TCPalm پشتیبانی فنی: MOV فایل نیست بازی ؟ زمان به استفاده از رسانه های مختلف پخش

ایال Goldshmid ویژه به TCPalmانتشار: 10:00 AM EDT مه 6 2020س: در زیر لباس خود را در 12 آوریل سال 2020 ستون که

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

س: در زیر لباس خود را در 12 آوریل سال 2020 ستون که در آن از من خواسته چگونه به بازی بازی های MOV فایل ها بر روی یک دی وی دی بر روی کامپیوتر من نصب VLC Player برنامه شما توصیه می شود اما آن را قادر به باز کردن فایل های. من هم نصب نشد نرم افزار QuickTime Player در پیشنهاد شما به من در بر داشت بسیاری از هشدار آنلاین بیان کرد که انجام این کار ممکن است باز من سیستم های مختلف آسیب پذیری های پس از آن است که دیگر توسط اپل پشتیبانی می کند. با توجه به این من چیست مراحل بعدی? اگر از من بپرسید دوست من برای قرار دادن فایل های MOV بر روی یک فلش درایو (به جای یک دی وی دی است که چگونه من آن را دریافت کرد) آیا شما فکر می کنم که ممکن است کار می کند ؟ یا آنچه در مورد درخواست خود را به تبدیل فایل های MOV به فایل های MP4 و قرار دادن آنها را بر روی یک فلش درایو ؟

—Karl S. استوارت

یک: شما در گفت درست است که اپل متوقف حمایت از این نرم افزار QuickTime, نرم افزار برای ویندوز در سال 2016. آن است که هنوز کاملا کاربردی و پشتیبانی برای تمام محصولات اپل باید آن اشاره کرد.

و شما به حق به خطا در کنار احتیاط قبل از نصب نرم افزار QuickTime. به عنوان با استفاده از هر منسوخ شده برنامه بر روی هر نوع دستگاه نه فقط QuickTime بر روی یک کامپیوتر همیشه وجود دارد یک پتانسیل تهدید می آید که با استفاده از پشتیبانی محصول.

بنابراین با توجه به این که این فایل کار نمی کند در VLC Player و سپس گزینه بعدی خواهد بود به استفاده از رسانه های مختلف پخش فایل. این بار سعی کنید CnX (در دسترس به صورت رایگان در فروشگاه مایکروسافت در این آدرس: https://www.cnxplayer.com/. مانند VLC Player این است که جامع بازیکن است که اجازه می دهد تا برای پخش بسیاری از فرمت های فایل — معمولا آن را پر می کند در هر شکاف VLC در پشت برگ.

احتمال دیگر این است که استفاده از ویندوز مدیا پلیر که باید از پیش نصب شده بر روی کامپیوتر شما. در حالی که این ممکن است به بازی فایل در ابتدا شما باید قادر به آن بازی پس از نصب یک کدک خاص به بازیکن.

کدک (کوتاه برای رمز گذار-رمزگشاها) هستند که فرآیندهای استخراج و فشرده سازی فایل داده ها در برنامه های رسانه ها به طوری که مقدار دیتای مصرف شده توسط فایل های بزرگ می شود کاهش می یابد در طول پخش. آنها اساسا فرم ستون فقرات جریان های صوتی و تصویری بر روی وب حصول اطمینان از صفحات وب را دریافت نمی گرفتار کردن با فایل بارهای در حین پخش و آنها نیز با کمک تصویر و صدا با کیفیت و فایل دسترسی برای تعداد بی شماری از رسانه های بازیکنان در سراسر هیئت مدیره در میان کارهای دیگر.

از آنجا که عمده ترین رسانه های بازیکنان ساخته شده به کار تنها با تعداد انگشت شماری از انواع فایل ها آنها را از قبل لود شده با تمام کدک های موجود در آنها. بلکه اگر شما نمی تواند بازی کند و یک نوع فایل خاص در یک دستگاه پخش رسانه ای و سپس شما نیاز به نصب codec به یک دستگاه پخش رسانه ای به ساختن برنامه های سازگار با این نوع فایل.

خوشبختانه کدک ها معمولا آسان برای پیدا کردن, دانلود رایگان و ساده برای نصب.

در این مورد به بازی MOV فایل ها در ویندوز مدیا پلیر (WMP) شما نیاز به نصب 3ivx, MPEG-4 codec که ایجاد شده است به طور خاص به اجازه WMP بازی ویدئویی و فایل های MP4 در آن است. (توجه داشته باشید: MOV و MP4 فایل ها در اصل همان نوع فایل; MOVs صرفا اپل-نسخه های خاصی از MP4s.) آن را می توان به دست آمده به صورت رایگان در آدرس زیر: https://www.free-codecs.com/download/3ivx.htm

اگر MOV هنوز هم نمی خواهد بازی پس از آن شانس هستند این فایل و یا دی وی دی ایجاد شده است با نوعی از حفاظت از کپی رایت در آن است که جلوگیری از فایل های روی آن را از در حال اجرا بر روی یک کامپیوتر. در این صورت پس از آن درخواست خود را به حرکت آن را به یک درایو USB و یا بازی آن را از طریق ابزار های مختلف باید حل و فصل این موضوع.

Untangling وب

nike.com/ntc-app

به دنبال یک راه برای فعال ماندن بدون نیاز به ترک همینطور نوه ها از خانه ؟ سپس یک نقطه به بازدید از این صفحه فراهم می کند که این خانه مجازی برای نایک Training Club (a.k.یک. NTC). پس از نصب و راه اندازی (هر دو پایه و حق بیمه نسخه در زمان نوشتن این مقاله) تعاملی نرم افزار "رایگان فراهم می کند تمرینات برای همه چیز از وزن بدن-تنها جلسات نیرو کلاس های یوگا و هدفمند برنامه های آموزشی و full-تجهیزات صفحه اصلی تمرینات برای تمام سطوح تناسب اندام." همچنین در دست دارد و روزانه چند هفته تمرین روال و برنامه ها به دنبال یک bevvy از اطلاعات تغذیه ای برای برنامه ریزی وعده های غذایی و سلامتی راهنمایی و کمک.

تماس با ایال Goldshmid در egoldshmid@yahoo.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب