آخرین دوم-نوشتن-در بسته نامزد کردن اولیه برای Martin County کمیسیون منطقه 1

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:18 PM EDT Jun 12, 2020مارتین کانتی — در آخرین لحظه تغییر به آنچ

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

مارتین کانتی — در آخرین لحظه تغییر به آنچه تا به حال شده است در شکل دادن به عنوان یک هیچ-مسابقه, مسابقه Martin County کمیسیون منطقه 1 صندلی در حال حاضر آماده را به منظور جلب توجه زیادی در یک مسابقه آغاز به آینه درام از چهار سال پیش.

دیرین کمیسر داگ اسمیت خواهد شد در حال اجرا در برابر محیط زیست Jo Neeson در جمهوریخواه اولیه, Aug. 18.

اولیه بود و قرار بود باز در دسترس برای هر رای دهنده بدون در نظر گرفتن حزب به بازیگران در یک رای گیری اما گذشته-دوم نوشتن نامزد در بسته اولیه به جمهوری خواهان.

نوشتن در نامزد Vincenza Zocco زندگی استوارت در خارج از منطقه 1 است که عمدتا متشکل از جنسن بیچ. به منظور به نظر می رسد در رای گیری برای انتخابات پارلمانی نوامبر. 3, Zocco باید اقامت در منطقه 1 با زمان انتخابات و ناظر انتخابات ویکی دیویس گفت:.

2020 انتخابات: این نامزد در حال اجرا برای دفتر نمایندگی شهرستان مارتین

Zocco که آیا پاسخ به یک درخواست برای نظر می تواند در نهایت نه حرکت و نه در نهایت در رای گیری هنوز هم می تواند به شدت تحت تاثیر قرار گرفت. محض عمل در حال اجرا را به عنوان نامزد در آن اجازه می دهد تا اسمیت به اجرا در بسته جمهوریخواه اولیه چیزی Neeson گفت: او را ناراحت.

"آن خواهید بود یک نبرد دشوار. من یک همجنسگرا زن" Neeson روز جمعه گفت. "آن خواهید بود بیشتر از یک مبارزه در حال حاضر آن است که یک بسته اولیه است. آن را احتمالا خواهد شده cakewalk اگر آن را باز اولیه است."

در سال 2016 Neeson روشن به حزب جمهوری خواه قادر به رای دادن برای Jacqui Thurlow-Lippisch که به دقت از دست رفته به اسمیت در یک بسته-های اولیه. حامیان Thurlow-Lippisch یک حامی قوی برای پاک کردن آبراه به اعتقاد او می تواند برنده مسابقه اگر اولیه نیست بسته شد با نوشتن در نامزد شده است. اسمیت سپس با برنده 90 درصد آرا در برابر نوشتن در نامزد در ماه نوامبر.

بیشتر: Martin County فشار برای فدرال و کمک های مالی دولت برای مدت طولانی مورد نیاز پروژه های فاضالب های سطحی

بیشتر: COVID-19 در فلوریدا: آیا بازگشایی Martin County سواحل منجر به افزایش coronavirus? شاید

Neeson, نسل سوم جنسن بیچ مقیم تن به تن خودش را به عنوان یک نامزد برای محیط زیست به عنوان کسی که می تواند کار در سراسر سیاسی راهرو و یک نامزد که می تواند به تغییر وضع موجود.

اسمیت است که در دفتر از سال 2000 گفت که او امیدوار است برای دیدن به اتمام پروژه های او مشغول به کار در بیش از 20 سال مانند در اطراف زمین های باتلاقی ترمیم و biosolids. برای اطمینان از دولت و بودجه فدرال برای تلاش در شهرستان اسمیت می گوید: "هیچ کار آسان نگهداری ماشین که رفتن به نگه داشتن پروژه های ما ماندن مهمتر است."

اسمیت موقعیت خود را به عنوان نامزدی که می تواند بهترین اطمینان از بهبود اقتصاد محلی به مقامات دست و پنجه نرم کردن با دهانه از coronavirus بیماری همه گیر. اسمیت شده است در خط مقدم در دفاع از باز کردن شهرستان برای کسب و کار و تفریح و سرگرمی.

"چیزی که من دلگرم کننده ما در کمیسیون و کارکنان به انجام است که به درک و تمرین کردن عمیق در آنچه اتفاق افتاده است در جامعه ما که در آن ما نسبت به ایجاد شغل و کسب و کار ما رفتن به قادر به جلو حرکت کند و مردم را به جایی که آنها قبل از covid" اسمیت گفت.

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب