شاخص‌ها شما در بازوبند شنا فوق‌العاده

۵۷-۱۳۵۶ تعطیلی لیگ ایران و پایان حضور در جام تخت جمشید. کمتر از سه ماه پیش از این بازی، دو تیم در جریان جام ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

۵۷-۱۳۵۶ تعطیلی لیگ ایران و پایان حضور در جام تخت جمشید. کمتر از سه ماه پیش از این بازی، دو تیم در جریان جام اتحاد به مصاف هم رفته بودند که آن دیدار با تک گل رضا عادلخانی به نفع تاج به پایان رسیده بود. در این مسابقات، از حضور تیمهای همنام جلوگیری به عمل آمد و تیمهای تاج اهواز و تاج آبادان که جواز حضور در جام تخت جمشید را به دست آورده بودند، به دلیل همخانواده بودن با تاج تهران از شرکت در مسابقات منع شدند. در نیمهٔ دوم سال ۱۳۵۰ دومین دورهٔ لیگ باشگاههای فوتبال ایران (جام منطقهای) همچون دورهٔ نخست با شرکت ۲۲ تیم در چهار منطقه برگزار شد. بازی ردهبندی در ۱۲ فروردین برگزار شد و تاج با شکست دادن دوبارهٔ ارتش کره جنوبی در ردهٔ سوم مسابقات جای گرفت. تاج با از دست دادن تعدادی از مهرههای شاخص خود نتوانست عملکرد درخشان فصل گذشته را تکرار کند و در پایان پس از پرسپولیس و پاس در ردهٔ سوم جدول ردهبندی جای گرفت. ایرج داناییفرد در بازی دوم برابر اسکاتلند و حسن روشن در بازی سوم برابر پرو گلزنی کردند. This con᠎te​nt was created by GSA C on tent Generat᠎or  DEMO!

محرم عاشری، حسن روشن و سعید مراغهچیان گلزنان تاج در این شهرآورد بودند. ↑ ۵۳٫۰ ۵۳٫۱ «استقلال در عرصه آسیایی؛ موفقترین تیم تاریخ ایران در آسیا». ↑ «داستان رؤسای فدراسیون فوتبال». در این سال در فدراسیون فوتبال ایران دگرگونیهایی رخ داد و کامبیز آتابای جایگزین مصطفی مکری شد. در این فصل مصطفی مسلمی، جهانگیر کوثری و سعید مراغهچیان بازیکنان تازهراهیافته به تیم اول تاج بودند. تفاوت این دوره با دورهٔ اول جام منطقهای، در مرحلهٔ دوم بازیها بود که ۸ تیم صعودکننده به دور دوم به جای حضور در دو گروه چهار تیمی، در یک گروه متمرکز به صورت رفت و برگشت به مصاف هم میرفتند. تاج با مربیگری رایکوف از فروردین ۱۳۴۹ تا آبان ۱۳۵۵ در دوازده جام داخلی و بینالمللی رسمی شرکت کرد و موفق به کسب عنوان قهرمانی در پنج جام شد. تاج که در زمان آغاز این بازیها برای شرکت در جام میلز در هند به سر میبرد تنها یک بازی، در برابر برق، انجام داده بود. تیم تاج در مهرماه سال ۱۳۴۹ و در خلال بازیهای لیگ منطقهای، در مسابقات بینالمللی جام میلز هند نیز برای دومین سال پیاپی به قهرمانی رسید و نخستین فصل حضور رایکوف در تاج با کسب سه جام تبدیل به فصلی رؤیایی شد.

تاج بازی گروهبندی را با نتیجهٔ ۲−۳ به تیم پلیس عراق واگذار کرد و با احتساب نتایج بازیهای دیگر، در گروه ۱ مسابقات جای گرفت. در شهریور ۱۳۵۳ هفتمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی تهران برگزار شد. چهارمین دورهٔ مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا از ۱ فروردین ۱۳۵۰ در بانکوک آغاز شد و تیمها در گام نخست برای تعیین گروهبندی بازیها، یک دیدار مقدماتی برگزار کردند. در این فصل برای نخستین دورهٔ مسابقات جام حذفی فوتبال ایران نیز برگزار گردید که تاج طبق قرعه در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر تهرانجوان قرار گرفت و بعد از تساوی ۱-۱ در وقتهای معمول و اضافه در ضربات پنالتی ۵-۶ مغلوب شد و از در همان گام نخست از دور رقابتها کنار رفت. شهباز در واقع همان شاهین تهران بود که به دلیل ممنوعیت فعالیت با نام شاهین، پس از ۸ سال با نام شهباز به سطح اول فوتبال ایران بازگشته بود. فصل ۱۳۵۵ با حضور تاج در دورهٔ چهارم جام تخت جمشید با حضور ۱۶ تیم از اسفند ۱۳۵۴ تا آذر ۱۳۵۵ برگزار گردید. پس از پایان سومین دورهٔ جام تخت جمشید، ترکیب تیم تاج دستخوش دگرگونیهایی شد. پس از این بازی، جواد اللهوردی مدافع آبیپوشان با دریافت رضایتنامه از باشگاه تاج به تیم پرسپولیس پیوست.

Da ta h as be᠎en gen᠎erated  by GSA  Conte᠎nt Generat or Demover sion.

تاجیها در بازی نیمهنهایی بار دیگر به پلیس بغداد برخورد کردند و با پذیرش شکست ۰−۲ از راهیابی به دومین فینال آسیایی خود بازماندند. مدال طلای بازیهای آسیایی را به دست آورد. بازیهای دور گروهی در روزهای چهارم، ششم و هشتم فروردین ۱۳۵۰ برگزار شد و تاج با کسب دو پیروزی برابر ارتش کره جنوبی و پراک فای مالزی و تساوی برابر العربی کویت صدرنشین گروه شد. تاج با ترکیب لیگ گذشته (بدون مسعود معینی و جواد اللهوردی) با هدف قهرمانی وارد مسابقات شد و لیگ را با ۱۰ پیروزی و یک تساوی در ۱۱ بازی اول بسیار توفانی آغاز کرد. همشهری آنلاین. ۱۱ شهریور ۱۳۸۶. همشهری آنلاین. ۹ اسفند ۱۳۸۹. ». وبگاه راسخون به نقل از مجلهٔ همشهری تماشاگر، شمارهٔ ۱۸۳. ». راسخون به نقل از مجلهٔ همشهری تماشاگر، شماره ۱۷۹. صفحهٔ بازیابیشده مجلهٔ ورزشی شیرزنان. صفحهٔ بازیابیشده از وبگاه رسمی باشگاه استقلال. وبگاه رسمی باشگاه استقلال تهران. کانون رسمی هواداران استقلال.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با بازوبند شنا بزرگسال وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن