سنت لوسی شهرستان دانش آموزان موسیقی متحد در آهنگ به افتخار همه گیر را ضروری کارگران

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:47 PM EDT مارس 18 سال 2020ST. لوسی شهرستان — هنگامی که مدارس

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — هنگامی که مدارس تعطیل در ماه مارس به دلیل coronavirus بلوط جواد K8, مدرسه, معلم موسیقی امی isenhower را از دست می دانستم که او می خواست به سازماندهی یک رویداد است که دانش آموزان به ارمغان آورد با هم.

روز جمعه ایده خود را به زندگی آمد که ثانویه موسیقی دانشجویان سراسر شهرستان خارج پا در 7 p. m. به بازی "Lean on Me" — Bill Withers کلاسیک — روی چمن خود را به honor frontline کارگران و کسانی که قربانی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"این بسیار سرد تجربه برای بچه ها قادر به رسیدن به جامعه و به یکدیگر" isenhower را از دست روز دوشنبه گفت:.

بیشتر: St. Lucie مدارس در فرد فارغ التحصیلی تاریخ برای کلاس 2020

بیشتر: پایان یک دوره: کلاس 2020 نشان دهنده در ماه های آخر از دبیرستان برنامه های آینده

این پروژه یک "دو در یک" او گفت:, با دانش آموزان یادگیری چیزی جدید در حالی که اجازه دادن به کارگران ضروری می دانم که مردم فکر می کردند که از آنها, او گفت:.

در طول خاموش کردن دانش آموزان شده اند "قطع کردن" از یکدیگر isenhower را از دست گفت. اما اگر دانش آموزان بیرون رفت به بازی "وجود دارد می تواند یک شانس آنها می تواند بشنود دیگر دانش آموزان گروه بازی و آنها را به احساس مانند آنها در واقع به تنهایی" او گفت:.

هفتم Rosalia هاچینسون, 13, مشترک معلم او را بررسى كنند.

"من احساس می کنم تنها کسی که مراقبت وجود دارد که افراد دیگر که سپاسگزار برای کار دیگران انجام می دهند گفت:" هاچینسون که نقش کلارینت.

او لذت می برد این رویداد و گفت که "یک راه خوب برای اجازه دهید مردم می دانند که ما سپاسگزار برای آنچه که آنها برای ما انجام می دهند. من فکر می کنم این آهنگ با بیان این که."

این رویداد پرورش جامعه و حمایت در میان دانش آموزان وجود دارد آموزشی عنصر هم گفت: کارن کرکو (دهانه) آموزشی متخصص به صورت بصری و هنرهای نمایشی.

این پروژه در بخش, یک راه برای ایجاد استقلال برای دانش آموزان در خارج از کلاس درس و یادگیری موسیقی را در خود, او گفت:. نهایی موسیقی واحد برای دانش آموزان در حال بازی گوش.

بیشتر: St. Lucie معلم ارائه می شود بر او روشن 'ایده': پیتزا برای دانش آموزان در مدرسه shutdown

یادگیری این آهنگ به طور مستقل شد و راهی به دانش آموزان نشان می دهد آنها می توانند "موسیقی بدون ما" کرکو (دهانه) گفت.

به جای نت موسیقی, دانش آموزان به سادگی ارائه شد یادداشت ها.

در یک کلاس مجازی, isenhower را از دست رهبری یک گروه از کلارینت بازیکنان را از طریق یک کارائوکه به سبک درس و یا گوش دادن ورزش, او گفت:. او برای اولین بار این آهنگ در رابطه جنسی, پس از آن کلاس خواهد شکستن آن را آیه و آیه.

آموزش آنلاین متفاوت است isenhower را از دست گفت: اما آن را نیز ارائه یک فرصت برای دانش آموزان از کلاس های مختلف و سطوح درجه به شرکت با هم و کمک به یکدیگر است.

در یک مورد او گفت: دانش آموزان برگزار ساز خود را به دوربین به دیگران نشان می دهد که کلید آنها مورد نیاز برای بازی.

بیشتر: St. Lucie مدارس به ارائه کلاس های تابستان, برنامه عملا به دلیل COVID-19

"من ترویج خانواده در کلاس من و من واقعا دیدم که نگاه کنید و ببینید که در این کلاس" او گفت:.

حرکت رو به جلو isenhower را از دست و کرکو (دهانه) امیدوارم که این رویداد نشان می دهد دانش آموزان است که موسیقی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای برقراری ارتباط با دیگران است.

موسیقی پرورش "حمایت عاطفی و اجتماعی یادگیری" کرکو (دهانه) گفت. "این در مورد شناخت من ایجاد چیزی با افراد دیگر است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن