مقامات دولتی در تاریکی مانده در حالی که Broadmoor ALF مبارزه coronavirus

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:02 PM EDT مارس 15 سال 2020فورت پیرس — در اوایل ماه آوریل Broadm

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

فورت پیرس — در اوایل ماه آوریل Broadmoor کمک امکانات زندگی بود شروع به تجربه شیوع کروناویروس که در نهایت ثابت خواهد بود منجر به مرگ حداقل 11 ساکنان 55-تخت تسهیلات.

این مرگبارترین شیوع در یک مرکز کمک زندگی می کنند در دولت است.

در حالی که شیوع این بیماری به خوبی شناخته شده بود به سنت لوسی شهرستان, وزارت بهداشت و مستند در معاینات پزشکی گزارش های محلی و مقامات منتخب در تاریکی مانده قادر به ارائه کمک آنها در حال حاضر مایل به آنها می تواند ارائه داده اند.

نزدیک به یک ماه پس از اولین یادگیری در مورد شیوع COVID-19 در این شهرستان تسهیلات مراقبت دراز مدت — که معلوم بود متمرکز در Broadmoor — محلی و مقامات منتخب خود را ابراز سرخوردگی با وزارت بهداشت و درمان.

"این است که قطعا یک شکست در ارتباطات" دولت تشکر. توبی Overdorf R-نخل شهر در روز جمعه گفت. "من فقط می توانید تصور کنید که چگونه بسیاری از زندگی می تواند حفظ شده است اگر ما هشدار داده شد هر چه زودتر."

سنت لوسی شهرستان رئیس کمیسیون کتی تاونسند مشترک نا امیدی.

"من فکر می کنم وزارت بهداشت و درمان را رها کردن توپ" او گفت:. "ما باید هشدار داده شده است بلافاصله. ما می تواند بدست هر آنچه که آنها نیاز وجود دارد برای متوقف کردن آنچه اتفاق افتاده است."

هر دو در انتخابات گفت: آنها برای اولین بار در مورد شیوع بیماری از TCPalm زمانی که یک خبرنگار سوال اطراف مارس 17 مورد به تازگی منتشر شده وزارت امور خارجه نشان داده است که امکانات فعال داشتند موارد coronavirus.

سنت لوسی شهرستان, وزارت بهداشت, کاهش یافته است به آدرس چند سوال در مورد چگونه آن را خطاب وضعیت در Broadmoor به عنوان آن آشکار شد. در بیانیه سخنگوی Arlease سالن گفت: این اداره بلافاصله در پاسخ به موارد مثبت در دراز مدت مراقبت از امکانات با "سریع اورژانس حمایت از تیم است."

"این تیم جلوگیری از گسترش COVID-19 در مرکز باقی می ماند و در این مرکز به ارائه اضافی مراقبت از بیمار در حالی که کارکنان آموزش دیده برای ارائه مراقبت های بالینی برای COVID-19 بيمار."

یک جدول زمانی در سایه

در آوریل 4, 82 ساله با تب و سرفه آورده بود به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و موسسه قلب. او آزمایش مثبت برای coronavirus و دو روز بعد درگذشت, با توجه به معاینات پزشکی سوابق به دست آمده توسط TCPalm.

در همان روز 96 سال نشان داد نشانه هایی از ذات الریه ویروسی. او در بیمارستان بستری است.

با وجود این ذات الریه ویروسی, یک نمونه نشانه ای از coronavirus هیچ مقیم در Broadmoor گزارش شد که علائم در مارس 6, با توجه به داده ها از فلوریدا آژانس برای اداره بهداشت و درمان به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. به جای 47 ساکنان که گزارش بدون علائم بودند و در انتظار نتایج آزمایش یک عضو هیات تا به حال نمایش داده می شود علائم و انتظار یک نتیجه.

96-year-old woman آورده بود به Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای با "بدتر شدن تغییر mentation" با توجه به معاینات پزشکی ، او تا به حال شده است "مبارزه با پنومونی ویروسی" از آوریل 4. او درگذشت مارس 26.

بین آوریل 16 و 18 چهار ساکنان Broadmoor که دارای تخصص در مراقبت از افراد مبتلا به بیماری آلزایمر درگذشت. 92-سال-که گرفته شد به Lawnwood با شکایت از تب و ضعف عمومی مورد آزمایش قرار گرفت برای COVID-19 دلیل او را "در معرض خطر محیط زیست است."

"Broadmdoor ALF را تجربه کرده است چند مورد از COVID-19 در میان ساکنان خود" به پزشکی قانونی گزارش می خواند.

در آوریل 20, St. Lucie وزارت بهداشت مدیر Clint Sperber اعلام کرد در یک کنفرانس خبری گارد ملی را به انجام گسترده آزمایش در سه مراقبت دراز مدت امکانات در شهرستان بود که در عین حال به گسترده تست.

آوریل 29, با توجه به Overdorf کلینیک کلیولند مارتین سلامت در آمد و تست شده است. بیمارستان رئیس جمهور راب خداوند گفت: "پس از آن خواسته شده بود برای کمک به کلینیک کلیولند بلافاصله ارائه یک تیم به کار با وزارت بهداشت و تنظیم جداسازی واحد است.

"در آن زمان آنها می دانستند که آنها تا به حال تعدادی از عفونت" خداوند گفت. این Broadmoor قبلا تست بیماران و نشان داد به عنوان بسیاری از 20 مورد مثبت پنجم-بیشتر میان کمک امکانات زندگی در فلوریدا که همه باید دو برابر این تعداد مجوز تخت به عنوان فورت پیرس تسهیلات. "آنها آگاه بودند آن مشکل بود."

در مارس 30, اخبار کنفرانس Sperber گفت که او یاد گرفته در مورد شیوع کروناویروس در Broadmoor "پیش از این در ماه است." یک تماس کامل بررسی شد و در جریان هنگامی که او یاد گرفته در مورد آن Sperber گفت.

در حالی که بررسی شد در جریان مقامات منتخب نمی دانم چه می گذرد تا زمانی که بیش از دو هفته پس از وقوع آغاز شد.

تاونسند بود گفت که او مایل به استفاده از این شهرستان متعلق به Fenn, مرکز, هتل ها و یا مدارس به خانه اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی برای جداسازی در صورت نیاز. شهرستان هرگز استفاده می شود هر یک از امکانات خود برای کمک به مردم منزوی با توجه به Ron Parrish عمومی-مدیر ایمنی.

Parrish گفت که او صحبت می کند با Sperber تقریبا روزانه است. اگر چه او نمی تواند به یاد بیاورید دقیقا زمانی که او ساخته شده بود آگاه از وقوع در Broadmoor او گفت: او مطلع شد.

در مارس 17, زمانی که در مصاحبه با TCPalm و پرسید: در مورد شیوع او گفت: "من هیچ جزئیات در آن است."

Parrish, در روز جمعه گفت که او تا به حال بررسی Broadmoor مدیریت طرح که او گفته بود و جامع.

"وزارت بهداشت و درمان موفق آن" Parrish گفت. "آنها به ارمغان آورد در منابع خارج. من فکر کردم این طرح یک طرح خوب از آنچه من از آن می دانستند."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار. اگر شما یک داستان برای به اشتراک گذاشتن در مورد دوست خود را در یک خانه سالمندان و یا تسهیلات زندگی کمک شما می تواند او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب