حملات روز چهارشنبه در Siskiyou به عنوان 'bold' گلدان پرورش دهندگان در اوایل شروع برداشت

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 5:24 PM EDT Jul 4, 2020اخیر حملات گلخانه و رشد سایت باعث Siskiyou Count

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

اخیر حملات گلخانه و رشد سایت باعث Siskiyou County Sheriff جان Lopey به اعلام خود شهرستان دارای یک "قریب به اتفاق غیر قانونی ماری جوانا مشکل است."

Lopey همچنین معتقد است بسیاری از ماری جوانا در حال رشد در Siskiyou است در حال حمل از کالیفرنیا به خریداران در سراسر کشور است.

این سازمان یافته قاچاق مواد مخدر به عنوان Lopey توصیف آن تحت فشار قرار دادند تا این شهرستان از هیئت ناظران به تصویب جدید دولت محلی اضطراری به اجرای قانون می پردازد "جسورانه" فروشندگان مواد مخدر.

"گسترش مواد مخدر کشت ماری جوانا سایت ها را در معرض خطر مردم صدمه به محیط زیست و ترویج عمده ای بین ایالتی قاچاق مواد مخدر صنعت نشات گرفته از درون کانتی" یک کلانتر مطبوعاتی روز جمعه گفت.

در یک سایت گران در اواخر ماه ژوئن افسران یافت دو شمارنده پول که تولید کنندگان نیاز به پیگیری از پول نقد خود را.

غیر قانونی گلدان تولید Siskiyou County چیزی جدید است.

در سال 2019 در مجموع 61,599 غیرقانونی گیاهان ماری جوانا کشف و ضبط شد و 17,763 پوند از پردازش ماری جوانا ضبط شد در سراسر شهرستان با توجه به آمار و ارقام از کلانتر ،

Lopey گفت: وزارت دادگستری ایالات متحده تعیین شده Siskiyou County به شدت بالا قاچاق مواد مخدر در منطقه (HIDTA) چند سال پیش.

شهرستان است که بخشی از دره مرکزی HIDTA چرا که بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر لینک به سایر استان ها مانند فرزنو, Kern, پادشاهان, مادرا, Sacramento, San Joaquin استنیسلاس, شهرستان تولار و تثلیث شهرستان کلانتر آزادی می گوید.

کلانتر می گوید ماری جوانا کشت و فعالیت های مرتبط در ارتباط بودند در سال 2019 به قتل و مرگ و میر که شامل مونوکسید کربن مسمومیت خودکشی و تصادفات جادهای دارد.

دولت و مقامات محلی را ضبط کرده 1,375 پوند ماری جوانا به طور غیر قانونی در حال رشد در Siskiyou County پس ممکن است و فصل برداشت است ، که شامل 37,486 گیاهان و استارت کلون های حذف شده از چشمه و کوه. شاستا ویستا مناطق.

آخرین بزرگ تشنج شد ژوئن 25 مربوط به 885 پوند از پردازش ماری جوانا و 4,693 گیاهان. افسران خدمت حکم جستجو و همچنین یک اسلحه گرم و دستگیری پنج در پنج روستایی بسته در Mt. شاستا ویستا منطقه است.

یک نفر نوشت و منتشر شد در حالی که چهار مظنون دیگر بودند به رزرو Siskiyou County Jail ظن مواد مخدر و اتهامات دیگر.

حملات صورت گرفت در حدود 25 مایلی جنوب شرقی وایریکا نزدیکی مارتین درایو فلدمن جاده Manzanita جاده Heinzelman درایو Ragan درایو و استیون جاده ها است.

سایت 1

عوامل دو گلخانه با کشت در فضای باز منطقه و یک تفنگ. گلدان محصول در یک گلخانه در حال حاضر برداشت شده. افسران یافت و در مجموع 915 گیاهان ماری جوانا با 140 کیلو حشیش آویزان وارونه به خشک.

"وجود دارد بنابراین مقدار پول در حال پردازش در این سایت که به دو شمارنده پول می شد استفاده می شود" کلانتر شدهاند.

سایت 2

افسران واقع در سه گلخانه و خارج از منطقه در حال رشد. این 811 گیاهان بالغ شد و در حال برداشت و فرآوری شده در حالی که 126 پوند ضبط شد.

سایت 3

افسران کشف یک سایت و سه گلخانه با 929 گیاهان.

سایت 4

افسران بازداشت چهار مظنون که در تلاش برای فرار. آنها رزرو شده برای تحقیق و تفحص غیر قانونی ماری جوانا کشت و مقاوم در برابر مانع و به تأخیر انداختن صلح ماموران در انجام وظایف خود.

این ملک دارای سه گلخانه و یک سایت است که به همراه داشت 1,634 گیاهان 513 پوند از پردازش ماری جوانا و بیش از $10,000 مشکوک به پول مواد مخدر.

سایت 5

عوامل found 404 گیاهان 106 پوند از پردازش شاهدانه و ده ها هزار دلار در مشکوک به مواد مخدر پول کلانتر شدهاند.

این ملک دارای دو گلخانه و فضای باز در حال رشد سایت.

"غیر قانونی ماری جوانا تشنج اسلحه گرم مشکوک به مواد مخدر و دستگیری قوی شاخص های ما در مواجهه با سختی مشخص سازماندهی و پررنگ گروه از قاچاقچیان مواد مخدر در Siskiyou County" Lopey می گوید.

یک Siskiyou County فرمان منع کشت ماری جوانا در خارج از منزل اما تولید کنندگان می تواند تا 12 گیاهان در داخل خانه در تایید سازه برای اهداف دارویی.

تفریحی کنندگان محدود به شش گیاهان ماری جوانا در هر بسته تحت دولت پیشنهاد 64. این گیاهان می تواند به رشد در یک محل اقامت و یا دیگر تایید محوطه.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن