Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شمال کشور

مت Brannon و جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:26 PM EDT May 30, 2020COVID-19 تست رمپ در شمال کشور7

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

COVID-19 تست رمپ در شمال کشور

7 صبح پنج شنبه, آوریل 30

از صبح روز پنجشنبه تعدادی از Shasta County coronavirus موارد می ایستد در 31 از جمله چهار مرگ و میر. هیچ مورد جدید گزارش شده است که از دوشنبه شب.

مقامات بهداشت عمومی می گویند دولت جدید به میزبانی پیاده روی تا تست سایت در حال راه اندازی در شستا کالج خواهد شد از دیدن بیماران شنبه تنها با وقت قبلی. این سایت یکی از حدود 80 در حال تاسیس برای افزایش تست در جوامع محروم.

تست در سایت قرار ملاقات فقط و آغاز خواهد شد با بهداشت و درمان کارگران و کسانی که در دیگر ضروری شغل. اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به راه اندازی یک قرار ملاقات را می توان در این لینک.

Tehama County health مقامات دوشنبه اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی شبیه تست سایت در رد بلاف و کورنینگ (آرکانزاس). برای تعیین مکان های دولت نگاه در مناطقی که کالیفرنیا را به سفر بین 30 دقیقه تا یک ساعت برای رسیدن به یک موجود تست سایت و یا بیمارستان با توجه به آزادی مطبوعات از Tehama مقامات.

به تشویق اجتماعی فاصله گرفتن ایالات متحده خدمات جنگل مقامات در کالیفرنیا گسترده خود را بسته جهت "توسعه یافته ترین تفریح سایت" تا زمانی که ممکن است 15. سفارش تعیین شده بود به پایان رسید پنج شنبه. Lassen ملی جنگل مقامات اشاره کرد که حذف سطل زباله و توالت امکانات در حال حاضر بسته شده است.

در کسب و کار, اخبار, Costco اعلام کرد همه کاربران و مهمانان می پوشند باید صورت پوشش آغاز و تا روز دوشنبه. اطلاعات بیشتر در سیاست و در دسترس هستند در اینجا.

بیشتر: چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

بیشتر: Shasta County, بهداشت عمومی, مدیر چرا او را از پله پایین

فرماندار را نزدیک سواحل

11 بعد از ظهر, یکشنبه, مارس 29 توسط آسوشیتد پرس

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom منظور خواهد شد تمام سواحل و پارک دولت بسته شروع جمعه پس از مردم فشار می آوردند ساحل دریا در طول سوزان آخر هفته با وجود اجتماعی خود فاصله جهت است که با هدف کند کردن گسترش coronavirus با توجه به یادداشت ارسالی به روسای پلیس در سراسر کشور.

اریک Nuñez رئیس پلیس کالیفرنیا روسای انجمن گفت: آن ارسال شد, اعضای گروه شنبه شب به طوری که آنها باید زمان برای برنامه ریزی پیش از Newsom انتظار می رود اعلام پنج شنبه.

یک پیام به دفتر والی به دنبال نظر نبود بلافاصله بازگشت.

در حالی که بسیاری از پارک های ایالتی و محلی بسیاری از سواحل مسیرهای پیاده روی و پارک ها بسته شده اند و برای هفته ها Newsom منظور مطمئن شوید که به آتش پوش بک از جوامع استدلال می کنند که آنها با خیال راحت می توانید با ارائه برخی از امداد رسانی به ساکنان که در حال گرسنگی از هوای تازه.

فشار ساختمان را به سهولت امور خارجه و محدودیت های محلی است که متوقف شده اقتصاد بسته شدن اکثر کسب و کار و اضافه کردن نزدیک به 4 میلیون نفر به بیکاری رول.

روز چهارشنبه شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستان که با تحمیل اولین گسترده stay-at-home سفارشات در کالیفرنیا به دلیل coronavirus سست آنها را کمی به اجازه می دهد برای محوطه سازی ساخت و ساز و کسب و کار مانند بازارهای کک و مهد کودک تا زمانی که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

و در آنچه که می تواند بحرانی علاوه بر این برای بسیاری از والدین آن را مشخص می کند که تابستان اردوگاه های مجاز, اما تنها اگر بچه ها ماندن در گروه های کوچک و پدر و مادر خود هستند در نظر گرفته شده برای برگزاری ضروری مشاغل تحت دستور دولت از جمله کارکنان مراقبت های بهداشتی.

برخی تفریحی ممنوعیت نیز کاسته شد اما نه همه در دقیقا به همان شیوه. مثلا تنیس خواهد بود OK در ساکرامنتو شروع جمعه اما نه در سان فرانسیسکو.

ترکیب سردرگمی: برخی از عناصر تجدید نظر دستور نمی خواهد اثر را از آنجا که آنها در درگیری با ایالت اقامت در خانه سفارش است که هنوز هم در جای خود.

Newsom تصریح کرد جمعه آن خواهد بود هفته قبل از او باعث می شود برای اولین بار قابل اصلاح به دولت جهت ترغیب مردم به ماندن در خانه برای جلوگیری از ناخواسته شیوع بیماری در میان دولت ها بیشتر در معرض خطر جمعیت از جمله خانه های سالمندان.

"نمی توان آن را بر اساس فشار نمی توان آن را بر اساس آنچه که ما می خواهیم, اما آنچه که ما نیاز به انجام" Newsom گفت. "و آنچه که ما نیاز به انجام این کار از من فروتن چشم انداز است که گوش دادن به کارشناسان بهداشت عمومی."

اما هر یک از دولت 58 شهرستانهای خود کارشناسان بهداشت عمومی و بسیاری از آنها شروع به درخواست Newsom برای باز کردن دولت است. در این هفته هفت روستایی شمال کالیفرنیا شهرستان با تعداد کم از COVID-19 موارد خواسته اند Newsom به آنها اجازه بازگشایی شده است.

— آسوشیتد پرس نویسندگان آدم تیرها و استفانی Dazio

موارد در Northern California counties

هومبولت و مندوسینو استان ها اعلام کرد هر یک مثبت جدید COVID-19 مورد در روز چهارشنبه. اینجا که در مورد اعداد ایستاده در منطقه که از پنج شنبه صبح:

  • Shasta County, 31 مورد
  • Butte County, 16 مورد
  • Glenn County 5 مورد
  • Siskiyou County 5 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • Tehama County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد
  • تثلیث شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی

  • Humboldt County 54 مورد
  • Mendocino County 12 مورد
  • Del Norte شهرستان 3 مورد

بیشتر: کلاس 2020 شده است از طریق wringer. در حال حاضر سنتی گراد مراسم در هوا

ایالت شماره: COVID-19 در کالیفرنیا

تعداد موارد تایید شده در دولت رز دقیقا 46,500 از شنبه, دولت, وزارت بهداشت گزارش روز شنبه بعد از ظهر. که افزایش 1,469 موارد از روز قبلی گزارش.

مقامات تایید اضافی 78 مرگ و میر در چهارشنبه, گزارش, آوردن کالیفرنیا مرگ و میر به 1,887 فتح کرد گرفته شد از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 1,263 موارد
  • سنی 18-49: 22,596 موارد
  • سن 50-64: 12,153 موارد
  • سن 65+: 10,413 موارد
  • Unknown/گم شده: 75 مورد

"از (سه شنبه) بیش از 603,139 آزمایشات انجام شده در کالیفرنیا" آزادی مطبوعات از مقامات دولتی به عنوان خوانده شده.

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 5,015 کالیفرنیا COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 28 فوت کرده اند.

"برای کسانی که 18 و بالاتر, لاتینی, آمریکایی های آفریقایی تبار و بومیان هاوایی و جزایر اقیانوس آرام در حال مرگ هستند در صورت نامتناسبی سطوح بالا" مقامات دولت نوشت: در آزادی مطبوعات.

بیشتر: Costco پیشنهاد می شود با سر اشاره از کمیسیون برنامه ریزی سر به شورای شهر برای تصویب نهایی

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ما و جهانی اعداد

همانطور که از ساعت 9 صبح روز شنبه تعدادی از تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بود در مورد 1.04 میلیون — کمی کمتر از یک سوم جهان را در مجموع با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. از کسانی که در ایالات متحده موارد بیش از 61,000 نفر کشته شده اند.

بیش از 6.02 میلیون COVID-19 آزمایشات انجام شده در ایالات متحده با توجه به دانشگاه.

در سطح جهان تعداد coronavirus موارد می ایستد در بیش از 3.2 میلیون دلار از جمله در مورد 229,000 مرگ و میر. حداقل 972,741 مردم بهبود یافته اند.

بیشتر: Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟

بیشتر: ردینگ پلیس بپرسید برای کمک به در جستجوی گمشده مرد

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب