چگونه یک دسته از بچه ها کشیده ضد نژادپرستی تظاهرات در استوارت با 1000 شرکت کنندگان | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:59 PM EDT Jun 5, 2020این شاعر هنری وردزورث — یا شاید گروه خون

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

نظر

این شاعر هنری وردزورث — یا شاید گروه خون و عرق و اشک — که گفت: "فرزند توسط پدر به مرد."

ما باید خیلی خوش شانس بود.

قطع به یکشنبه گذشته در Stuart: من نشسته روی روزولت پل تماشای موج پس از موج از مردم با عبور از دهانه و پوستر در دست اعتراض به مرگ جورج فلوید درگذشت مارس 25 زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس است.

وجود دارد به راحتی 1000 نفر در اعتراض بزرگترین جمعیت من همیشه می خواهم دیده می شود برای چنین رویدادی در ساحل گنجینه تا کنون. سازمان کار کرده بود از نزدیک با اجرای قانون برای اطمینان از همه چیز مسالمت آمیز باقی ماند وجود دارد یک مرحله با رژه از سخنرانان و همه چیز رفت تا به آرامی و به خوبی سازمان یافته است که اولین واکنش من این بود: مرد آن را گرفته اند باید یک مقدار باور نکردنی از زمان برای قرار دادن همه این ها با هم.

آیا شما بر این باورند دو روز ؟ کمتر از دو روز ؟

بیشتر: اعتراض خود را به نقطه بدون مشکل | ما مشاهده

بیشتر: شد جنسن بیچ 'شورش' قرار بود یک شوخی? | گیل هوشمند

در واقع این ایده برای این تجمع تنها رخ داده است به الهام Espitia در روز جمعه. "من تو را دیدم انواع مشابه تظاهرات در اطراف فلوریدا اما من نمی بینم هر چیزی در ساحل گنجینه" گفت: الهام, a 15-year-old افزایش دانشجوی سال دوم در شهرستان مارتین ، "من می خواستم برای انجام کاری."

دوستان کمک کرده و او را با هم تبلیغاتی/بروشور که او posted on Instagram و Facebook. آن را به اطراف منتقل می شود و او نمیفهمد این رویداد ممکن است جذب چند ده نفر است.

سپس هنری Duhart از فورت پیرس دیدم تبلیغی. و همه چیز لگد به اوردرایو.

Duhart, 26,, یک, فعال, موسیقیدان, عضو فورت پیرس پلیس کمیته مشورتی و نامزد سنت لوسی شهرستان کمیسیون منطقه 5 صندلی. سابق نامزد برای فورت قطعه شهر کمیسیون اجازه دهید فقط می گویند او بسیار در وصل.

"هر کس از من می پرسی: "آیا شما با رفتن' " به اعتراض Duhart گفت. الهام شماره ذکر شده در بروشور بنابراین او به نام او — در 11 p. m. دوشنبه شب 36 ساعت قبل از ماه مارس و زمانی که او متوجه این سازمان بود که فقط 15 سال.

"ما صحبت کرد و ما می دانستیم که وجود دارد بالقوه برای چیزی شبیه به این می شود بسیار بزرگ" Duhart گفت. "من می دانستم که او تا به حال شور و شوق برای آن است."

و او تا به حال اتصال است. Duhart شد تا 4 صبح که شب کار در مرحله لمس پایه با افرادی که ممکن است مایل به صحبت می کنند و در طول این رویداد و بیشتر.

"توسط صبح ما همه می دانستند که قرار بود به دانستن در مورد این اعتراض" او گفت:.

اما هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی باید انجام شود. الهام که سفید است, می دانستم که یک زندگی ماده رویداد باید رهبران سیاه و سفید. اتفاقا مورگان و اردن اسکات, دوقلو 18 سال دختران از دادستان سابق ژان قوانین اسکات از جنسن بیچ شد و در حال حاضر آماده برای ریختن قلب و روح خود را به مانند یک رویداد است.

"ما آنقدر پریشان در حوادث نشان داده شده در تلویزیون و رسانه های اجتماعی و ما به نوعی احساس درماندگی گفت:" اردن که فقط فارغ التحصیل از کلارک مرکز آموزش مجازی. او و مورگان دیدم الهام بروشور برای این رویداد در رسانه های اجتماعی و تماس او. آنها زخم تا ابزاری در تامین برخی از سخنرانان و کمک به کلمه از این رویداد دریافت حتی بیشتر کشش در رسانه های اجتماعی.

زنان جوان و Duhart — همه موافقت کردند: این رویداد کاملا به حال به طور صلح آمیز است. ژان قوانین اسکات قرار داده و آنها را در تماس با مارتین شهرستان کلانتر دفتر و استوارت ،

گفت: "من این نیست و ما در تلاش برای اعتراض (اجرای قانون محلی) ما در حال تلاش به شما صدمه دیده است" گفت: الهام. "آنها بسیار حمایت از ما حتی تعطیل (روزولت) پل برای ما که واقعا شگفت انگیز بود — انتظار نداشتم که."

هنوز هیچ یک از برگزارکنندگان واقعا می دانستند که چگونه بسیاری از مردم در نهایت نشان می دهد.

"آن شب قبل از زمانی که مادر ما به ما گفت که مردم در واقع به اشتراک گذاری این رسیدن به او و گفت: آنها آمدند" گفت: اردن. "چند دقیقه قبل از ما رفت و برای راه رفتن بر روی پل من متوجه جامعه ما است که واقعا انجام چیزی در اینجا."

عکس های گرفته شده در طول این تظاهرات نشان می دهد که چهار سازمان — نقاب سه نفر از آنها با نشانه خواستار پایان دادن به نژاد پرستی — راهپیمایی در کنار ایالات متحده 1 فقط شمال از پل.

این یک تصویر از شور جوانی از کار گروهی است. اما آن را نیز نشان می دهد که وضعیتی وخیم الهام Espitia; او در نهایت غلبه بر روز یکشنبه گرما و زخم رفتن به اتاق اورژانس با کم آبی از دست رفته بخشی از این تجمع است.

او گفت: "این یک تجربه شگفت انگیز است. مردم از سراسر گنج ساحل گرد هم آمدند."

در واقع این چهار و دیگران ساخته شده است که اعتراض به طوری موفق — سزاوار به تعظیم.

شده است وجود دارد بسیاری از احساسات در طول هفته گذشته و یا خیلی از خشم. و وجود دارد تا مطمئن شوید که مقدار زیادی برای خشمگین کردن در مورد.

اما آنچه که این بچه ها (پروردگار من خیلی پیر) بود را به یک جامعه با یکدیگر است. که بسیاری از مردم بیرون آمد نشان می دهد که چگونه عمیقا که جامعه اهمیت می دهد.

و آن عهد نه فقط به علت, اما برای کسانی که مشغول به کار خستگی ناپذیر در طی تنها 48 ساعت به ارائه یک فروم که در آن مردم می تواند دریچه غمگین — و امید است.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن