ما مراقبت: Kevin Nealon را افزایش می دهد $25,000 امید خانقاه در, افراد مشهور, دشمنی خانواده

دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Matez ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020شنبه ش

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

شنبه شب زنده فارغ التحصیلان Kevin Nealon به تازگی موفق به کسب $25,000 امید خانقاه پس از انتخاب این سازمان به عنوان موسسه خیریه از انتخاب افراد مشهور, دشمنی خانواده.

Nealon که یک "دوست دیرین" از امید آسایشگاه برجسته بود در ژوئن 7 قسمت از, افراد مشهور, دشمنی خانواده جایی که او و خانواده اش را به رقابت در برابر قیمت مناسب است میزبان Drew Carey تیم.

"این فرصت را برای امید به ذکر است که در این نمایش فوق العاده بود برای به رسمیت شناختن کارکنان ما" رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت امید بهداشت و درمان سمیرا Beckwith گفت. "همچنین ادای احترام به همه hospices است که ارائه این نوع خاص از مراقبت تنها با حمایت از جوامع ما است."

Beckwith همچنین گفت که Nealon تمایل به سهم خود امیدوارم که تجارب بنابراین علنا تشویق دیگران به پذیرش آسایشگاه مراقبت هر چه زودتر.

هدیه ای از Nealon خواهد شد نسبت به تضمین این که هر کسی که به آن نیاز دارد را پیدا خواهد کرد که مراقبت از آنها سزاوار Beckwith گفت.

امید خانقاه است نه برای سود سازمان بهداشت و درمان اختصاص داده شده به ارائه مراقبت و راحتی به هر فردی و عزیزان خود را به عنوان آنها انجام سفر زندگی با توجه به امید.

قبلی پوشش: ما مراقبت: بیشتر ناپل YMCA فراهم می کند میوه و سبزیجات تازه به جامعه

و: ما مراقبت: معبد شالوم جشن غسل تعمید با درایو-از طریق cheesecakes

10,000 وعده های غذایی و شمارش

وعده های غذایی از امید همکاری با فضل محل تیم و ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر بسته بیش از 10 ، 000 وعده های غذایی برای جامعه صبح روز چهارشنبه برای اولین بار "اجتماعی فاصله" بسته بندی رویداد.

غذا-بسته بندی رویداد برجسته 20 دانشجو داوطلبان از دروازه طلایی دبیرستان که در حال ثبت نام در فضل محل در تابستان برنامه و همچنین 11 نفر از داوطلبان از کلانتر ، وعده های غذایی را به شربت خانه مواد غذایی در فضل محل و توزیع خواهد شد در وعده های غذایی از امید همراه pantries.

"ما خوش شانس به همکاری با فضل محل تیم و ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر امروز و نشان می دهد که چگونه ما می توانیم بسته وعده های غذایی در یک جامعه فاصله شیوه و لذت ببرید تولیدی گروه فعالیت برای داوطلبان" رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت از وعده های غذایی از امید استیو پوپر گفت. "این یک مثال عالی از سه جامعه سازمان های همکاری با یکدیگر برای کمک به تغذیه مردم نیاز دارند."

وعده های غذایی از امید را فراهم می کند مواد غذایی به کل از 11 pantries غذایی در سراسر ذغال سنگ و لی شهرستانهای استان از جمله نه موبایل pantries. سازمان توزیع تازه و مواد غذایی مغذی به 3000 خانواده سالمندان و جانبازان در هر هفته.

بیشتر خبر خوب

  • ملی نوری خرده فروش Eyemart بیان جشن بازگشایی با شناخت خط مقدم کارگران و متخصصان مراقبت های بهداشتی و اولین پاسخ برای تعهد خود را به ارائه خدمات ضروری در طول coronavirus بیماری همه گیر. تخفیف و خدمات داده خواهد شد و به تمام کارگران خط مقدم از جمله فروشگاه های مواد غذایی, کارکنان, ابزار و بهداشت و حمل و نقل کارگران است.
  • ملیسا Senick محلی, پرستار با لی سلامت سیستم بیمارستان انتخاب شد و به عنوان برنده برای طوفان هوشمند ژوئن 2020 "ما مراقبت از برنامه" ارتقاء و دریافت یک کل-صفحه اصلی طوفان حفاظت سیستم. طوفان هوشمند برنامه اجازه می دهد تا افراد برای معرفی به دیگران برای پیروزی در یک کل-صفحه اصلی طوفان حفاظت سیستم. Senick را برنده شد و در پرتو ملی روز پرستار و طوفان هوشمند راه برای گفتن "متشکرم" به پرستاران در سراسر منطقه در سراسر این بیماری همه گیر.
  • گوادلوپ مرکز دریافت 10 ، 000 دلار کمک مالی از بانک مرکزی آمریکا برای حمایت از دانش آموزان در آن در برنامه های آموزشی. اوایل دوران کودکی آموزش و پرورش برنامه های پس از مدرسه تدریس خصوصی و تابستان برنامه غنی سازی و کالج-مقدماتی مدرس سپاه برنامه خدمت 1400 دانش آموز سالانه در گوادلوپ مرکز در جنوب غربی فلوریدا.
  • لی بهداشت و درمان بنیاد دریافت $25,000 از جامعه شریک Fifth Third Bank برای کمک به عنوان یک نتیجه از COVID-19. کمک های مالی به لی سلامت حمایت کرده اند بحرانی منابع اضافی مانند تجهیزات پزشکی تجهیزات حفاظت فردی کارکنان امداد و افزایش تکنولوژی برای حفظ کارکنان و بیماران در ارتباط با خانواده است.
  • وعده های غذایی بر روی چهار چرخ داوطلبان به بسته طوفان غذا کیت برای ارائه به خانه محدود سالمندان در لی شهرستان در روز سه شنبه. چند صد کیت های اضطراری آماده شد به کمک سالمندان آمد فصل طوفان. هر کیت شامل یک سه روز تامین مواد غذایی برای صبحانه, ناهار و شام نیز به عنوان تنقلات و آب.

دمار از روزگارمان درآورد Jordyn Matez است ویژگی های کارمند برای ناپل اخبار روزانه و فورت مایرز اخبار مطبوعات است. او در توییتر دنبال کنید: @jordynmatez ایمیل خود را در jmatez@gannett.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن