خرید لوازم ارایشی

  مورد علاقه من - رژ لب های برهنه   من رژ لب های برهنه را آن نوع سایه هایی می دانم خرید لوازم ا

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1400

 

مورد علاقه من - رژ لب های برهنه

 

من رژ لب های برهنه را آن نوع سایه هایی می دانم خرید لوازم ارایشی  که شبیه رنگ لب طبیعی شما هستند. رنگ لب طبیعی من بسیار کم رنگ است ، بنابراین هر برهنه به نظر می رسد بسیار روشن تر از من است. در این انتخاب ، برخی از تن های قهوه ای دیگر ، برخی گرمترهایی که به سمت هلو تمایل دارند و همچنین برخی تن های صورتی دیگر ، من از این ویژگی برخوردار هستم.

 

 

 

 

رژ لب Avon Mark Plum It - بوسه های کاکائویی

 

این فرمول کاملاً خامه ای است که به خوبی رنگدانه شده خرید لوازم ارایشی  و روی لب احساس راحتی می کند. من فرمول های رژ لب Avon را دوست دارم ، زیرا همه آنها بسیار راحت هستند و زیبایی می پوشند. این طولانی ترین فرمول نیست ، زیرا خامه ای است ، اما این مسئله باعث نمی شود که من رژ لب خامه ای را آزار دهم.

 

Cocoa Kisses سایه برهنه مناسبی برای رنگ پوست های کم رنگ تا روشن است. این یکی از سایه های خنثی است که ترکیبی از همه چیز ، کمی صورتی ، قهوه ای و حتی مقداری هلو دارد.

 

رژلب مات Revlon Ultra HD - برای همیشه لطفا برای

 

Revlon تا کنون بهترین فرمول مایع مات مات تاکنون را داشته است. این فرمول مات خشک مناسب نیست. این یکی در واقع احساس آرامش فوق العاده ای مانند یک لب مایع مغذی می کند. به خوبی رنگدانه شده و مقداری براق است. برای خشک شدن تا سطح مات به زمان زیادی نیاز دارد ، که برای خشکی لب ها بسیار راحت است. قدرت متوسط ​​آن بیشتر از رژ لب خامه ای معمول است.

 

Forever دوباره سایه برهنه عالی برای رنگ های روشن پوست است. دوباره می توان گفت ترکیبی از قهوه ای و صورتی است ، می توانم بگویم صورتی گل آلود ، اما کمی تیره تر از Cocoa Kisses یا Nude Nourishing Nude است.

 

کرم لب مات نرم NYX - لندن

 

NYX بیشتر فرمول خامه ای موس دارد که باز هم راحت تر از لب رژ لب مایع مناسب روی لب است ، اما به اندازه Revlon آرامش ندارد. این می تواند کمی خشک شدن لب ها را احساس کند. اما همچنین ماندگاری بیشتری روی لب دارد. رنگدانه ها بیشتر به طرف منفرد است ، بسته به سایه به سایه ، اما شما همیشه می توانید آن را ایجاد کنید ، زیرا فرمول غلیظی نیست.

 

لندن قهوه ای روشن و گرم است که به هلو متمایل است. در رنگ های روشن و گرم پوست بهترین حالت را خواهد داشت. من می شنوم که این سایه برهنه برای رنگ های پوستی گرم نیز عالی است. روی من واضح است که به نظر می رسد تیره تر از پوست متوسط ​​است ، اما هنوز هم یک برهنه قهوه ای است.

 

رژ لب Avon Mark Plump It - طالبی

 

طالبی با کمترین سایه برهنه از بین این سایه ها است. من می خواستم آن را اضافه کنم ، زیرا من فکر می کنم آن را به عنوان یک برهنه ، حتی اگر در حال حاضر بیش از حد رنگارنگ است. من آن را نیز زیاد می پوشم ، بنابراین می خواستم آن را اضافه کنم. اصولاً این انتخاب برهنه گرم من است. طالبی قهوه ای نارنجی روشن است. نارنجی ترین رنگ آن است ، اما همچنین کمی از آن لجن قهوه ای را نیز در خود دارد. من این را با ظاهری بسیار گرم و آرایش جفت می کنم. به نظر می رسد در رنگ پوست های گرم متوسط ​​بسیار خنثی به نظر برسد.

 

کرم لب مات نرم NYX - آتن

 

آتن قهوه ای روشن هلو است. این گرما را دارد ، اما خیلی نارنجی نیست و به اندازه کافی پایه قهوه ای دارد. من این سایه را برای تابستان به عنوان برهنه پرستش می کنم ، زیرا سایه ای از آن هلو گرم را به رنگ زیتون من می افزاید. این سایه احتمالاً در رنگ پوست های خنک و کم رنگ نارنجی تر به نظر می رسد.

 

رژ لب تغذیه کننده Avon True Supreme - برهنه پرورش یافته

 

نام همه چیز را می گوید. این یک فرمول رژ لب بسیار مغذی و با درخشش فراوان است. بیشتر از فرمول های معمول خامه ای ، به این معنی که بدیهی است طولانی مدت نیست. اما روی لب بسیار راحت است و من همیشه وقتی این رنگ را می خواهم این فرمول را انتخاب می کنم ، اما من واقعاً مقداری تغذیه می خواهم. بنابراین برای آن روزهای خشکی لب بسیار عالی است.

 

پرورش برهنه بار دیگر برهنه ای مناسب برای رنگ پوست روشن است. این رنگ صورتی مایل به قهوه ای است و از گرمای کمتری نسبت به Cocoa Kisses برخوردار است و در آن براق کننده ای طلایی وجود دارد.

 

 

 

 

 

رژ لب لب Avon Mark Epic - گلگون چشم انداز

 

Epic Lip نسخه رنگی تری از فرمول Plump It است. این دارای یک رنگ بیشتر در یک کش رفتن است ، اما همچنین فرمول خامه ای بسیار راحت با کمی براقیت است. ماندگاری آن به اندازه فرمول مات نیست ، اما روی لب بسیار تسکین دهنده است.

 

Rosy Outlook همان برهنه و قهوه ای صورتی صورتی کامل است. این رنگ از بیشتر عکسهای برهنه من صورتی است ، اما آن پایه قهوه ای گرم را به خود دارد ، که باعث می شود آن برای من بسیار پوشیده شود. این رنگ در رنگ پوست های کم رنگ ، سبک و همچنین متوسط ​​عالی به نظر می رسد ، فقط متفاوت به نظر می رسد.

 

رژ لب Bourjois Rouge Velvet - 02 Flaming'rose

 

صورتی برهنه ترین صورت Flaming'rose است. این فرمول مات کامل در قالب رژ لب است. این رنگ بسیار مات است ، تا حدی که ممکن است فکر کنید این یک فرمول رژ لب مایع مات معمولی است. اما خیلی نرم و خامه ای ادامه دارد. ممکن است در خشکی لب ها کمی ناراحت کننده باشد اما ماندگاری آن بسیار زیاد است.

 

گل سرخ صورتی روشن خاموش است. من آن را دوست دارم ، زیرا در صورت شما صورتی نیست ، کمی احساس خاموش بودن آن را دارد. روی من بیشتر صورتی است در حالی که در رنگ های پوست سردتر گرمتر به نظر می رسد. برای رنگ های روشن پوست مناسب است.

 

رژ لب Avon True Color Perfectly Matte - Rouged Perfection

 

فرمول مات Avon به اندازه موروژ Bourjois مات نمی شود ، اما قطعاً مات است. کمی راحت تر است ، اما ممکن است روی لب های خشک نیز خشک شود. این قدرت ماندن خوبی دارد و خیلی ناراحت کننده نیست. در واقع یکی از آن لبهای مات پوشیدنی تر است

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب