پنج دلیل برای دوست داشتن قایق بادی جدید

اما در میان خیل موزههای هلند، موزه ون گوگ جایگاه بسیار حائز اهمیتی دارد. در این موزه میتوانید در کنار این مجس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما در میان خیل موزههای هلند، موزه ون گوگ جایگاه بسیار حائز اهمیتی دارد. در این موزه میتوانید در کنار این مجسمهها بایستید و با چهره محبوب خود عکس یادگاری بگیرید. یکی از مهمترین نمادهای هلند که در سرتاسر جهان با آن شناخته میشود، آسیابهای بادی هلند هستند و تقریبا غیرممکن است که برای عکس از جاهای دیدنی هلند در اینترنت جستجو کنید اما عکسی از این آسیابهای بادی نبینید. سایر جزئیات طول 370 سانتیمتر عرض 168 سانتیمتر ارتفاع 45 سانتیمتر ابعاد بسته بندی 80x55x25 سانتیمتر توضیحات محصول قایق بادی 5 نفره مناسب برای آبهای آرام، دریاچه، دریا و ماهیگیری ظرفیت 410 کیلوگرم سه محفظه هوای جداگانه طناب دور قایق در سرتاسر بدنه پایه نصب کیت موتور بدنه بسیار مقاوم در برابر خراش و اشعه آفتاب از جنس ورقه ضخیم PVC دارای پمپ دستی پر توان و دو عدد پاروی 135 سانتیمتری دارای پایه مخصوص پارو دو پایه مخصوص قرارگیری قلاب ماهیگیری کف باد شونده مقاوم برای راحتی بیشتر دارای تایید گارد ساحلی ایالات متحده بسته مخصوص تعمیرات دارای نشیمن و تکیه گاه بادی هنگام استفاده از قایق ها حتما وسایل ایمنی مناسب نظیر جلیقه نجات همراه داشته باشید.

از قایق بادی در رودخانه های کم عمق که کف آن ها دارای سنگ ریزه یا چوب درخت است استفاده نکنید زیرا احتمال پاره و سوراخ شدن آن چند برابر می شود. با سوراخ یا پاره شدن یک قسمت احتمال غرق شدن بسیار ضعیف است مگر کل قسمت ها از بین برود ولی در صورتی که قایق سالم باشد و داخل قایق به هر دلیلی با آب پر شود حتی با 5 نفر سرنشین امکان غرق شدن وجود ندارد و قایق همچنان شناور خواهد ماند. در صورتی که داخل قایق بادی با آب پر شود چه کار باید کرد؟ البته در نظر داشته باشید که برای بازدید از این اماکن دیدنی کشور هلند، حتما باید از راهنمایان حرفهای کمک بگیرید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.کندن این تونلها از دوران قرون وسطی در این شهر رواج داشته و راهی بوده است برای بدست آوردن مصالح ساختمانی به منظور ساخت منازل مسکونی. نشستن داخل مدل جیمینی و حرفه ای روی لبه در دو طرف قایق بادی صورت میگیرد که برای اینکار طناب های نگه دارنده ای تعبیه شده است و باید گفت نیمکت های وسط نیز بیشتر برای موارد احتمالی پارو زنی میباشند.

دارای پمپ باد دستی بزرگ دسته های حمل و نقل لوازم تعمیراتی مخصوص طناب دور قایق پارو های حرفه ی و ساک حمل و نقل هستند. هزینه تعمیرات معمولا رایگان می باشد و از مشتریان یاماها موتور ایران فقط هزینه حمل و نقل دریافت خواهد شد. فرض کنیم موتور قایق مورد استفاده در این قایق 15 اسب بخار باشد که وزنی معادل 36 کیلوگرم دارد و احتمال میدیم که 30 کیلوگرم توشه سفر داشته باشیم و همچنین 5 نفر سرنشین با وزن میانگین 100 کیلوگرم ، با یک حساب سر انگشتی میتوانیم به این نتیجه برسیم که این قایق توانایی حمل 5 نفر سرنشین را دارد. هلند کشوری کوچک با جمعیتی کمی بیشتر از ۱۷ میلیون نفر است که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۹ میلیون گردشگر را جذب کرده و این موفقیت بیش از هر چیز به خاطر جاهای دیدنی هلند است. سوار شدن در قایق جیمینی شرایطی دارد با رعایت این شرایط 5 نفر سرنشین براحتی در قایق جیمینی جا خواهند شد. اما در قرنهای بعدی و بخصوص قرن بیستم، این تونلها نقش سرپناه و مخفیگاه را در دوران جنگ جهانی دوم ایفا میکردند. در گوشه پشتی، یک کشوی قفل شده وجود دارد که میتوانید آن را با کمک کلید کوچکی که به تازگی برداشتهاید، باز کنید و یک ساعت جیبی برنجی بیابید.

با باز گذاشتن این سوپاپ هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد چون یک طرفه بوده و از ورود آب به داخل جلوگیری می کند. یکی دیگر از جاهای دیدنی هلند که باعث شهرت این کشور در بین گردشگران شده، مجموعه کانالهای آبی آمستردام است که در زمره محبوبترین مناطق دیدنی هلند به شمار میروند. پس دور از انتظار نیست که این آسیابهای بادی از مهمترین جاهای دیدنی هلند نیز به شمار بروند. قایق سایز بزرگ برای جمعهای دوستانه و خانوادگی بسیار عالی میباشد؛ زیرا جای افراد کم نیست و به راحتی میتوانند تفریح کنند و از طبیعت لذت ببرند و خاطرهی خوبی برای خودشان رقم بزنند. این اتفاق بدترین فاجعه مهاجرت قایقی در کانال مانش را رقم زد. در مرکز شهر آمستردام و قلب تاریخی این شهر، مجموعهای از کانالهای مختلف ساخته شده که میدان دام را مانند چند حلقه احاطه کردهاند. جالب است بدانید که طول این کانالهای آمستردام و پلهای آن، از کانالها و پلهای شهر ونیز ایتالیا نیز بیشتر است و با توجه به اهمیتش در بافت تاریخی شهر آمستردام، در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. با توجه به اهمیت این آسیابهای بادی در فرهنگ و سبک زندگی هلندی، این دهکده به طور کامل در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و از مهمترین جاهای دیدنی در هلند به شمار میرود.  Con​te᠎nt has ᠎be en c re​ated ᠎by GSA Content Generato​r DE᠎MO !

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن