحش کمیسیون و نه هیچ سازمان دیگری نیست آهنگ مارمولک جمعیت آمار. اطلاعات سخت بود به آسانی در دسترس است.

صاحب خانه کابوس ؟

قرمز, Agama شناخته نمی شود تهاجمی و یا مخرب به اموال Gioeli گفت. مارمولک است سمی و حمل می کند بیماری ها; این در واقع ممکن است مفید باشد به مالکان پس از آن می خورد بومی حشرات.

داشتن طولانی رنگارنگ موجود در اموال خود را بیشتر از یک شوک ارزش بیش از یک مزاحم او اضافه شده است.

"مردم ممکن است به عقب گرفته شده زمانی که آنها را ببینید بالا رفتن از دیوار اما آنها در حال رفتن به نیش می زنند و یا پاره کردن پنجره نمایش" Gioeli گفت.

شماره 1 شکایت: مدفوع. مدفوع بزرگ گفت: Grau که اضافه شده او حدود دو تماس یک هفته از مالکان به دنبال مشاوره.

انسانی euthanizing گونه های مهاجم است که در واقع تنها راه حل برای جلوگیری از جمعیت هر چند Gioeli گفت: آن را به یک مقدار زیادی از زمان و صبر به طعمه و گرفتن مارمولک.

تیراندازی آن را با گلوله اسلحه و طعمه مارمولک به دام انداختن ساز و معمولا صاحب خانه است بهترین شرط بندی Grau اضافه شده است.

ساکنان می توانند گزارش رؤیت مارمولک به FWC را به گونه های عجیب و غریب تدریس خصوصی در 888-483-4681.

هر چند نه دقیق جمعیت برآورد اولیه تشخیص و توزیع نقشه برداری سیستم دارای یک پایگاه داده آنلاین به آن مکان می توانید گزارش رؤیت غیر از گونه های بومی به.

می خواهید بیشتر ؟ اتمام کل "از Catie" مجموعه

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن