کابوی ها و نسکار: Cottonwood زن تبدیل احساسات خود به عاشقانه نوشتن حرفه ای

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 29, 2020پاملا Britton-بائر منافع قطع

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

پاملا Britton-بائر منافع قطع گسترده ای باریک.

او رزومه شامل اندرسون ولی آمریکا (2009 تا 2011) و ستون نویس American Quarter Horse Journal. او همچنین فعال در شمال کشور بازار مال فروشان و سوارکاری محافل.

اما کاتن ساکن است که احتمالا بهترین و شناخته شده در خارج از شمال کشور توسط قلم او نام پاملا Britton, نویسنده 43 رمان عاشقانه است که از ویژگی های قوی نقش اول زن کاوبوی که نشان می دهد تا در لحظه مناسب و اسب و سگ.

همیشه اسب و سگ.

Britton-بائر سبک زندگی شبیه به کسانی که سخت به دست آورد برخی از قهرمانان. او زندگی در یک مزرعه با شوهرش از 20 سال مایکل, دختر Codi, 19, شش اسب و گاو مینیاتوری خر و سگ با توله سگ و "یک میلیون انبار cats," او گفت:. این یک زندگی است که کاملا متفاوت از یکی که در آن او بزرگ شده.

متولد در اواسط دهه 1960 در لس آنجلس Britton-بائر نقل مکان کرد و به سن خوزه در جوانان خود را. "من یک دختر شهر اما یک اسبی دختر بچه," او گفت:.

او در 20s خود را زمانی که او ایده به یک نویسنده رمان. "من خواندن یک کتاب یک رمان عاشقانه و فکر می کنم" من می تواند انجام دهد بهتر,'," او گفت:.

او می گذراند او اولین کتاب من "سقوط فرشته" در یک کافی شاپ در اطراف این زمان او ملاقات منطقه خلیج گاو سوار مایکل بائر. "هر کس به او غم و اندوه بسیار که او دوستیابی (یک عاشقانه نویسنده)," او گفت:.

زن و شوهر, ازدواج و نقل مکان به کاتن وود در سال 2000 همان سال من "سقوط فرشته" ضربه قفسه کتاب. "من می خواستم یک ملک که در آن من می توانم نگه داشتن اسب من," او گفت:. "هیچ راهی وجود دارد من می توانم استطاعت که در منطقه خلیج است."

بیشتر کتاب می پردازد به دنبال Britton-بائر تبدیل به یکی از جوانترین نویسندگان موفق در نوع خود در کتاب کنوانسیون. "عاشقانه ترین نویسندگان در 30s خود را (و یا بالاتر)," او گفت:.

دهه اول او کار نوشتن Britton-بائر در رمان برجسته مسابقه تم. "من اولین نویسنده داستان مارک توسط نسکار," او گفت:.

پس از نه سال از تورهای, کتاب خریدهای و تبلیغات Britton-بائر گفت که او تا به حال به اندازه کافی از زندگی در جاده ها بدون خانواده اش. او به خانه رفت به کاتن و تصمیم به نوشتن به طور انحصاری برای عاشقانه ناشر Harlequin شرکت. "من شروع به نوشتن رشد و دختر بچه, اسب, داستان," او گفت:.

نه کلاسیک damsels in distress او شخصیت لازم نیست به آنها را ذخیره کنید Britton-بائر گفت. "بسیاری از قهرمانان در حال پایین بر روی شانس خود را, (کسی) کشیدن خودش به خود خندیدن. او فقط اتفاق می افتد به دیدار حق مرد در طول راه. (برخی از) شروع کمی ضعیف است اما در پایان کتاب آنها را حل مشکلات خود را دارند."

در حالی که ثانویه به قهرمان تکامل تقریبا همه Britton-بائر پیشرو مردان کابوی ها یا رانندگان ماشین مسابقه یا نظامی هستیم. "من مانند کلاسیک, قهرمان, مرد, مرد," او گفت:.

مطالب بیشتر:

  • در اینجا سایه دوست گیاهان است که به خوبی در شمال کشور گرما
  • نویسنده می گوید داستان از شخصیت های رنگارنگ با Siskiyou County به عنوان پس زمینه

گذشته توطئه های تاری کمی پس از نوشتن 43 کتاب بیش از دو دهه Britton-بائر گفت. "اگر من انتخاب کنید تا یکی از کتابهای آن را مانند خواندن آن دوباره. من فقط به یاد داشته باشید نوشتن آن است."

او کاری از انتخاب است که هنوز هم در یک کافی شاپ, او گفت:. "من به معنای واقعی کلمه نوشته شده است ده ها تن از کتاب بر روی نیمکت در باقلا در کاتن وود."

Britton-بائر بود چنین ثابت در لوبیا هنگامی که آن را بازسازی صاحبان نام او را به می گویند آنها خلاص شدن از نیمکت خود را. "من گفت:," من آن را می خواهم.'"

در حال حاضر Britton-بائر آماده است به دیگری را امتحان کنید ژانر: بزرگسالان جوان رمان. او کم حرف در مورد اولین کار در حال حاضر در حال پیشرفت است اما گفت: "این مانند هر چیز دیگری که در خارج وجود دارد. من آماده برای تغییر است."

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن