استیناف قاضی توقف سباستین از 1100 هکتار الحاق قبر برادران مرکبات ملک

توسط جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 4:48 PM EDT Jun 30, 2020سباستین — مرغ سقا جزیره Audubon Society برنده

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

سباستین — مرغ سقا جزیره Audubon Society برنده خود را در برابر چالش شهر شنبه در مبارزه برای جلوگیری از الحاق از 1100 هکتار از قبر برادران مرکبات اموال.

در یک تصمیم مورخ سه شنبه استیناف بخش 19th مدار دادگاه موافقت با Audubon جامعه حاکم شهر منتشر نکرد یک نقشه کامل از این منطقه به ضمیمه در آن مورد نیاز روزنامه اطلاع می دهد.

از دست رفته در چاپ و مقررات عمومی بود 5-بسته هکتار قبلا ضمیمه این شهرستان ساخته شده است که اموال به هم پیوسته و در نتیجه واجد شرایط برای الحاق.

"شورای شهر تصدیق میکند که متوجه نقشه گم شده بود پنج هکتار بسته اما استدلال می کند که نقص است ده کوچک" نوشت: دادگاه استیناف قضات مایکل Heisey رابرت مراتع و جفری Hendriks. "کامل نقشه متصل شد به فرمان.

"پیدا کنیم که شورای شهر لازم بود که شامل یک نقشه کامل در توجه نشان دادن منطقه به ضمیمه را در تمامیت آن و پنج هکتار بسته بود نمی ده minimus. بنابراین دادخواست برای حکم certiorari داده است و شورای شهر را فرمان است که نقض."

در آن طرح دعوی در دادگاه را Audubon Society همچنین با اشاره به شهرستان موفق به دنبال خود کد احکام با دور زدن برنامه ریزی و منطقه بندی کمیسیون بررسی الحاق و ضمیمه سرزمین برآورده نمی مورد نیاز زمین به هم پیوسته و جمع و جور.

نه نقطه گنجانده شد در تصمیم گیری.

در ماه آوریل این شهر خواسته دولت در بخش اقتصادی فرصت را به آنها بدهد تا 2021 نهایی زمین-استفاده از متمم لازم برای 1100 هکتار گور برادران الحاق به جلو حرکت کند. زمین-استفاده از متمم به این شهر طرح جامع خواهد اجازه ترکیبی از مسکونی و تجاری و صنعتی توسعه در 1100 هکتار درست کردن جاده شهرستان 510.

این شهرستان می تواند درخواست تجدید نظر روز سه شنبه تصمیم دادگاه در مورد الحاق یا قبول آن. مقامات سباستین و مرغ سقا جزیره Audubon Society نمی تواند از نظر شنبه بعد از ظهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن