ناپل سرمایه گذاری بازنشستگی غوطه ور در Q1 و منعکس در آوریل و مه. آنچه که برای شهرستان ؟

بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 25, 2020زمانی که ترس بیش از coronavirus همه گیر باعث

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

زمانی که ترس بیش از coronavirus همه گیر باعث شد تا بازار سهام به جست و خیز در ماه مارس در شهر ناپل بازنشستگی و سرمایه گذاری کاهش یافت و همچنین.

ناپل از دست رفته حدود 31 میلیون در سراسر این شهر به طور کلی کارمند پلیس و آتش بازنشستگی قصد دارد در سه ماهه اول سال جاری به این شهرستان در سه ماهه سرمایه گذاری گزارش عملکرد.

از 31 میلیون دلار کاهش 17% از دست دادن. حدود 180 میلیون دلار سرمایه گذاری است در سراسر این شهر سه طرح بازنشستگی با توجه به شهر 2019 جامع گزارش مالی سالانه.

سه ماهه اول دیدم یک قطره اما سرمایه گذاری بازنشستگی باید منعکس در آوریل و مه, شهرستان, سرمایه گذاری گزارش عملکرد نشان می دهد. حدود 18 میلیون دلار به دست آورده بود در سراسر سه بازنشستگی قصد دارد در دو ماه اول سه ماهه دوم.

عملکرد این شهر سرمایه گذاری بازنشستگی اثرات چقدر ناپل مالیات دهندگان ممکن است به منظور کمک به برنامه های بازنشستگی. زمانی که سرمایه گذاری خوبی انجام دهد این شهر ممکن است به تخصیص پول به همان اندازه به برنامه های بازنشستگی. زمانی که سرمایه گذاری را در این شهرستان است که در قبال دلار بیشتر برای صندوق در نظر دارد.

آن مشخص نشده است چگونه ناپل بازنشستگی و سرمایه گذاری انجام خواهد شد در ماه ژوئن. امید است این طرح را در بازگشت به جایی که آنها آغاز شده در ابتدای سال گفت: عضو شورای شهر تد Blankenship که رئیس جدید این شهر مشترک بازنشستگی هیئت مدیره.

"من فکر می کنم ما خواهد بود در واقع بازگشت به جایی که ما آغاز شده در تقویم سال, که به معنای برنامه های در حال رضایت بخش سلامت" Blankenship گفت. "وجود دارد هیچ سوال در مورد پرداخت سود به پلیس یا آتش نشان و یا کارکنان."

بازگشت سرمایه گذاری

سه ناپل برنامه های بازنشستگی در حال تامین مالی با مشارکت کارکنان و شهرستان علاوه بر سرمایه گذاری درآمد.

شهر حقوق بازنشستگی سرمایه گذاری هدف مورد 62.5 درصد به سهام 17.5 درصد به درآمد ثابت و اوراق بهادار و 20 درصد به املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های جایگزین مانند صندوق های تامینی در گزارش مالی سالانه را نشان می دهد.

"ما یک مقدار زیادی از قرار گرفتن در معرض سهام," Blankenship گفت. "این چیزی است که بسیار فرار است. این تغییرات هر روز با بازار سهام است."

بیشتر: Collier وزن مراقبت در قانون بودجه برای آموزش و پرورش, ماسک توزیع کمک های غیر انتفاعی

بیشتر: ناپل شورای شهر رای به اجرای منطقه بندی در پیشرفت برای ارتفاع ساختمان پارکینگ

ناپل فرض 7.3% نرخ بازگشت سرمایه گذاری خود را برای زمان 2020 سال مالی.

بالاتر فرض نرخ بازده مانند ناپل' به معنی این شهر را "بسیار خطر بزرگ" برای ضربه زدن به مفروضات گفت: همین Boyd مدیر شرکت دولتی و دولت های محلی در تامین مالی پروژه در دانشگاه در آلبانی را راکفلر در نیویورک است.

"مصرف آن دسته از خطرات بسیار بزرگ اجازه می دهد تا آنها را به درخواست برای پول کمتر از دولت های محلی به طوری که شهر می پردازد و کمتر در حال حاضر, اما این شهر طول می کشد یک خطر بزرگ است که آنها می تواند سقوط از 31 میلیون دلار در طول سه ماه" بوید گفت. "هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که چگونه آن را به نوبه خود."

این شهرستان را به عهده گرفت نرخ بازگشت سرمایه گذاری خود را دارای تاثیر در اندازه تهی دست مسئولیتی در سراسر سه برنامه های بازنشستگی. بالاتر فرض کاهش مسئولیت این شهرستان گزارش بوید گفت.

"آن را تحت تاثیر قرار چقدر آنها می گویند که آنها دریافت کمک از دولت" بوید گفت. "اگر آنها فکر می کنم آنها در حال رفتن برای به دست آوردن مقدار زیادی از پول در بازار سرمایه گذاری و سپس آنها فقط باید به درخواست برای آن بسیار کمتر از مالیات دهندگان."

سه ناپل برنامه های بازنشستگی بین 75% تا 85% بودجه با توجه به 2019 جامع سالانه و گزارش مالی که بدان معنی است که هزینه بازنشسته منافع است نه به طور کامل پوشش داده شده است.

در حدود 30 میلیون دلار بود و تهی دست در سراسر این شهر سه برنامه های بازنشستگی در یک 7.4% فرض نرخ بازگشت در سال 2019 سال مالی با توجه به شهر 2019 جامع گزارش مالی سالانه.

بیشتر: ناپل ارشد مرکز کمک می کند تا جشن شمال ناپل ساکن 102 تولد

بیشتر: ناپل لغو چهارم جولای رژه و آتش بازی در میان همه گیر

این شهر قصد دارد به رها کردن نرخ آن دیگری دهم از یک درصد در هر سال می رسد تا زمانی که 7% با توجه به گزارش مالی سالانه. کاهش نرخ بازگشت به بالا بردن مقدار پول این شهرستان نیاز به کمک به آن صندوق بازنشستگی بوید گفت.

"این تغییر کوچک در درآمد را برای افزایش سهم دولتی. این یک وضعیت بسیار خطرناک است که بسیاری از صندوق های بازنشستگی هستند. در واقع ناپل است که احتمالا در یک کمی کمتر وضعیت خطرناک تر از معمولی طرح و هر طرح است به شدت با کمبود بودجه روبرو, اما آنها بیشتر یا کمتر کمبود بودجه روبرو" بوید گفت. "همین دلیل است که شما آنها را ببینید داشتن یک سیاست است که تغییرات تنها یک درصد در سال است. راستش آن بسیار کمی برای کاهش این خطر است. آنها واقعا نیاز به حرکت می کند بسیار بیشتر است."

Blankenship گفت: ناپل قصد دارد به بررسی نرخ بازده سرمایه گذاری بازنشستگی در این تابستان.

"می گویند ما می خواستیم به آن را به 6٪. این بدان معناست که شهر نیاز به قرار دادن پول بیشتر در حال حاضر. این بدان معناست که پول کمتری به آب با کیفیت پروژه ها و یا پارک," او گفت:. "این همه تجارت. ما می خواهم به حق آن را دریافت. ما نمی خواهید به بیش از حد محافظه کار اما ما نمی خواهید به بیش از حد تهاجمی است یا نه."

اگر این شهر سرمایه گذاری در مسیر بازگشت در پایان ماه ژوئن Blankenship گفت: ناپل به احتمال زیاد ادامه با طرح آن را تا به حال برای شماره گذشته سال است.

"اگر اقتصاد بد می رود و ما نه درآمد تا آنجا که ما فکر می کنیم در سرمایه گذاری, پس از آن ما احتمالا می خواهید برای قرار دادن پول بیشتر به این برنامه مطمئن شوید که ما می تواند برآورده مزایای بازنشستگی است که وعده داده شده به کارکنان," او گفت:.

تاثیر بر بودجه ریزی

یو پی اس و فراز زندگی از این شهر سرمایه گذاری بازنشستگی را "عملا هیچ تاثیر" در آماده سازی برای بودجه سال مالی آینده ناپل مدیر امور مالی گری جوان گفت: در یک ایمیل.

"تاثیر در خارج سال بستگی دارد آماری تجزیه و تحلیل اثرات طولانی مدت در سرمایه گذاری طرح تغییرات و/یا اضافی گیری از بازنشستگی تخته و/یا شورای" جوان گفت:.

این شهر قصد دارد به کمک همان درصد از حقوق به سه صندوق های بازنشستگی: 46% برای پلیس 48% برای آتش و 13 درصد برای کل کارکنان در طول سال مالی آینده گفت.

سهم نرخ بالاتر از کسانی که مورد نیاز توسط دبیر به نگه داشتن برنامه های بازنشستگی تامین می شود جوان گفت:.

بریتنی Carloni شهر ناپل خبرنگار در ناپل اخبار روزانه. حمایت از کار خود را با اشتراک ما اخبار محلی سازمان است. پیدا کردن خود را در توییتر به عنوان @CarloniBrittany.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن