Shasta County ورزشکاران باید صبر کنید در حالی که رقیب CIF شمالی بخش مدارس آموزش هستند. اینجا چرا

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:00 PM EDT مه 30 سال 2020به عنوان ورزشکاران از Shasta County نشسته اند

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

به عنوان ورزشکاران از Shasta County نشسته اند بیکار رقیب مدارس از CIF شمالی بخش را آغاز کرده اند offseason برنامه های آموزشی.

ساتر, Gridley و Wheatland مدارس باید همه شروع سازماندهی شیوه و مطبوع و در حالی که شستا مدارس شهرستان هستند آموزش به دلیل محدودیت هایی که در محل باقی می ماند برای محدود کردن گسترش coronavirus.

هیچ جدول زمانی تعیین شده است در زمانی که مدارس محلی می توانید شروع به تمرین و نه باید این دستورالعمل خواهد بود که در محل پس از کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش به پایان می آید با توجه به Shasta County بهداشت عمومی افسر دکتر کارن Ramstrom.

"چرا یک مقام بهداشتی اجازه می دهد تا خود شهرستان برای باز کردن اما شهرستان های دیگر نیست؟" غرب دره مربی تیم فوتبال گرگ Grandell پرسید.

CIF شمالی بخش کمیسر الیزابت کایل گفت: مدیران مدارس با تعیین محلی مقامات بهداشت و دولت دستورالعمل "هنگامی که آن را بی خطر است به دانش آموزان اجازه می دهد برای بازگشت به مشارکت."

"تا زمانی که مدارس به دنبال دستورالعمل برای بهار و تابستان مشارکت وجود دارد بدون نقض" کایل گفت. "مدارس باید همیشه آغاز شده و اجرای برنامه های متفاوت برای دیدار با الزامات و نیازهای خاص خود را در جوامع بنابراین این متفاوت است به عنوان طولانی به عنوان آنها را اجرا برنامه های خود را در چارچوب قوانین و دستورالعمل های دولت و بخش شمالی CIF است."

کایل اظهارات اکو نظرات قبلی او ساخته شده در مارس 19 طول COVID-19 مشورتی.

"این احتمال وجود دارد که همه دانشجویان باز نخواهد گشت و قادر به حفظ فعالیت های ورزشی در همان زمان در تمام مدارس" او در آن زمان گفت. "احتمال وجود خواهد داشت یک تنوع در چه فعالیت های مجاز به بازی برگزار شد و توسط فردی محلی مدارس."

غرب دره دبیرستان فوتبال برنامه نقل مکان کرد و به Butte, مشاهده لیگ در سال 2020 خواهد شد و در صورت ساتر Wheatland و Gridley اگر در فصل پاییز.

منطقه دیگر تیم ها مانند شرکت در حال برنامه ریزی برای بازی Gridley در سپتامبر. 25. Foothill برنامه ریزی شده است به بازی ساتر در سپتامبر. 18 U-دبستان برنامه ریزی شده است به بازی Wheatland در دو Sept. 4 یا سپتامبر. 11 با توجه به MaxPreps.com.

ساتر و Wheatland شروع تمرین به دلیل محدودیت برداشته شد توسط ساتر شهرستان و شهرستان یوبا سیتی بهداشت عمومی افسر دکتر Phuong Luu.

Luu منتشر شد دستورالعمل در سه شنبه اجازه می دهد دبیرستان های ورزشی و فعالیت های تفریحی به بازگشت.

خود مجموعه ای از قوانین اجتماعی شامل فاصله بین ورزشکاران و مربیان است. این دستورالعمل همچنین شامل محدود کردن تمرین گروه به 5 تا 10 نفر و نیاز به بهداشت از تمام تجهیزات ورزشی.

بیشتر: چه خواهد شد, ورزش در نگاه ردینگ که coronavirus به پایان می رسد ؟

ساتر دبیرستان مدیر ورزشی ریک Giovannoni گفت: از طریق ایمیل است که تیم او باید شروع به عمل و پیروی از دستورالعمل آموزش به عنوان آموزش Luu.

"بیش از هر چیز این کمک کرده است دانش آموزان ما و ورزشکاران روحیه" Giovannoni گفت. "پس از اینکه در stay-at-home سفارشات برای بسیاری از هفته ورزشکاران ما شده اند به دیدن یکدیگر و با یکدیگر صحبت کنید. این بوده است که مثبت ترین بخش از تمرینات و من امیدوارم که سایر استان ها اجازه می دهد تا ورزشکاران خود را (به) هم به زودی در برخی از ظرفیت."

در حالی که Wheatland و ساتر باید اجازه داده شده توسط خود شهرستان در بخش بهداشت و درمان را شروع مطبوع و این اجازه داده نشده به Gridley با توجه به Butte County بهداشت عمومی مدیر ارتباطات لیزا الماگوئر.

الماگوئر اعلام کرد که Butte County "است که در شتاب مرحله از فاز دو را شامل ورزشگاه و یا سازمان های ورزشی است."

"اگر مردم در حال انجام (شیوه) سپس آنها انجام می دهند آنها را خارج از آنچه که مجاز است" الماگوئر گفت.

Gridley دبیرستان مدیر ورزشی Nathan لینک اذعان شده انجام بهار فوتبال و دیگر تمرینات تصمیم گیری او شد ساخته شده توسط Gridley اصلی جاستین کرن و Gridley Unified School District سرپرست اردن ریوز.

کرن و ریوز نیست پاسخ دادن به ایمیل در روز پنج شنبه.

بیشتر: یکسان و جدایی ناپذیر شمال کشور دوقلوها حک کردن مسیرهای مختلف خود را در بیس بال سفر

Grandell معتقد است بازیکنان باید هشت هفته آموزش را به بازی. دریافت هر گونه آموزش او گفت که می تواند مخل به امنیت از برنامه خود را.

"اگر واقعا ما در حال رفتن به یک فصل فوتبال, شما باید به بچه ها فرصت برای آماده سازی بدن خود را برای آن" Grandell گفت. "اگر میخوای نگه داشتن آنها را پناه قبل از فصل آن سهل انگاری. شما نمی توانید یک فصل مانند آن."

وست ولی مدیر ورزشی جیم اوبراین کاهش یافته است به نظر در این موضوع.

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن