صلح آمیز Black Lives Matter اعتراض برگزار شد در کنار رودخانه پارک در بونیتا اسپرینگز

Maryann Batlle ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 10:09 AM EDT Jun 2, 2020یک مقوا در Claudia Nieto دست انجام نام از اف

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

یک مقوا در Claudia Nieto دست انجام نام از افراد کشته شده در بازداشت پلیس یا که به ضرب گلوله کشته شدند توسط غریبه ها مشکوک در لحظات روزمره ابتذال — در حالی که lounging در خانه در حالی که راه رفتن را از یک فروشگاه در حالی که گوش دادن به موسیقی است.

او مناسب یک زن و شوهر از ده ها نام کوچک نشانه بسیاری از آنها آشنا هشتگهای از رسانه های اجتماعی. والتر اسکات. Philando کاستیا. فردی خاکستری است. Botham ژان. Breonna تیلور. Atatiana Jefferson. Trayvon Martin.

در میان نام Nieto نوشته بود یک سوال بزرگتر حروف با ضخامت نشانگر: چگونه بسیاری از بیشتر است ؟

"کسانی که زندگی ماده" گفت: Nieto. "آنچه در آن است رفتن را برای مردم به احساس چیزی؟"

در بونیتا اسپرینگز ساکن رهبری صلح آمیز نژادی عدالت تظاهرات دوشنبه شب در شهر خود را در مرکز شهر. این گروه که رشد به حدود 30 نفر نیز خواستار فوری پلیس اصلاحات است که اطمینان از ایمنی از مردم در ایالات متحده است.

بیشتر: نمرات حضور در فورت مایرز تجمع به افتخار جورج فلوید, مرد مینیاپولیس

بیشتر: مهمان نظر: تماس بگیرید برای وحدت و عدالت

محلی تظاهرات یکی از چندین اتفاق می افتد در سراسر کشور پس از جورج فلوید, سیاه Minnesotan درگذشت 25 مه در بازداشت پلیس. تماشاگران فیلم ضبط شده از غم انگیز روبرو می شوند که هر دو موجب تظاهرات و درگیری های خشونت آمیز در چند شهرستانها ایالات متحده است.

درک مایکل چوین سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, قرار دادن زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه در طول این مرد غیر مسلح را بازداشت. قبل از او درگذشت فلوید گریه برای مادرش و گفت چوین که او نمی تواند نفس بکشد.

چوین چهره سوم-قتل درجه و طرح اتهامات در ارتباط با فلوید مرگ است. سه نفر دیگر از افسران دخیل هستند اما چهره هیچ هزینه و همانطور که از دوشنبه شب.

سه روز از تظاهرات مسالمت آمیز در فورت مایرز درو از ده ها تن به 200 نفر در هر زمان. یک رالی در ناپل روز دوشنبه در آورده و صدها نفر از مردم به خیابان پنجم جنوبی.

معترضان در بونیتا اسپرینگز ملاقات در کنار رودخانه پارک و نقل عمومی در پیاده رو در امتداد پیر 41 جاده ها است. عبور رانندگان در زمان honked در حمایت و یا فریاد تشویق از باز کردن ویندوز.

یک پارک اتومبیل خود را پیوست و اعتراض. غنی Studley, 15 سال ساکن بونیتا اسپرینگز گفت: او می خواست برای مشارکت در برخی از راه.

"من خیلی در این مورد ناراحت گفت: Studley, که سفید است.

تونی لی, سیاه بونیتا اسپرینگز ساکن صندلی در بونیتا اسپرینگز کمک رسانی کمیته است که با تمرکز بر افزایش شمول و تنوع در امور شهر. او ملاقات با معترضان در پارک ریورساید.

"من شوکه هستم که در سال 2020 ما هنوز هم به نقل از رهبران حقوق مدني مانند مارتین لوتر کینگ برای حل امروز بی عدالتی," لی گفت.

مشارکت در حیات مدنی کمک می کند تا شکل, جامعه, سیاست, بنابراین فعالیت هایی مانند رای گیری پر کردن آمار ایالات متحده فرم حضور در جلسات عمومی کلید ساخت تغییر اتفاق می افتد گفت: Lee.

"شما باید یک صندلی در پشت میز," او گفت:. "بدون که صندلی شما هیچ صدای."

عضو شورای جسی Purdon گفت که او در پارک به رعایت تظاهرات مسالمت آمیز. Purdon — که از سیاه و سفید تبار و تولد که پدر کوبا -- گفت: او مواجه بلانت انتقاد پس از ارسال در Facebook قصد خود را برای حضور در.

"من می خواستم مردم بدانند که من اینجا هستم تا برای آنها و من احساس سرخوردگی خود گفت:" Purdon اولین برد بونیتا اسپرینگز ساکن به خدمت در شورای شهر. "شما می توانید نرم افزار-پلیس و ضد خشونت پلیس."

وندی رنه جنوب غربی فلوریدا ساکن برای 11 سال گفت: او احساس مجبور به حضور در بنیتا اعتراض و نگرانی نژادی و بی عدالتی است. دختر سفید مادر و پدر او در مینیاپولیس در طول 1960s و 1970s.

چه اتفاقی افتاد به Floyd هفته گذشته در شهرستان بومی بود غیر انسانی, او گفت:, و این لحظه می تواند یک نقطه اوج به سمت کامل تر امریکا است.

"ما در حال رفتن به عقب است."

فروشگاه توقیف تحت نگرانی های ایمنی

باس طرفدار مغازه ها تصمیم به بستن آن فروشگاه در سواحل خلیج فارس مرکز شهر در جنوب فورت مایرز اوایل روز یکشنبه و دوشنبه "از فراوانی از احتیاط برای همه, ایمنی" این شرکت گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

"وجود دارد هیچ آسیب به فروشگاه ما تماس بگیرید اجرای قانون هر چند ما درک آنها شروع عملیات در نزدیکی ما قرار دارند" این شرکت ایمیل متحده است.

ادیسون بازار در فورت مایرز بسته اولیه روز شنبه به دلیل نگرانی های ایمنی ناشی از اعتراضات محلی.

در یک ایمیل به جان Scherlacher منطقه مدیر بازاریابی برای بازار گفت: این سایت بسته چند ساعت اولیه "از فراوانی از احتیاط" برای اطمینان از ایمنی از مهمانان خود فروشندگان و کارکنان.

بازار بازگشایی شد و در آن زمان معمول در دوشنبه سرگیری آن از هفته و شنبه ساعت کار از 11 صبح تا 7 بعد از ظهر

"تمرکز ما بر روی ارائه یک محیط امن و تجربه لذت بخش برای همه" Scherlacher گفت.

آینده SWFL تظاهرات

از ذغال سنگ شهرستان شعبه NAACP برنامه "صلح آمیز تظاهرات/تظاهرات همبستگی" در 6 p. m., چهار شنبه, ژوئن 10, در ذغال سنگ County Courthouse مراحل 3315 ایالات متحده 41 شرق ناپل.

سازمان بپرسید کسانی که حضور در این تجمع به نام "ما نمی توانیم نفس" خود را نشانه.

یک meetup.com ارسال متحده وجود عدالت برای جورج فلوید تجمع در 1 p. m. روز شنبه, ژوئن 5, خواستار عدالت و برابری "فقط پیگرد قاتلان او."

آن را به فورت مایرز اداره پلیس, آدرس 2210 Widman راه است.

روزنامه نگاران لورا انگشت و دیوید دورسی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن