نامه به سردبیر: ژوئیه 30 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 30, 2020Matheson به رسمیت می شناسد اهمیت رسیدگی به دریاچه

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

نظر

Matheson به رسمیت می شناسد اهمیت رسیدگی به دریاچه O تخلیه

من نوشتن در مورد بحث فعلی مسائل مربوط به آب ما شده اند و رو در اینجا در جنوب فلوریدا. من متوجه شدم تعداد زیادی از مقالات در مورد COVID-19 (قابل فهم) اما همچنین متوجه بحث در مورد دریاچه اوکیچوبی تخلیه رفتن دور.

متاسفانه این مسئله ای است که نمی خواهد برود هر زمان به زودی, مگر اینکه کسی عمل طول می کشد. من به تازگی صحبت استوارت کمیسر شهر مریت Matheson (من شخصا و حرفه ای شناخته شده او و خانواده اش برای نه سال به علاوه) و او به من یادآوری دوباره از اهمیت رسیدگی به دریاچه O تخلیه. بازگشت در ماه فوریه او رفت تا علیه ارتش و سپاه از مهندسین و آنها به او گوش و به دنبال آنچه که او گفته و کاهش دریاچه به طور قابل توجهی. من واقعا خوشحال هستم برای دیدن کسی که در اتاق است که نسبت به ساخت فلوریدای جنوبی در آینده روشن تر برای همه ما است. Matheson به من رای دادن.

آلن Schmitz, استوارت

جونز ثابت شده است که خودش یک مدرسه استثنایی رهبر

دلایل بسیاری وجود دارد که برای رای دادن به دکتر پگی جونز برای هیئت مدیره مدرسه منطقه 3 در Indian River County, اما شاید قانع کننده ترین است او گسترده تجربه و تخصص در پیچیده و چالش برانگیز در زمینه رهبری و مدیریت آموزشی. من به تازگی بازنشسته از 30 سال تدریس و من تا به حال افتخار همکاری با دکتر جونز برای 11 سال زمانی که او مدیر سباستین رودخانه دبیرستان. تعهد خود را به موفقیت دانش آموز هر دو در داخل و خارج از کلاس درس او مشتاق ترویج کار گروهی در میان, دولت, هیات علمی و کارکنان و تعهد به کل متنوع Indian River County جامعه در مجموع به عنوان شهادت به چشم انداز خود را برای توسعه و رونق مدارس.

دکتر جونز موفق چند میلیون دلار SRHS بودجه پوشش داده شده است که چندین یادگیری متنوع آکادمی حصول اطمینان از تمام برنامه مواد و تجهیزات نیاز به رفت و به طور مستقیم به کلاس های درس از هر برنامه. من تدریس در برنامه دیپلم بین المللی و دکتر جونز نظارت مسئولیت های اضافی از IB ثبت نام آزمون, هزینه های معلم آموزش و پستی و هزینه.

عالی رهبری نیاز به کار سخت و تمرکز و فداکاری. یکی از چالش برانگیز ترین مکان در یک دبیرستان پردیس کافه تریا. معمولا پر سر و صدا و خشن و بی ادب این ثبتشده فشار سنج برای آب و هوا. برخی از بهترین خاطراتی از دکتر جونز بودند از تماشای او در رستورانی در هر روز: نظارت بر دانش آموزان, برگزاری متحرک مکالمات و خواندن "پالس" مدرسه ما. ما دانش آموزان می دانستند او مراقبت; اعضای هیات علمی و کارکنان می دانستم که او مطلع شد و آماده برای هر وضعیت.

جامعه آموزشی ما شده است را لرزاند توسط COVID-19 همه گیر و آن را به کسی که نه تنها می داند که چگونه به بازگرداندن قابلیت های کامل برای مدارس ما اما همچنین منجر به راه است که در تلاش است. دکتر جونز انتخاب مناسب برای این کار است.

سوزان لاولیس, ملبورن, ساحل

IRC, مدرسه, مدیره, رای به ممنوعیت نمایش نفرت نمادها در تمام مدارس منطقه

در 21 ژوئیه در یک گام تاریخی رو به جلو در جهت ایجاد یک سالم محیط مدرسه برای دانش آموزان ما این Indian River County, مدرسه, مدیره به اتفاق آرا ممنوع و غیر آموزشی نمایش نفرت نمادها در تمام مدارس.

من به یاد داشته باشید که زمانی که من دانشجوی سال دوم بود در رودخانه هند منشور دبیرستان وجود دارد تعداد بسیار کمی از دانش آموزان از رنگ. من می توانم تعداد آنها را بر روی انگشتان من.

من و مجزا به یاد داشته باشید یک بار زمانی که یک دانش آموز پرواز مؤتلفه پرچم در کامیون خود را و یکی از هشت دانش آموزان سیاه پوست بودند که در منشور پس از آن بود بسیار احساسی در مورد آن چرا که به آنها گفته شد که IRCHS بود و این فوق العاده-پذیرش مدرسه (و آن را تبدیل به بیشتر و بیشتر پذیرش بیش از زمان) و در عین حال با وجود کسانی که به ادعای آنها از دیدن یک پرچم که نشان دهنده یک "میراث" که به حمایت از اسارت از مردم از رنگ.

من به خاطر صدمه دیده در چهره دوستان من در ساحل Vero دبیرستان چند سال پیش زمانی که چند تن از دانشجویان سازمان "مؤتلفه پرچم" روز berated دانش آموزان سیاه پوست که در زمان ارتکاب جرم در آنها آشکار نژادپرستی.

و به دنبال دانستن تاریخ ملت ما مهم است اما جشن که بخشی از آن و ستایش آن اشتباه است.

این تصمیم توسط هیئت مدیره مدرسه در حالی که آنها ممکن است چند سال دیر خواهد مطمئن شوید که هیچ دانش آموز در هر مدرسه در Indian River County, اتحاد برای اضافه کردن برخورد با تعصب و نفرت در بالای تمام دیگر تنش دبیرستان. در IRCHS جایی که من متوجه یک افزایش قابل توجهی در جمعیت غیر سفید پوست, دانش آموزان بیش از گذشته من چهار سال وجود دارد, آن را تا حد زیادی بهبود شخصیت دانش آموزان که راه رفتن همان سالن های من برای سال آمده است.

بنابراین با تشکر از شما, با تشکر از شما, با تشکر از شما به Indian River County school district.

Colby A. شوک Vero Beach, سابق صندلی فلوریدا جوان دموکرات ها از رودخانه هند.

سیاسی مشارکتهای برجسته چه چیزی اشتباه است با سیاست امروز

خود را در جولای 20 مقاله "3 توافق اولیه نامزدهای رقابت برای موفقیت Magar," برجسته شده که همه چیز اشتباه است با سیاست امروز است. در مجموع سه تن از نامزدهای جمهوریخواه باید سهم جمعا کمتر از $639,000 — را انتخاب کنید برای یک دوره دو ساله است که پرداخت $29,697 یک سال است. بنابراین ما یک وضعیت که در آن ما ممکن است نامزدها صرف بیش از 10 بار دو سال مجموع حقوق و دستمزد برای یک موقعیت به معنای خدمت به شما مردم است. اجازه دهید که غرق در.

این افزایش بسیاری از پرسش ها: (1) به همین دلیل است که حقوق و دستمزد برای موقعیت بسیار پایین است که فقط ثروتمندان می توانید به استطاعت برای اجرا و نگه دارید ، (2) آیا هر یک از شما صرف پول بدون انتظار چیزی در بازگشت ؟ (3) آنچه که سطح مبارزات انتخاباتی سهم خرید ؟

اگر تا کنون وجود دارد یک استدلال برای گرفتن پول از سیاست این است. سیستم طراحی شده است برای نگه داشتن افرادی که ممکن است در واقع خدمت به مردم را به جای حفظ منافع خاص است. ما باید یک ابزار — رای ما. هیچ یک از این سه خواهد بود گرفتن معدن.

توماس Hudon استوارت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب