Shasta County "دوست دارم" برای تست بیشتر برای COVID-19 — اما منابع وجود ندارد

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 27, 2020به عنوان coronavirus موارد همچنان

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

به عنوان coronavirus موارد همچنان به صعود Shasta County پاسخ توسط سه برابر آن تست میزان در دو هفته گذشته. اما آن را هنوز هم می تواند نزدیک به یک هفته برای کسانی که بدون علائم به دریافت وقت ملاقات در شهرستان بزرگترین عمومی تست سایت.

شهرستان مقامات بهداشتی عامل نزدیک به تست ظرفیت و "دوست دارم که بیشتر در دسترس بودن" اما دولت ندارد و منابع برای اضافه کردن که در دسترس گفت: Kerri Schuette ، سخنگوی Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

شهرستان بزرگ ترین سایت تست در شستا دانشکده راه اندازی شد و در اواخر ماه آوریل با اعلام این تست حدود 125 نفر در هر روز هفته و گسترش به 500 اگر مورد نیاز است. در حال حاضر پس از دو هفته کشش که در آن موارد دو برابر از 48 تا 96, سایت باقی مانده تست 125 یک روز با یکی از چهار بالقوه تست "خطوط" در عمل است. در ضمن زمان انتظار برای ملاقات کشیده اند و برای نزدیک به یک هفته ،

"ما خواسته اند برای دریافت یکی دیگر از 'خط' افزود: Schuette گفت: "اما ما نه تنها شهرستان است که باید بیشتر در دسترس قرار ملاقات و دولت ندارد ظرفیت برای اضافه کردن بیشتر در حال حاضر."

Schuette گفت: شستا دانشگاه, سایت گزارش می دهد که در آن طول می کشد سه تا چهار روز به طور متوسط برای دریافت نتایج آزمون. ساکنان نیز قادر به تست شده در سایت در تعطیلات آخر هفته.

Schuette گفت: بسیاری از استان ها باید منافع مشترک خود را در گرفتن تست بیشتر به طور منظم در کنفرانس تلفنی با ایالت تست نیروی کار اما که آنها نمی باید از این منابع برای اضافه کردن تست خطوط.

Schuette همچنین گفت: نیروی کار باعث می شود تصمیم گیری در مورد آنچه روز تست در دسترس است.

کروناویروس در کالیفرنیا: دو COVID-19 موارد در Shasta County, اما تعداد اسلاید به 97

رکورد افکن رسیده به تست نیروی کار به بپرسید که چرا آن را ندارد منابع و سوالات دیگر اما این گروه تا به حال در عین حال برای پاسخ به انتشار است.

به طور کلی تعداد کل آزمایش های انجام شده در میان ساکنان شهرستان رفته و از حدود 1000 در هفته حدود 13 ژوئن به حدود 3000 یک هفته از روز شنبه. با توجه به تخمین های ارائه شده توسط HHSA حدود 900 تست یک هفته ارائه شده از طریق استفاده عمومی با خصوصی labs انجام دیگران است.

در اینجا یک شکست در مورد چگونه بسیاری از آزمون ها در حال وقوع در هر مکان سایت اگر چه Schuette گفت که این اعداد می تواند متفاوت باشد.

  • شاستا دانشگاه, سایت مورد 625 یک هفته
  • Shasta County سلامت عمومی آزمایشگاه حدود 200 یک هفته (و نه از جمله آزمون اجرا در سایت برای ساکنان سایر استان ها)
  • عزت بهداشت و درمان/بهداشت عمومی موبایل تست حدود 50 هفته
  • Intermountain تست حدود 25 در هر هفته

همانطور که از پنج شنبه در مجموع 11,227 آزمون انجام شده است در میان ساکنان شهرستان اما این بدان معنا نیست که 11,227 افراد آزمایش شده اند. Schuette گفت: برخی از مردم در حال آزمایش بیش از یک بار و قادر به ارائه تعداد کل ساکنان تست شده است.

"برای مثال در جایی که من کار می کنند توصیه می شود که ما مورد آزمایش قرار هر 14 روز به اطمینان حاصل شود ما هنوز منفی" Schuette گفت. "این مهم است که مردم بدانند وضعیت خود را."

کسانی که به دنبال گرفتن تست شده برای coronavirus می توانید دسترسی دولت نقشه از سایت های آنلاین در covid19.ca.gov/testing-and-treatment.

کروناویروس در کالیفرنیا: Lassen, زندان, چهره COVID-19 شیوع سرزنش منبع در سن کوئنتین نقل و انتقالات

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن